Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Играчка със задна пръскачка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Играчка със задна пръскачка

    Здравейте,Днес се заиграх със задната пръскалка, че не работеше. С помоща на търсачката намерих тази тема, и отидох да тръся посочения клапан.Колата е Браво 2000г. да не забравя.Клапанчето си беше там където бе описано, зад кутията с бушоните от страната на водача. Извадих го почистих го, изглеждаше наред.Продухах черният маркуч който отива назад (червеното кръгче) към задното стъкло, а междувремено, пробвах дали моторчето пуска вода от белия маркуч, поне до клапата (синьото кръгче). Водата от там течеше с пълна сила. Черният маркуч маи беше запушен, защото едвам успях да го продухам. До тук добре, сглобих отново клапана с двата маркуча, пускам пръскачката, обаче не става.Махнах кората на третата врата, и видях че снадката на маркуча която отива в пръскалката се е извадила (явно от постояното тряскане на вратата). Направи ми впечатление че е суха, при което духнах и насреща нямаше никаква съпротива, явно имам скъсан маркуч.Веднага погледнах към меката връзка, между вратата, и купето, и под нея погледнах седалката при което забелязах това Разглобих меката връзка, и се видя скъсаният на две маркуч: Сетих се че имам една лула от В-брейк от колело, която да ползвам като снадка: Свързах двата маркуча със лулата (горе-долу добре уплътни), сложих снадката на пръскалката, че беше паднала, и пробвах отново пръскалката. Заработи, обаче с доста силно сълзене от лулата, и в един момент онази снадка която влиза в пръскалката, се откачи отново. Междудругото забелязах сълзене и от тази снадка, която е на 10-15цм от пръскалката: Вече стана тъмно, нямах никакви части под ръка, да оправя сълзенето и течовете. Сега мисля да търся някакви супер малки скобички, и малко водоустойчив силикон. Трябва да залепя снадката на самата пръскалка, снадката веднага след нея, както и лулата свързваща скъсаният маркуч. А защо не и клапата отпред. След малкото силикон слагам скобите, и това е. Притиснява ме само дали съществуват такива малки скобички. Ако не намеря, мисля да сложа свински опашки. Задната чистачка също е за смяна, обаче гледам че трябва да се смени цялото рамо. Даже и да се смени перцето, самото рамо има доста луфт, и затова задното стъкло е надрано. Развих болта на рамото , и отказа да излезе. Или пропускам нещо, или си трябва WD40.Това е за сега. Битката продължава след няколко дни, да поизъхнат малко маркучите.Ако някой има идеи, или вече се е справил с проблема, нека да сподели. Приемам всякакви идеи.Поздрави.
    00' Bravo 105 JTD

    #2
    Колега извинявай, ама нямам време да прочета темата в момента, но защо не продухаш маркуча от отзад.. т.е. от чистачката наобратно, защото явно е запушена за да излиза от снадката която си сложил. Не е чак толкова високо налягането че да връща толкова яко назад, освен ако не е запушена "дюзата" или самия маркуч в края!За да извадиш чистачката се снабди с WD както сам си предположил!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Духах колега. Отпред назад, отзад напред. И след скъсаното до пръскалката, пак продухвах,...големо духане падна . Няма запушена търбичка.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Вземи малки свински опашки за да стегнеш. По-добре не го прави сега в студа, маркучът е доста твърд и в студа съвсем губи еластичност. Има опасност да се натроши.Развий кората на капака и провери добре мястото, където маркучът се съединява с оста на чистачката.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар

        Working...
        X