МОЛЯ ВИ да не се занимавате с глупости Фарът е проектиран много точно ! Най-малката корекция в петното на късите, и последващо насочване - веднага размества дългите, не се ли сещате? Като изрежеш пластината, всъщност ше увеличиш лявата част на светлината, което пък ще наложи сваляне на късия, а от там - къде отива дългия, може би ? На горните картинки е начертано грешно - пластината изглежда точно така както светлинното петно, само че дупката е отгоре, а плътното - отдолу. Защото лещата освен че обръща с главата надолу, обръща и лявата страна отдясно. kazan - тия дето при десен завой ти присветват - просто не са достатъчно интелигентни за да се сетят че както ти ги заслепяваш, така и те теб, при обратния завой. Все едно като изкачваш баир - някой който също изкачва - да ти присветне щом приближите върха, същото е. Има момент на неизбежно заслепяване.Ааа, и щом казваш че извънградско не се налага да ползваш ддълги - значи фаровете ти определено са доста нависоко. При каране с 90 км /ч - светлината само от късите е твърде близка. Разстоянието което покриват те, се изминава за едва 1.5-1.6-1.7 секунди - време, което е твърде малко за реакция и безопасно избягване на внезапно изникнала опасност. Изминатият път при внезапно спиране с тази скорост, може да достигне 80 метра, и започва от 50 метра, при скорост 80 км/ч. А късите трябва да светят на 35-40 метра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон на рефлекторни фарове.
Collapse
X
-
Оххх Оги разбрах те ама явно не искам да падам по гръб. И за да се получи все пак така както аз го искам и да си запазя пластините за всеки случай, ще ги занеса във фирма за лазетно рязане на такива тенекийки. Там всичко се реже презизно и с точни сметки ще стане точно както трябва да е. Т.е. фокуса на рефлектора да пада точно в ъгъла на старото положение на пластинката. Така всичко ще се направи ново и както трябва и няма да се налага да се размества реглажа на фара. Нали за това коментираме темата за да може да се измисли евентуално нещо добро. А единственото което намерих е нови рефлектори с падаща пластина за светване на дългите и покрай ръба на лупата има светещ ринг. Там този голям ъгъл липсва както е на клипа. Само, че комплекта струва 430лв. Един мерцедес ГЛ кара зад мен и само ми пресветна веднъж на дълги и пътя пред мен беше като ден. Пластината на късите пада и снопа става по голям и отделно му светват и дългите и става страшно !! Щеше да ми стопи багажника. Та въпросните комплекти са скъпички и мислим други вариянти. Ама така като съм се насочил с правенето и тестовете .. май ще е по добре да събера някои лев и да си взема такива. И днес видях обява тук във форума...... да видим какво ще стане....
Коментар
-
kazan написа:И за да се получи все пак така както аз го искам и да си запазя пластините за всеки случай, ще ги занеса във фирма за лазетно рязане на такива тенекийки. Там всичко се реже презизно и с точни сметки ще стане точно както трябва да е. Т.е. фокуса на рефлектора да пада точно в ъгъла на старото положение на пластинката. Така всичко ще се направи ново и както трябва и няма да се налага да се размества реглажа на фара.
Коментар
-
Всеки път като погледна картинката ти горе ми идва нова мисъл и искам да споделя ама май все съм в грешка Но ето и новото, оставям най-високата част за да е точно нафокуса на рефлектора и правя по голям градус на ъгъла и готово. Мисля, че ще се получи добре. Това отива на лазерно рязане и нова пластинка. И смятам да пробвам идната седмица и да видя какво ще се получи. Ако не стане оставям старите ако стане значи съм прав Явно, че докато не се пробва няма да стане. Когато си правех диодни стоповете всички които бяха около мен ми бучаха колко глупави и безсмислено ще е, но когато стана всички много му се кефят и започнаха веднага проекти за какви ли не коли. Явни ми се занимава .. така и така имам свободно време .... да видим какво ще стане. На снимката в зелено ще е новата линия.
Коментар
-
Kazan според мен не променяи ъгала просто вдигни нивото на лявата половина от ламаринката, като направиш нова ламаринка. Това за десния фар откъм банкета а на левия фар изравни двете нива като повдигнеш ниското до нивото на високото. Така линията на светлината ще е равна само в крайно дясно ще имаш по-високо ниво на светлината за да виждаш тротоара мисля че този ефект търсиш.FIAT Stilo 1.9 Jtd
Коментар
-
Добре, ще ти направя един съвсем елементарен flip с Painta, хоризонтален, и вертикален, което на практика прави лещата. Пък ти прецени дали ще се получи нещо.На първата картинка е оригиналното петно - бялото е все едно където свети фарът, а черното - където трябва да е тъмно. На втората е flip-ната твоята графика. Е, да те питам - как точно ще увеличиш черното в дясната част ? Ще навариш метал? Или какво ? Айде , наклонът да приемем че ще го направиш по-рязък, но това до какво ще доведе?За да добиеш повече представа как изглежда светлинното петно на пътя - добавям третата картинка. Така изглежда светлинта на пътя, гледано отгоре. И като го погледнеш - какво излиза - нищо не пра’име.Никой няма да го измисли по-добре отколкото в лабораторията.
Коментар
-
Ми първо е ламаринката, мисля че се подразбира по черните и белите петна. Нали затова подчертах че лещата обръща с главата надолу, и с лявото надясно. На последните три картинки вече съм го нарисувал както изглежда на стената , като на по-горните снимки - бялото отдолу, черното (сянката) отгоре.
Коментар
-
ogi28b написа:На втората е flip-ната твоята графика. Е, да те питам - как точно ще увеличиш черното в дясната част ? Ще навариш метал? Или какво ? Айде , наклонът да приемем че ще го направиш по-рязък, но това до какво ще доведе?[/b]Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар