Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло на Tipo 1.6 DOHC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло на Tipo 1.6 DOHC

    Здравейте всички!Имам следния проблем...Преди време се появи теч на масло от дясната част на колата...Ходих при един майстор и ми каза ,че трябва да се смени гарнитурата на картера - смени я и течът продължи...като забелязах локвичката под колата веднага отидох и му обясних ,че течът още съществува...Каза ,че семерингите трябва да се сменят...Вчера ходих да ги смени заедно с ангренажния ремък и обтяжната ролка...Обаче...течът си седи и ми се струва ,че дори е повече от преди - сериозно тече прави си локвичка с диаметър около 15-ина сантиметра...Направо не знам какво да правя ,утре няй-вероятно ще ходя да направя рекламация да видим каква ще я правим...Някакви идеи от какво може да е въпросният теч?Иначе ме съмнява ,дали изобщо е сменил въпросните семеринги...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Измийте хубаво двигателя от всякъде и тогава вижте от къде тече. Това, че е сменил гарнитурата и семерингите не означава, че е направено както трябва.

    Коментар


      #3
      Откъм ангренажния ремък ли се явява теча?

      Коментар


        #4
        ///// написа:
        Откъм ангренажния ремък ли се явява теча?
        Дам ,точно там...
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #5
          Значи там възможните места са 2-те семеринги на разпределителните валове, семерингата на коляновия вал, гарнитурата на маслената помпа (макар, че ме съмнява).Семерингите е добре да са от марката "Corteco".Гарнитурата на картера е малко особена. От двете страни на всеки отвор има още по 2 отвора за ограничителните пъпки и има тънкости при поставяне - деликатна е работата. Шайбите са елиптични и трябва точно да застъпват пъпките.Другия ваеиант е да ти е усукан картера от удар отдолу.

          Коментар


            #6
            Картерът нямам спомен да съм го удрял никога...Семерингите на разпределителните валове са сменени само ,на коляновия вал не са...Пък и ме съмнява да е от картера ,защото е омаслен целия двигател ,не само отдолу...
            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

            Коментар


              #7
              Оказа се това от което се страхувах най-много - гарнитура на главата...Днес главата отива на шлайф и утре се надявам Типарата да е готова...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #8
                Голям "майстор" ще е бил, щом веднага не е забелязал, че маслото се стича от гарнитурата на главата.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  Направо учуди света бе, Мой! За сефте чувам от там да тече масло!Ето двигателя със свалена глава. В червено са оградени маслените канали за мазане на разпределителните валове.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    На предишния ми фиат Палио си сълзеше масло точно от гарнитурата на главата. Не от тази на капака, а на главата. Случи се след като го издух и го карах със 140 по магистралата в продължение на 30-40 минути. Дори в началото беше доста, но се кротна и така и не стигнах до смяна на гарнитура. Не знам къде са маслените канали, но е факт, че течеше. Ето я моята тема за теч на масло от гарнитурата на главата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      Направо учуди света бе, Мой! За сефте чувам от там да тече масло!Ето двигателя със свалена глава. В червено са оградени маслените канали за мазане на разпределителните валове.
                      Течеше ,течеше ,даже доста стабилно...Както и да е ,при този "майстор" няма да стъпя повече... Бесен съм...След като смени гарнитурата на главата и тези на валовете...не зацепил правилно ремъка...добре че беше за 2-3 зъба иначе....................лошо...Днес си вземам колата и ми направи впечатление ,че работи доста по-различно от преди ,много шумеше и то едно такова ,като косачка... И тръгвам за Смолян и по пътя за Пловдив започна да придърпва зверски...Спрях ,обадих се на един приятел (бяла Мареа ТД100 - също форумска - НИЕ СМЕ НА ВСЕКИ КИЛОМЕТЪР!!!) ,за да дойде да ме издърпа до сервиза ,понеже колата си личеше ,че не е за каране...Стигнахме до сервиза ,оня я гледа 15-20 минути и вика : Готова е! Викам му : Качвай се! Тръгнахме и започна пак да придърпва...Идваше ми да го фрасна в таблото ,както седеше до мен...Спряхме пред сервиза и ми изцепва : Всичко е наред ,ама колата ти е за компютърна профилактика... Без да кажа нищо (понеже бях с майка ми и баба ми) ,се обърнах към тях и им посочих да си вървим...Отидохме след това в един друг сервиз (дано не се сметне за реклама ,ако е така ,моля да бъде коригирано мнението ми!) - Еврокар...Там я гледаха около 40мин. и казаха ,че клапаните не са регулирани - бях в шок...Оставих я да я правят и се запътих към онзи така известен мАстор...Като му казах какво е сътворил той ми изцепва,че клапаните са хидравлични и не се налагало регулиране...(доколкото знам на двувалката са механични...поправете ме ако греша)...Дано утре да е всичко ок и да няма други поражения от грешното засепване...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #12
                        То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил. Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето! Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mm

                        Коментар


                          #13
                          Predatorsi написа:
                          ...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...
                          Аз посещавам само два сервиза в Пазарджик и никога не са ме подвели. Явно ще продължиш да ремонтираш колата, ако искаш ще ти дам координати на хората.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            ///// написа:
                            То като виц това! Тоз’ майстор само голфове и астри е правил. Сигурно е същия, дето ти смени маслото. И да го питаш що не е изтискал "маслените" повдигачи на менгемето! Сега по въпроса. Лошото е, че удря и клапан в клапан, а не само бутало в клапан при лошо зацепване на ангренажа. Може да са объркани и маркучите за вакуумите. При смяна на гарнитурите на телата на валовете тазликата между старите и новите е 0,2 мм. Изобщо - лоша работата, ама да не те плаша. За тоя двигател няма никъде данни. Дори в аутодатата излиза типо с тоя двигател, но като цъкнеш на ангренажен ремък и схемата е за едноваловия мотор. Да не се притесняват момчетата в другия сервиз - да питат. Телефона ми го има в темата за телефоните - няма да се притесняваш - знам как е.Като за начало ще дам хлабините на клапаните:Valve clearance, cold operation - inlet .................................................. ...... 0.40 ± 0.04 mm - exhaust .................................................. .... 0.50 ± 0.04 mm
                            Това ми го казаха и те...Мисля ,че са правили няколко такива Типо-та и ще я оправят...Аз изчаках докато разберат какво и е и едното момче дойде и си говорихме сигурно 15-на минути... Само се надявам да няма други поражения...Но ако има ,познавам едни хора ,дето познават едни други хора ,дето карат черни Мерцедеси... и ще навестят този пишман майстор ,но наистина е този с маслото...тогава си мислех ,че знае нещо ,но явно аз знам повече от него за тази кола...
                            snake написа:
                            Predatorsi написа:
                            ...Та така - НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗА СРЕЩУ СГРАДОТО!!!Попиляха ми колата и май няма да е същата като преди...Реве ми се ,направо ще заплача...
                            Аз посещавам само два сервиза в Пазарджик и никога не са ме подвели. Явно ще продължиш да ремонтираш колата, ако искаш ще ти дам координати на хората.
                            Ами аз я закарах в Екокар - т.е. издърпаха ме... Ако имам нужда ще се свържа с теб ,за да ми кажеш сервиза...но засега мисля ,че работата ще стане...Иначе благодаря...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #15
                              В Еврокар са големи скъпари, но дано поне ти я направят добре.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X