Колеги от скоро имам проблем с фаровете. От време на време като врътна превключвателя на положение за къси светлини и фаровете не светват. Работят само габаритите или дългите, но само като дръпна лоста(все едно да пресвяткам). Вчера положението се влоши и започнаха да работят много рядко и тто когато си пожелаят. Гледах в axm, че се сменят и двата лоста на куп, заедно с още някви работи, като за моделите с аирбаг е и доста по-скъпо - 200лв. Аз толкова пари за тая простотия няма да дам. Някой има ли си на идея дали може да се смени само лостчето за фаровете, или ако някой го е разглабял да даде едон съвет къде да ръчкам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Превключвателя на светлините
Collapse
X
-
ogi28b написа:1. Когато си на къси, и късите не светнат - можеш ли да светнеш задна светлина за мъгла и тя светва ли ?2. Когато си на къси, и късите не светнат - можеш ли всеки път да включиш дълги, и те светват ли ?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Лошо. Трябва да сваляш и евентуално да ремонтираш. Ако не подлежи - ново. По първия въпрос - питах когато си на къси, дали ще светне задната светина за мъгла, а не когато си на халогени. То на халогени естествено че ще свети и задната. Ама въпроса е дали само на къси ти свети. Все пак - ако не си на зор за дългите - ще ти го оправя за 3 лева. Ще имаш само къси обаче. Ако искаш - сам си го оправи - чети темата за подготовка за ксенон, и го правиш.
Коментар
-
ogi28b написа:Лошо. Трябва да сваляш и евентуално да ремонтираш. Ако не подлежи - ново. По първия въпрос - питах когато си на къси, дали ще светне задната светина за мъгла, а не когато си на халогени. То на халогени естествено че ще свети и задната. Ама въпроса е дали само на къси ти свети. Все пак - ако не си на зор за дългите - ще ти го оправя за 3 лева. Ще имаш само къси обаче. Ако искаш - сам си го оправи - чети темата за подготовка за ксенон, и го правиш.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Не, не си ме разбрал правилно. Накратко - задната светлина за мъгла може да светне или когато си на къси, или когато си на халогени. Или когато си и на двете. Ако свети на къси без халогени, като разбира се - натиснеш копчето и, защото друг начин няма, то щях да мога да ти помогна, като ти направя корекцията, която се прави за ксенона. Но ако не свети ако си на къси, и си натиснал копчето и, то нямаше да мога да ти оправя късите чрез преработка на схемата.Та ако свети на къси без халогени, така щях да ти възстановя късите, но не и дългите. След като имаш остра нужда от дълги - то свалянето е неизбежно. Не съм свалял този детайл, но ако се допиташ до колегата Blagun, може да получиш добър съвет от него в тази област, той е свалял и ремонтирал.
Коментар
-
Като цяло могат да се разглобят и подлежи на ремонт, но в повечето случаи нагаря или се стапя плъзгача който се движи върху пътечките по платката понеже е пластмасов. Моята се беше стопила и ту светва ту не, като дискотека. Взех стара от човек от форума. Стават всички ръчки без значение с или без айрбаг просто доокомплектоваш с частите от твоята ако си със. Ще пусна снимки довечера как се разглобява.
Коментар
-
motikas написа:Като цяло могат да се разглобят и подлежи на ремонт, но в повечето случаи нагаря или се стапя плъзгача който се движи върху пътечките по платката понеже е пластмасов. Моята се беше стопила и ту светва ту не, като дискотека. Взех стара от човек от форума. Стават всички ръчки без значение с или без айрбаг просто доокомплектоваш с частите от твоята ако си със. Ще пусна снимки довечера как се разглобява.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Колега ще съм благодарен, ако пуснеш снимки и обясниш горе долу кое и как се разглабя. При мен явно проблема е същият - ту свети, ту не.А и ако може да споделиш за колко пари я взе ръчката на старо?
Коментар
-
Проблема идва точно от тази пластинка, ако на колегата Geraka му трябва имам лостче за 20лв. При мен пластината беше съвсем леко нагоряла и съм я оправил, за да работи безпроблемно, но щом веднъж е почнало да нагаря, може да стопи и чисто ново, най-добре е да се прекара силния ток през релета, за да няма повече проблеми....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Проблема е решен. Ще се опитам да опиша кое и как се сваля.1. Първо се свала пластмасата която е под волана. Държи се на 3 болта - позиция 1 на снимката:2. Сваля се горната пластмаса. Тя се държи на 2 болта, за които се бурка отдолу с малко по-дълга кръстата отверка.3.Разкача се акумулатора и се изчаква 10мин.4.Отват се болтовете на еърбега и капака му, като при развиването се придържа, за да не падне. Болтовете са шестограми с размер 6.[IMG=http://img205.imageshack.us/img205/8763/volan.th.jpg][/IMG]5.След това се откача буксата на еърбега, която се пада в задната му част. Малко трудно илиза и малко трябва да се напъне.6.Откача се и буксата на клаксона7.pi4_s_bravo написа:Един съвет-ако волана ти е идеално центриран при движение направо си сложи 2 белега (като как се бележат ангренажни колела спрямо двигателя) започващи на кормилния прът и свършващи на волана. Иначе после много трудно се гласи правилното положение. На скицата съм се опитал да покажа какво имам предвид-Черното е волана,червеното е гайката а синьото е кормилния прът.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар