Здравейте колеги. От една седмица съм с ксенон, но не му се радвам. Причината е, чемного заслапявам насрещните шофьори. И това не ми дава мира. Умувах какви ли не варианти от монтиране на лупи до изхвърляне на ксенона. И тази вечер ми дойде една идея да закрепя за крушката една ламаринка така, че да закрива долната половина от крушката. Както знаете долната част от рефлектора отразява нагоре а горната надолу към пътя. Поне аз така мисля. И така ,дали ще намаля разсейването на фара,ако закрия долната половина на крушката? Надявам се ефекта да бъде като при фаровете с лупи при,които има поставени едни ламаринки които закриват долната половина от рефлектора. Кажете си мнението. Колата е Фиат Стило.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон на рефлекторни фарове.
Collapse
X
-
като си ги регулираш ще заслепяваш врамките на нормалното- е, винаги ще е повече от лупите, но както казах в размките на нормалното. Грубо казано за 150 км средно ми светва един насрещен /разбира се това не е мясрка.../Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Ксенон на рефлекторни фарове.
cekop написа:Здравейте колеги. От една седмица съм с ксенон, но не му се радвам. Причината е, чемного заслапявам насрещните шофьори. И това не ми дава мира. Умувах какви ли не варианти от монтиране на лупи до изхвърляне на ксенона. И тази вечер ми дойде една идея да закрепя за крушката една ламаринка така, че да закрива долната половина от крушката. Както знаете долната част от рефлектора отразява нагоре а горната надолу към пътя. Поне аз така мисля. И така ,дали ще намаля разсейването на фара,ако закрия долната половина на крушката? Надявам се ефекта да бъде като при фаровете с лупи при,които има поставени едни ламаринки които закриват долната половина от рефлектора. Кажете си мнението. Колата е Фиат Стило.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
cekop написа:Проблема не е от фокуса нито от реглажа на фаровете. Фаровете са ми реголирани дори са наведени малко.Обаче когато спра пред стена виждам светлите петна от фаровете, но от там нагоре стената не е тъмна а също е осветена макар и по-слабо. Това "по-слабо" ме притеснява.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Недей слага нищо във фара!!! В прожекторния фар лупата обръща образа а ламаринката отпред го отсича именно да не свети нагоре! Но при рефлекторните фарове няма да се получи! Пример с мен: пластинката в основата на крушката беше леко разместена с 1мм и фокуса беше много нарушен! Голям зор докато наглася всичко идеално! Балончето на крушката (жичката при халогенната) стои в строго определена фокусирана позиция в рефлектора! 1-2мм отклонение от заводски дефект на крушката или неправилно поставяне изкарва петна и неправилно светене! А за по голямо отклонение става ужасно! Веднъж за експеримент сложих крушка на дългите на обратно на указаните пъпки в основата на крушката! Фара е с прозрачно стъкло и на пръв поглед всичко беше наред но като светнах светеше като старо не фокусирано фенерче! Успех!
Коментар
-
kazan написа:Веднъж за експеримент сложих крушка на дългите на обратно на указаните пъпки в основата на крушката! Фара е с прозрачно стъкло и на пръв поглед всичко беше наред но като светнах светеше като старо не фокусирано фенерче! Успех!
Коментар
-
Аз се опитвах да им кажа в една друга тема, че от ксенонова крушка на цената на халогенна не може да се очаква нищо. Аз също искам да съм осветил пътя много по добре и да виждам ясно, но винаги едното е за сметка на другото. Мен ако ме питаш се откажи от този ксенон и си купи някакви качествени крушки. Онзи ден си купи на Осрам някакви които са +90% повече светлина и +10% повече бяло на цена от 25лв на бр. и балона беше направен син от върха към центъра, в центъра си е прозрачен и натам отново става син. Само върху нажежаемата жичка е прозрачно. Като цяло светлината няма нищо общо и най важното не дразня насрещните, в момента дългите ми светлини светят жълто спрямо осрама, но понеже не карам на дълги засега няма да слагам и там такива защото не ми се дават още 50лв. Та мисълта ми е, че съм виждал ксенонова крушка на която по същият начин е покрит балона и само от там от където излиза светлината е прозрачно. Даже някъде бях чел, че за обикновен фар ксеноновата крушка задължително трябва да е от този вид. Нищо не пречи да опиташ с някакъв термоустойчив шлаух да покриеш балона и да видиш какво можеш да постигнеш, но моето мнение е да не се занимаваш с тези боклуци ами да си купиш качествени халогенни крушки.
Коментар
-
chaveto написа:Аз се опитвах да им кажа в една друга тема, че от ксенонова крушка на цената на халогенна не може да се очаква нищо. Аз също искам да съм осветил пътя много по добре и да виждам ясно, но винаги едното е за сметка на другото. Мен ако ме питаш се откажи от този ксенон и си купи някакви качествени крушки. Онзи ден си купи на Осрам някакви които са +90% повече светлина и +10% повече бяло на цена от 25лв на бр. и балона беше направен син от върха към центъра, в центъра си е прозрачен и натам отново става син. Само върху нажежаемата жичка е прозрачно. Като цяло светлината няма нищо общо и най важното не дразня насрещните, в момента дългите ми светлини светят жълто спрямо осрама, но понеже не карам на дълги засега няма да слагам и там такива защото не ми се дават още 50лв. Та мисълта ми е, че съм виждал ксенонова крушка на която по същият начин е покрит балона и само от там от където излиза светлината е прозрачно. Даже някъде бях чел, че за обикновен фар ксеноновата крушка задължително трябва да е от този вид. Нищо не пречи да опиташ с някакъв термоустойчив шлаух да покриеш балона и да видиш какво можеш да постигнеш, но моето мнение е да не се занимаваш с тези боклуци ами да си купиш качествени халогенни крушки.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар