Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло на Tipo 1.6 DOHC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    snake написа:
    В Еврокар са големи скъпари, но дано поне ти я направят добре.
    Ами скъпари не скъпари ,нямам избор...Досега съм дал 450 лева на тоя и по колата само проблеми...По-добре да дам малко повече пари и да е както трябва отколкото да давам по малко но всеки месец...За тези 450 лева нямаше да сменя толкова работи ,но поне щеше да е пипана качествено...поне аз така го разбирам...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #17
      Току що се прибирам след 20-на километровия тест ,който направих ,след като си взех колата от сервиза...Онова придърпване си го има ,но е едва доловимо и то когато двигателя работи в едни обороти...като ускорявам или спирам на скорост няма придърпване...Някакви идеи от какво може да се е получава това?Като работи на място ,работата е малко неспокойна ,но работи на 1000 оборота...Като подам газ ,оборотите спадат до около 900(една чертичка под 1000 - на дигиталката е така...) и веднага след това пак се законтрят отново на 1000...Клапаните са регулирани ,и зацепването на ремъка е направено наново ,защото е бил объркан един зъб ,но няма поражения по клапаните и другите карантии...Възможно ли е да е някой датчик ,който е сдал багажа?
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #18
        Като чета така симптомните и все си мисля, че има вакуумен маркуч, който е или спукан или не добре улътняващ на щуцерите, изваден или пък разменени маркучи. Никъде няма схема за вързване на вакуумните маркучи и аз затова ти казах да питат по телефона момчетата - няма нищо срамно - аз директно ще гледам от моята кола и ще казвам. То е много ясно, че не могат да ги помнят наизуст. Та това за сега.пп Материали за 1.6 двувалката е имало доста във фотума, но всичко е изтрито.

        Коментар


          #19
          ///// написа:
          Като чета така симптомните и все си мисля, че има вакуумен маркуч, който е или спукан или не добре улътняващ на щуцерите, изваден или пък разменени маркучи. Никъде няма схема за вързване на вакуумните маркучи и аз затова ти казах да питат по телефона момчетата - няма нищо срамно - аз директно ще гледам от моята кола и ще казвам. То е много ясно, че не могат да ги помнят наизуст. Та това за сега.пп Материали за 1.6 двувалката е имало доста във фотума, но всичко е изтрито.
          Аз утре ще си ходя на Смолян ,понеже колата си върви нормално...Ако има някакъв проблем ще звънкам...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #20
            ОК!

            Коментар


              #21
              Повдигам тема на 2 години ,ама няма начин...Проблемът с придърпването все още съществува...Не бях карал доста време колата...Един ден един познат се загледа ,понеже го има същото ,и забеляза ,че колата няма МАП сензор...Който контролира предварението ,доколкото ми е известно де...Та той ми каза ,че колата работи в сервизен режим...На празен ход оборотите са 1000...А трябва да са 850...Говорих с един колега от форума ,за да спазарим МАП-а от Типо-то ,което продава на части ,и се надявам да работи ,защото никъде в колността не мога да намеря...Ако някой има МАП и е СИГУРЕН ,че работи ,моля да ми пише на ЛС с цената ,която му иска ,пък ще видим... Искам да попитам как да разбера дали работи МАП-а и как изглежда? Не съм виждал никога...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #22
                мап-а е за налягането в смукателния колектор, ами мога да ти покажа мап на брава, на типо не знам как изглежда ето как изглежда на брава = http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                Коментар


                  #23
                  Абе то и на Типо-то трябва да е подобен ,ама знам ли го...
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар


                    #24
                    Ами няма как да го снимам ,защото на моето Типо го няма...Оборотите зависят основно от стъпковото моторче ,но без МАП колата минава в сервизен режим и работи на по-високи обороти...Ето така изглежда на Браво ,но не знам дали имат прилика...Ако го намериш и свалиш ще те помоля да го снимаш ,че да го вида на какво прилича... :D http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                    Коментар


                      #25
                      Мап-а на двуваловото типо е GM (повечето стари опели са със същите мапове). Имам такъв за продан. Ако имаш интерес - пиши на лични.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #26
                        Вярно е -на Двувалката всичко съвпада с опел кадет даже и самия комп. За съжаление самите букси са други. Имал съм такава опелска инжекция и на времето на една такава двувалка присаждах комутатор от такъв опел. Но си мисля че мап - сензор може да пасне и от друга кола стига да се спазят кабелите или да се преправи буксата . По принцип повечето мапове работят с опорно напрежение 5 волта като показанието на датчика е линейно , а не логаритмично и право пропорционално на разреждането в смукателния колектор. По едно време се канех даже да присаждам на Кромата на баща ми МАП - вместо познатия Бошовски тенекиен дебитомер, който е пак с линейно отчитане и същото опорно напрежение. Имаше такава тема в някакъв друг форум. Но за двувалката мисля че може да се приспособи и друг МАП. Интересно обаче като е нямала МАП досега как не е светила лампа за грешка и как е вървяла колата защото освен за предварението МАП-а има най важната фунция за впъскването на горивото.
                        не подценявайте италианските коли
                        Tipo 1.6 (149.C2.046)

                        Коментар


                          #27
                          Лампата на инжекциона свети открай време...Още ,като купихме колата ,която беше нов внос от Германия ,а аз бях едва 10-и клас... Дайте една снимка да го видя на какво прилича този МАП...Ако имате разбира се...
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #28
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #29
                              Аз се чудя, защо до сега не си направил тест на компа, след като ти свети лампата за инжекцията? Дъвка ли имаше в устата си, че не каза. Днес направих няколко снимки за теб. Значи МАП-а е монтиран точно зад кутията на въздушния филтър под модула с релетата.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #30
                                Закрепено е на ламарината на блока с релетата посредством две шпилки с гайки. На огледалцето, което държа се вижда едната гайка, а другата е симетрично.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X