Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

лампата на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    лампата на акумулатора

    Здравейте колеги!Днес лампата на акумулатора на таблото ми направи впечетление, че започна да свети щом оборотите на колата започнат да слизат под 2000 и да гасне щом се подава газ!Миналата годибва на сменях алтернатора с втора употреба!Дали неприятното ми усещане отново е свързано с алтернатора?Миналата година така си изпатих от едни майстори, че неможах да си видя колата три седмици пък и ме одрусаха стабилно....!!!Не ми се ще пак да трябва да се боря с алтернатора... но все пак ако е необходимо няма какво да правя.Според вас накъде да се ориентирам?

    #2
    Преди да правиш каквото и да било провери дали е стегнат ремъка на динамото
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Re: лампата на акумулатора

      rymbym написа:
      Здравейте колеги!Днес лампата на акумулатора на таблото ми направи впечетление, че започна да свети щом оборотите на колата започнат да слизат под 2000 и да гасне щом се подава газ!Миналата годибва на сменях алтернатора с втора употреба!Дали неприятното ми усещане отново е свързано с алтернатора?Миналата година така си изпатих от едни майстори, че неможах да си видя колата три седмици пък и ме одрусаха стабилно....!!!Не ми се ще пак да трябва да се боря с алтернатора... но все пак ако е необходимо няма какво да правя.Според вас накъде да се ориентирам?
      Колега онзи ден го имах същия проблем, свалих алтернатора, занесох го на майстор, срещу 10лв. ми смени четките, качих си го пак и колата беше на пушка. Дано съм ти бил от полза.

      Коментар


        #4
        Дали ще разберем изобщо за каква кола става въпрос, ако не конкретния двигател? Моля всички да си пишат модела и двигателя в подписа, така във всяка тема се спестяват няколко поста свързани с уточняването на модела!

        Коментар


          #5
          Най-вероятно ремъка е хлабав.Ако е алтернатора,на "Раковска",близо до "Сливница" ми смениха колекторните пръстени и четките за 35 лв.(но им го занесох разглобено).

          Коментар


            #6
            И според мен си за подмяна на четки. Най-вероятно те са заедно с реле-регулатора в един блок и са несменяеми отделно, но в някои случаи не е невъзможно да се подменят само четките. Свалиш ли алтернатора от колата, после е лесно. Ако си запазил стария алтернатор, извади го и го разхвърляй за да видиш за какво става въпрос.

            Коментар


              #7
              При хлабав ремък поведението на лампата е обратно на това, при подаване на газ започва да свети по силно защото ремъка преплъзва и не може да завърти алтернатора. Без сваляне на алтренатора и проверка едва ли ще се разбере.

              Коментар


                #8
                Ако превърта ремъка най-вероятно ще се чува и присвитрване в някои моменти .П.П. Това може да е от ползa.

                Коментар


                  #9
                  карам марея 1.6 .... неприятното е, че ако е алтернатора е за смяна аз не мога да го сваля сам защото си е бая работа а и аз нямам и необходимият инструмент....така че ако според вас алтернатора е довиждане, то тогава моля да ме насочите къде да търся някой който няма да ми свали кожата!

                  Коментар

                  Working...
                  X