Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя и ангренажния ремак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя и ангренажния ремак

    здравеите имам сериозен проблем !!! преди един месец скасах ангренажа и направих мармалат в главата,покривих сички клапани.Но както и да е смених всичко по нея,с една дума направихя чисто нова.Но сега на ниските обороти двигателя ми е неспокоен.вдигна ми чуствително расхода на бензин с една дума с 5литра минавам 30км градско.може ли някои да ме насочи какво да правя,иначе ремака е зацепен по белезите на двигателя,ас предполагам че ремака не мие зацепен както трябва казаха ми че на фиатите ангренажите не се зацепвали по белезите ... вярно ли е това?и ако е вярно как да го завепа . Благодаря предварително за помошта !!!
    markata fiat za men e mn SILNA !!!

    #2
    Re: Проблем с двигателя и ангренажния ремак

    :D Модерирано->Постването на този линк е недопостимо!Модераторски екип на fiat-bg.org
    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

    Коментар


      #3
      Ади първо да кажаш какво ти е моторчето и после ще го мислим.

      Коментар


        #4
        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

        Коментар


          #5
          Ех, българщина ...Не е важно да помогнем на човека, ами модератора да си чеше раните и/или самочувствието. Или пък да правим добро впечатление на "ръководството".Цитати от "оня" форум, с фалшивите фенове на Fiat.
          Ремъчните шайби нямат белези и за правилното зацепване на ремъка се ползват специални инструменти (фиксатори на валовете). Ако майстора ти е разчитал на поставени от него маркери, ремъка 100% не е паснат вярно и газоразпределнието на мотора е объркано.
          Сега се процедира така:1. Мотора се завърта до ГТМ. Белег има на маховика и се вижда през прозорче на кожуха на съединителя.2. Прави се опит да се поставят фиксаторите от задната страна на разпределителните валове. Ако ремъка е зацепен правилно, фиксаторите тряба да паснат веднага. Ако не ...3. Разхлабва се обтяжната ролка и ремъка се откача от шайбите на разпределителните валове.4. Валовете се завъртат леко така, че да се монтират фиксаторите. Сега вече валовете ще са застопорени в правилна позиция.5. Ремъчните шайби на валовете се разхлабват. Не се ползват фиксаторите за контра защото се чупят като се напъне болта на шайбата. Рахлабените шайби позволяват да се обтегне хубаво ремъка и да се оберът провисванията му без да мръдне центровката (валовете са фиксирани в правилно положение с фиксаторите).6. Ремъка се поставя в обратна на часовниковата стрелка последователност и се затяга обтяжната ролка. За нея е важно маркера да съвпадне с прозорчето. Иначе ремъка е или пренатегнат или хлабав. След като ремъка е опънат се затягат и болтовете на ремъчните шайби. Отново се ползва друга контра, а не фиксаторите.7. Свалят се фиксаторите и мотора се превърта няколко пъти на ръка отново до ГМТ. Прави се нов опит да се сложат фиксаторите. Ако влизат без проблем сме готови.
          Прикачени файлове
          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
          www.cyxap.com

          Коментар


            #6
            Колегата има типо и в случая няма нищо общо с фиксаторите като при браво/а.

            Коментар


              #7
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #8
                1.4 моно инжекция
                markata fiat za men e mn SILNA !!!

                Коментар


                  #9
                  мотора ми е 1.4 моно инжекцион !!! мисля че ремака не ми е зацепен както трябва ... но няколко приятели които имат фиати ми казаха че ремака не се е зацепвал на белезите имало нчкакво разминаване ,моля ако няко знае как е точно зацепването да ми помогне.проблема ми е мн сериозен !!!
                  markata fiat za men e mn SILNA !!!

                  Коментар


                    #10
                    По белезите си се зацепва,на капака на ангренажа трябва да имаш едно капаче на което е белега,от долу на коляновия вал го правиш на 0,тва е.

                    Коментар


                      #11
                      в момента ремака е зацепен по белезите !!! но на ниските обороти двигателя е неспокоен и расхода и е мн висок !!!ако не е ремака поне да ме насочите от какво може да се далжи това ...
                      markata fiat za men e mn SILNA !!!

                      Коментар


                        #12
                        Тънкостта е там, че белега на разпределителния вал е една пъпка, която се намира на един подвижен плъзгач на задната кора на ангренажа. Издърпваш този плъзгач до упор и това ти е белега. Той трябва да съвпадне с белязката на колелото на разпределителния вал.А за белега на коляновия вал е елементарно - на ремъчната шайба има като резнато с ножовка и трябва да съвпадне с деление "0" на външната кора на ангренажа.Няма такова "На фиатите не им съвпадат белезите".Това са ти белезите за центровка. А по-добре е да направиш едно фото и да видим сега как е зацепен.Казваш - зацепен по белезите, но при издърпан плъзгач или както си е?

                        Коментар


                          #13
                          1.4 си се зацепва по белезите без проблем. За този на коляновият вал е ясно, а този на разпределителният ///// е обяснил. Искам да ти кажа, че дори и да ти се разминава с един зъб на разпределителният вал, пак няма да ти са неспокойни оборотите и даже няма и да разбереш, ако ме питаш.Иначе и за 1.4 има фиксатор на разпределителният вал, който представлява черупка, която се поставя така че гърбицата на втори цилиндър да легне в нея. За целта се сваля маслената магистрала и едната черупка на лагера на вала.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            ilko-gd написа:
                            Иначе и за 1.4 има фиксатор на разпределителният вал, който представлява черупка, която се поставя така че гърбицата на втори цилиндър да легне в нея. За целта се сваля маслената магистрала и едната черупка на лагера на вала.
                            Ай обясни ми как на типо 1.4 му се маха маслената магистрала и черупката на разпределителния вал! Що го обърквате момчето? И без туй главата му пуши! Нищо общо с браво/а. Типото има елементарни белези и за едноваловите (като неговото) е както съм го обяснил. Просто нямам снимка или скица да покажа.

                            Коментар


                              #15
                              Аха прав си, не съм видял че става въпрос за Типо, моя грешка
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X