Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Симптоми на неправилно зацепен ангренажен ремък

    Здравейте колеги, В тази тема искам да конкретизираме само какви са симптомите при неправилно зацепен ангренажен ремък наприме какви са симтомине при работя на място на празен ход и какви в движение и т.н често различни майстори ни питат дали правилно е зацепен ремъка, с пети и т.н. По какво да разберем дали имам проблем с ангренажния ремък, вследствие от неправилното зацепване - за автомобили бензин
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    На мен ми 6яха зацепили неправилно ремъка - Вravo 1.6На празен ход менеше о6оротите между 800-900 (което преди това го нямаше) и при потеглянеколата не вървеше до6ре. Във високи о6ороти вече почти нямаше разлика във вървенето.Разхода не знам дали се е вдигнал понеже я карах така само 2-3 дни и отидох да го зацепят наново,след което всичко си дойде на място.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      trace написа:
      На мен ми 6яха зацепили неправилно ремъка - Вravo 1.6На празен ход менеше о6оротите между 800-900 (което преди това го нямаше) и при потеглянеколата не вървеше до6ре. Във високи о6ороти вече почти нямаше разлика във вървенето.Разхода не знам дали се е вдигнал понеже я карах така само 2-3 дни и отидох да го зацепят наново,след което всичко си дойде на място.
      ами аз в движение не усещам никаква разлика, от друг автомобил, смисъл поведението ми се струва нормално на студено пали от половин оборот, понякога като загрее пали по-трудно динамиката мисля че е добра, понякога на 1-ва и по рядко на втора предавка /не всеки път/ прухълцва колата единствената причина поради която се съмнявам в ангренажния ремък, е че на празен ход на място оборотите леко играят, все едно 30-40 оборота и се усещат леки вибрации във волана, както и едвам доловими колебания в стрелката на оборотите. С сигурност не е от тампоните на двигателя, защото са сменен всичките савсем скоро дали може от ангренажа да е това леко колебание в оборотите на празен ход или вероятно причината е друга
      Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
      182A4.000, 1998г.

      Коментар

      Working...
      X