МОЛЯ ВИ да не се занимавате с глупости
Фарът е проектиран много точно ! Най-малката корекция в петното на късите, и последващо насочване - веднага размества дългите, не се ли сещате? Като изрежеш пластината, всъщност ше увеличиш лявата част на светлината, което пък ще наложи сваляне на късия, а от там - къде отива дългия, може би ? На горните картинки е начертано грешно - пластината изглежда точно така както светлинното петно, само че дупката е отгоре, а плътното - отдолу. Защото лещата освен че обръща с главата надолу, обръща и лявата страна отдясно. kazan - тия дето при десен завой ти присветват - просто не са достатъчно интелигентни за да се сетят че както ти ги заслепяваш, така и те теб, при обратния завой. Все едно като изкачваш баир - някой който също изкачва - да ти присветне щом приближите върха, същото е. Има момент на неизбежно заслепяване.Ааа, и щом казваш че извънградско не се налага да ползваш ддълги - значи фаровете ти определено са доста нависоко. При каране с 90 км /ч - светлината само от късите е твърде близка. Разстоянието което покриват те, се изминава за едва 1.5-1.6-1.7 секунди - време, което е твърде малко за реакция и безопасно избягване на внезапно изникнала опасност. Изминатият път при внезапно спиране с тази скорост, може да достигне 80 метра, и започва от 50 метра, при скорост 80 км/ч. А късите трябва да светят на 35-40 метра.

Коментар