Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трудно пали след като загрее

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    трудно пали след като загрее

    Колеги, колата доста трудно пали след като загрее и трябва да задържа доста н стартер! След това оборотите за един период от време остават доста ниски и чак тогава се вдигат! Интересното е че сутрин едва докосвам ключа и пали мигновенно!От какво може да е ? п.с. сменил съм тпс стъпков мотор и датчик обороти затова в тях съм сигурен! Благодаря на отзовалите се предварително! забравих да кажа, че колата е на газ, но пали на бензин
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Като е ново не е гаранция че не е с дефект!!!
    FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!

    Коментар


      #3
      Колега, заглъхвали преди да запали

      Коментар


        #4
        Стефан83 написа:
        Колега, заглъхвали преди да запали
        в какъв смисъл заглъхва ли ? Дали се мъчи като върти ли? Ако за това ме питаш - не върти си нормално
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #5
          Не е лошо да си провериш и температурният датчик. Когато е студена датчика пуска по богата смес и затова палиш лесно, после ако не казва коректно каква е температурата и не се подава правилната смес и затова не иска да запали. Виж с един качествен мултицет да премериш съпротивлението на студен и загрял двигател колко е и някой да каже дали е нормално.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            Не е лошо да си провериш и температурният датчик. Когато е студена датчика пуска по богата смес и затова палиш лесно, после ако не казва коректно каква е температурата и не се подава правилната смес и затова не иска да запали. Виж с един качествен мултицет да премериш съпротивлението на студен и загрял двигател колко е и някой да каже дали е нормално.
            Напално съм съгласен с колегата! :D

            Коментар


              #7
              поръчах го от ахм и утре ще дойде, ще го инсталирам и ще ви кажа резултата - стария е сдиплил!Дано да стане с новия, ще пиша какво се е получило!
              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
              тел. 0883437022

              Коментар


                #8
                Нали синия датчик поръча?
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  да тоя дето е на термостата нали
                  Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                  части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                  части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                  тел. 0883437022

                  Коментар


                    #10
                    Смених го! Ако някой не знае как става ето процедурата!1. откачаме двете клеми на акомулатора, развиваме гайката, която държи колана, който пък държи акомулатора и го вадим !По този начин си осигуряваме достъп до термостата и място за операциите! 2. ако колата е с климатик, от термостата излиза един малък маркуч, който отива в разширителния съд! Демонтираме скобата на маркуча и го вадим, защото пречи на работата ни! Внимавайте защото почва да блика вода- аз запуших изхода, като натъпках хубаво едно малко парцалче!3.вадим буксата отиваща към датчика (със син куплунг е)!4. вземаме ключ 18 и внимателно развиваме датчика! много е кофти за въртене, затова много внимавайте с напъването и се въоражете с търпение!5. след като сме разхлабили датчика достатъчно за да се върти с ръка, вземаме в другата си ръка новия датчик и едновеменно развъртаме стария! като развъртим стария напълно веднага слагаме новия за да не изтече много вода и завъртаме!6. подсушаваме добре ако сме измокрили новия датчик и чак тогава стягаме обратно с ключа!7. почистваме и поставяме обратно буксата в куплунга.8. слагаме обратно малкия маркуч!9. слагаме комулатора!Колеги имайте предвид, че на моя комп сякаш му трябваха 30тина минути каране за да се адаптира - преди това двигателя работеше неравномерно и вдигаше обороти - особенно на газ държеше 2000 - адапатира се и се оправи от самосебеси!Сега се радвам на добро палене и равномерна работа на двигателя
                    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                    тел. 0883437022

                    Коментар

                    Working...
                    X