Здравейте всички!Имам следния проблем...Преди време се появи теч на масло от дясната част на колата...Ходих при един майстор и ми каза ,че трябва да се смени гарнитурата на картера - смени я и течът продължи...като забелязах локвичката под колата веднага отидох и му обясних ,че течът още съществува...Каза ,че семерингите трябва да се сменят...Вчера ходих да ги смени заедно с ангренажния ремък и обтяжната ролка...Обаче...течът си седи и ми се струва ,че дори е повече от преди - сериозно тече прави си локвичка с диаметър около 15-ина сантиметра...Направо не знам какво да правя ,утре няй-вероятно ще ходя да направя рекламация да видим каква ще я правим...Някакви идеи от какво може да е въпросният теч?Иначе ме съмнява ,дали изобщо е сменил въпросните семеринги...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло на Tipo 1.6 DOHC
Collapse
X
-
Значи там възможните места са 2-те семеринги на разпределителните валове, семерингата на коляновия вал, гарнитурата на маслената помпа (макар, че ме съмнява).Семерингите е добре да са от марката "Corteco".Гарнитурата на картера е малко особена. От двете страни на всеки отвор има още по 2 отвора за ограничителните пъпки и има тънкости при поставяне - деликатна е работата. Шайбите са елиптични и трябва точно да застъпват пъпките.Другия ваеиант е да ти е усукан картера от удар отдолу.
Коментар
-
Картерът нямам спомен да съм го удрял никога...Семерингите на разпределителните валове са сменени само ,на коляновия вал не са...Пък и ме съмнява да е от картера ,защото е омаслен целия двигател ,не само отдолу...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Оказа се това от което се страхувах най-много - гарнитура на главата...Днес главата отива на шлайф и утре се надявам Типарата да е готова...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
На предишния ми фиат Палио си сълзеше масло точно от гарнитурата на главата. Не от тази на капака, а на главата. Случи се след като го издух и го карах със 140 по магистралата в продължение на 30-40 минути. Дори в началото беше доста, но се кротна и така и не стигнах до смяна на гарнитура. Не знам къде са маслените канали, но е факт, че течеше. Ето я моята тема за теч на масло от гарнитурата на главата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
///// написа:Направо учуди света бе, Мой! За сефте чувам от там да тече масло!Ето двигателя със свалена глава. В червено са оградени маслените канали за мазане на разпределителните валове.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил. Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето! Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mm
Коментар
-
Predatorsi написа:...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
///// написа:То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил. Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето! Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mmsnake написа:Predatorsi написа:...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар