Здравейте,Днес се заиграх със задната пръскалка, че не работеше. С помоща на търсачката намерих тази тема, и отидох да тръся посочения клапан.Колата е Браво 2000г. да не забравя.Клапанчето си беше там където бе описано, зад кутията с бушоните от страната на водача.
Извадих го почистих го, изглеждаше наред.Продухах черният маркуч който отива назад (червеното кръгче) към задното стъкло, а междувремено, пробвах дали моторчето пуска вода от белия маркуч, поне до клапата (синьото кръгче). Водата от там течеше с пълна сила. Черният маркуч маи беше запушен, защото едвам успях да го продухам.
До тук добре, сглобих отново клапана с двата маркуча, пускам пръскачката, обаче не става.Махнах кората на третата врата, и видях че снадката на маркуча която отива в пръскалката се е извадила (явно от постояното тряскане на вратата).
Направи ми впечатление че е суха, при което духнах и насреща нямаше никаква съпротива, явно имам скъсан маркуч.Веднага погледнах към меката връзка, между вратата, и купето, и под нея погледнах седалката при което забелязах това
Разглобих меката връзка, и се видя скъсаният на две маркуч:
Сетих се че имам една лула от В-брейк от колело, която да ползвам като снадка:
Свързах двата маркуча със лулата (горе-долу добре уплътни), сложих снадката на пръскалката, че беше паднала, и пробвах отново пръскалката. Заработи, обаче с доста силно сълзене от лулата, и в един момент онази снадка която влиза в пръскалката, се откачи отново. Междудругото забелязах сълзене и от тази снадка, която е на 10-15цм от пръскалката:
Вече стана тъмно, нямах никакви части под ръка, да оправя сълзенето и течовете. Сега мисля да търся някакви супер малки скобички, и малко водоустойчив силикон. Трябва да залепя снадката на самата пръскалка, снадката веднага след нея, както и лулата свързваща скъсаният маркуч. А защо не и клапата отпред. След малкото силикон слагам скобите, и това е. Притиснява ме само дали съществуват такива малки скобички. Ако не намеря, мисля да сложа свински опашки. Задната чистачка също е за смяна, обаче гледам че трябва да се смени цялото рамо. Даже и да се смени перцето, самото рамо има доста луфт, и затова задното стъкло е надрано. Развих болта на рамото
, и отказа да излезе. Или пропускам нещо, или си трябва WD40.Това е за сега. Битката продължава след няколко дни, да поизъхнат малко маркучите.Ако някой има идеи, или вече се е справил с проблема, нека да сподели. Приемам всякакви идеи.Поздрави.

Коментар