Могат ли да се регулират фаровете с лупи те са на браво в момента.Много надолу светят и нищо не виждам на къси, от копчето в купето са вдигнати на макс високо ако знаете някакав ръчен начин ще почерпя
Могат ли да се регулират фаровете с лупи те са на браво в момента.Много надолу светят и нищо не виждам на къси, от копчето в купето са вдигнати на макс високо ако знаете някакав ръчен начин ще почерпя
Колега ще те посъветвам едно нещо.Слагаш копчето вътре да е на 2 позиция!След това взимаш един шестограм ми сля, че беше и отгоре на моторчето за ел. регулирането на фаровете има един "винт" така да се изразя и като го завъртиш се свалят и вдигат ръчно фаровете и ги настройваш да светят нормално високо!Нарочно написах да сложиш на 2-ра позиция вътре, че когато колата е натоварена да имаш възможност да свалиш фаровете на позиция 3 и да не заслепяваш.Също така можеш да вдигаш още 2 позиций от нормалното както го направиш.Поне аз така съм направил!Дано да си ме разбрал, а ако не намираш този "винт" на ел. моторчето ще снимам за да видиш за какво става на въпрос!Също така да пишеш резултати
Ако дори при максимално вдигнати фарове от моторчетата и отвътре от купето пак са ниско има друга настройка ама там вече става сложно. Въпросните врътки за реглажа на моторчетата се въртят и с кръстата отверка.
Ако дори при максимално вдигнати фарове от моторчетата и отвътре от купето пак са ниско има друга настройка ама там вече става сложно. Въпросните врътки за реглажа на моторчетата се въртят и с кръстата отверка.
Колега така си е, но колегата пита за ръче начин и все си мисля, че от тези врътки може да се вдигнат още нагоре.Ако и от там не става има и още един начин както ти сам каза, но е много занимавка!
аз моите ги вдигнах и от тези врътки и то болтовете за закрепване на фаровете към купето
Е то хубаво ще подложиш нещо под болтовете например шайба по-дебела и ще застане фара по-нагоре, но нали има ябълка дето влиза отстрани и мисля, че няма да може да се вдигне много фара, но все пак ще е нещо
Това вдигане от болтовете значи увеличаване на фугата между фара и бронята което изглежда грозно. При мене и при двете коли фаровете с лупите чрез стандартните начини за реглаж не се вдигаха достатъчно нагоре и се наложи по третия начин.
Подлагането на шайби е почти невъзможно, ако стане - значи има нещо криво. Планките на фара се хващат около гредата - едната отгоре, другата отдолу, и остава изключително малко луфт, толкова малко, че аз успях с мъка да подложа около 1 мм гумени шайби, да действат като тампони.
Коментар