Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт - марки части

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, аз работих във въпросната фирма-вносител. Цените наистина са гарантирано ниски, и отстпъката е реална. Но, помисли за цените които плащаш .... И как така другите марки са по-скъпи , а тези толкова еФтини. Аз на моята кола слагам други марки,въпреки че мога да слагам от тази фирма - нали си имам контактите, и мога и по-голяма отстъпка от твоята да получа. И друг колега правилно написа - всъщност ще я продаваш ли колата ?! Та по марки , имайки предвид какво съм се наслушал и нагледал от тези марки:GLASER - всъщност, един добър експеримент - дали ще изкара до сладващата смяна на масло ? Любител ли си на екстрийма ? Умееш ли да управляваш автомобил с нередовен двигателя ? Ами - провери ! От същата фирма вносител питай за PAYEN.Термостата - .... добре е . Цената е безподобна и оправдава няколкото опита докато попаднеш на работещ достатъчно дълго , че да изкарва смяна на масло.Стига да си гледаш редовно уредите на таблото и да си уверен в себе си , че можеш да се справиш с автомобил с блокирал термостат.AKRON . Ами тази марка произвежда гумени изделия. Чудя се, къде в света си поръчва ролките ?! Попитай за INA в същата фирма вносител.Сегментите са наистина OK. Марката се ползва за оригинално вграждане в много автомобили.Гумичките .... попитай за GOETZE.FLENNOR - Да , немски е . Но по -добре поразпитай за мнение из сервизите за тази марка. А, докато ходиш, вземи го смени с HUTCHINSON във въпросната фирма-вносител.... Наиситна, не се доверявай за всичките 60 хиляди километра, аси напиши нейде на бележката за седваща смяна по-малко километри . може би около 20 хиляди ....Но, ако вече си ги взел и просто си питаш какво да ги правиш - ...не знам. Надали има опция да ги върнеш. Предполага, че някой от продаваичте го е изписал на името на клиент на едро, и вече нямаш възможност да ги върнеш, т.к. останалите 10% вече са потънали в джоба му... Просто ти пожелавам Успех ! И - ако мога да те помоля, да споделяш във времето своя опит. Ще ми е интересно. наистина.А за маслото не с епритеснавяй - добро си е маслото. Аз карам даже с 5w40. Е, вярно CASTROL ...
    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

    Коментар


      #17
      YAROSHKH написа:
      Колега, аз работих във въпросната фирма-вносител. Цените наистина са гарантирано ниски, и отстпъката е реална. Но, помисли за цените които плащаш .... И как така другите марки са по-скъпи , а тези толкова еФтини. Аз на моята кола слагам други марки,въпреки че мога да слагам от тази фирма - нали си имам контактите, и мога и по-голяма отстъпка от твоята да получа. И друг колега правилно написа - всъщност ще я продаваш ли колата ?! Та по марки , имайки предвид какво съм се наслушал и нагледал от тези марки:GLASER - всъщност, един добър експеримент - дали ще изкара до сладващата смяна на масло ? Любител ли си на екстрийма ? Умееш ли да управляваш автомобил с нередовен двигателя ? Ами - провери ! От същата фирма вносител питай за PAYEN.Термостата - .... добре е . Цената е безподобна и оправдава няколкото опита докато попаднеш на работещ достатъчно дълго , че да изкарва смяна на масло.Стига да си гледаш редовно уредите на таблото и да си уверен в себе си , че можеш да се справиш с автомобил с блокирал термостат.AKRON . Ами тази марка произвежда гумени изделия. Чудя се, къде в света си поръчва ролките ?! Попитай за INA в същата фирма вносител.Сегментите са наистина OK. Марката се ползва за оригинално вграждане в много автомобили.Гумичките .... попитай за GOETZE.FLENNOR - Да , немски е . Но по -добре поразпитай за мнение из сервизите за тази марка. А, докато ходиш, вземи го смени с HUTCHINSON във въпросната фирма-вносител.... Наиситна, не се доверявай за всичките 60 хиляди километра, аси напиши нейде на бележката за седваща смяна по-малко километри . може би около 20 хиляди ....Но, ако вече си ги взел и просто си питаш какво да ги правиш - ...не знам. Надали има опция да ги върнеш. Предполага, че някой от продаваичте го е изписал на името на клиент на едро, и вече нямаш възможност да ги върнеш, т.к. останалите 10% вече са потънали в джоба му... Просто ти пожелавам Успех ! И - ако мога да те помоля, да споделяш във времето своя опит. Ще ми е интересно. наистина.А за маслото не с епритеснавяй - добро си е маслото. Аз карам даже с 5w40. Е, вярно CASTROL ...
      уау колега ти направо ме засипа с информация благодаря ти за което.частите са вече при мен и в наи скоро време ще бъдат монтирани.пуснах темата за да знам какво да очаквам от тях доста ме поразстрои твоят пост.Единсвения ми избор е да пробвам
      Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
      http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

      Коментар


        #18
        хм

        ЗА останалите колеги ще помоля да се придържаме към темата.не съм против свободните разговори но тук нещаат са малко по сериозни
        Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
        http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

        Коментар


          #19
          TRENDi написа:
          Ролката не бих си я сложил на моята. INA се намира м/у 30-37 лв. Г-рата за главата - Виктор Рийнз/ц, Елринг или Гьотце, тоя Гласер е ОК, ако ще я продаваш. Радиатор си вземи от колегата The Game, истиски Валео или Бер продаваше, че от магазина са цифра(бтв нови са му, доколкото знам). Лагери - Глико, АЕ като резервен вариант. За маслото. На моето съм с 15/40 на OMV и на 1300 км долях 500-600 гр., но понеже нямах от същия боклук, долях от това на Алфата AGIP Sint 2000 10/40. От тогава не се е налагало да доливам, минал съм още 3500 км. Иначе за разработката и аз мисля, че Пристата 15/40 е ОК.
          Колега лагери ще търсе Глико,щом ги препоръчваш.моята ролка е за 9 лв така че ми е офрта поне като цена.Що се отнася до радиатора.на мен ми излиза 62 лв.на колегата по евтини ли са?
          Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
          http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

          Коментар


            #20
            Princo написа:
            И аз съм заинтересован,че и на мен на пролет ми предстои такава операция. 2.0 i.e Няма смисъл да си взимаш друг мотор.По-добре си направи този.
            Колега от цени ли си заинтересован.Видя отзивите за частите ми до момента
            Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
            http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

            Коментар


              #21
              YAROSHKH написа:
              Колега, аз работих във въпросната фирма-вносител. Цените наистина са гарантирано ниски, и отстпъката е реална. Но, помисли за цените които плащаш .... И как така другите марки са по-скъпи , а тези толкова еФтини. Аз на моята кола слагам други марки,въпреки че мога да слагам от тази фирма - нали си имам контактите, и мога и по-голяма отстъпка от твоята да получа. И друг колега правилно написа - всъщност ще я продаваш ли колата ?! Та по марки , имайки предвид какво съм се наслушал и нагледал от тези марки:GLASER - всъщност, един добър експеримент - дали ще изкара до сладващата смяна на масло ? Любител ли си на екстрийма ? Умееш ли да управляваш автомобил с нередовен двигателя ? Ами - провери ! От същата фирма вносител питай за PAYEN.Термостата - .... добре е . Цената е безподобна и оправдава няколкото опита докато попаднеш на работещ достатъчно дълго , че да изкарва смяна на масло.Стига да си гледаш редовно уредите на таблото и да си уверен в себе си , че можеш да се справиш с автомобил с блокирал термостат.AKRON . Ами тази марка произвежда гумени изделия. Чудя се, къде в света си поръчва ролките ?! Попитай за INA в същата фирма вносител.Сегментите са наистина OK. Марката се ползва за оригинално вграждане в много автомобили.Гумичките .... попитай за GOETZE.FLENNOR - Да , немски е . Но по -добре поразпитай за мнение из сервизите за тази марка. А, докато ходиш, вземи го смени с HUTCHINSON във въпросната фирма-вносител.... Наиситна, не се доверявай за всичките 60 хиляди километра, аси напиши нейде на бележката за седваща смяна по-малко километри . може би около 20 хиляди ....Но, ако вече си ги взел и просто си питаш какво да ги правиш - ...не знам. Надали има опция да ги върнеш. Предполага, че някой от продаваичте го е изписал на името на клиент на едро, и вече нямаш възможност да ги върнеш, т.к. останалите 10% вече са потънали в джоба му... Просто ти пожелавам Успех ! И - ако мога да те помоля, да споделяш във времето своя опит. Ще ми е интересно. наистина.А за маслото не с епритеснавяй - добро си е маслото. Аз карам даже с 5w40. Е, вярно CASTROL ...
              Колега какво препоръчваш за лагери
              Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
              http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

              Коментар


                #22
                super_s написа:
                ...моята ролка е за 9 лв така че ми е офрта поне като цена.Що се отнася до радиатора.на мен ми излиза 62 лв.на колегата по евтини ли са?
                За тия 62 лв и радиатор за Самара не може да се купи , дано не тече... Ролка за 9 лв ... Ето ти снимка на 2 лагера (чисто нови) за макферсон на същата марка:http://trendi.snimka.bg/other/obshti.184397.5841668.big (+ следващите 2 снимки)П.С. Обърни внимание на съчмите (49 бр. в единия и 51 бр. в другия - добавих и на 2-та от старите ми лагери и след по-малко от година ги смених - сега съм с Монро).Ще споделя с теб, че проблем с тази ролка ще ти коства между 150-200 лв, ако след това можеш да си поправиш поражениета сам, т.е. без да плащаш за труд на майстор (пиша го от личен опит).
                AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                Коментар


                  #23
                  TRENDi написа:
                  super_s написа:
                  ...моята ролка е за 9 лв така че ми е офрта поне като цена.Що се отнася до радиатора.на мен ми излиза 62 лв.на колегата по евтини ли са?
                  За тия 62 лв и радиатор за Самара не може да се купи , дано не тече... Ролка за 9 лв ... Ето ти снимка на 2 лагера (чисто нови) за макферсон на същата марка:http://trendi.snimka.bg/other/obshti.184397.5841668.big (+ следващите 2 снимки)П.С. Обърни внимание на съчмите (49 бр. в единия и 51 бр. в другия - добавих и на 2-та от старите ми лагери и след по-малко от година ги смених - сега съм с Монро).Ще споделя с теб, че проблем с тази ролка ще ти коства между 150-200 лв, ако след това можеш да си поправиш поражениета сам, т.е. без да плащаш за труд на майстор (пиша го от личен опит).
                  Колега,значи цена от 62 лв ми е радиатора от Чефин България с отстъпката.чисто нов е така че едва ли ги правят с фабрични дупки.Що се отнася и до ролката знам че има части който са по некачествени но в краина сметка ги правят и да се ползват нали .. пук и моя стил накаране не е спортен и не напъвам като дивак така че .....
                  Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
                  http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

                  Коментар


                    #24
                    за лагерите си се ориентирал добре. GLYCO са много качествена марка. Колегите по сервизите смело ги слагат и на скъпи автомобили.А, за ангренажният ремък и всичко свързано с него - хич не се подлъгвай с това "моят стил на каране е ...такъв и такъв ..". Няма такова нещо. Нали ти загрява колата до нормална температура ? Нали пътуваш на дълъг път, или градско повече от 10 мин ? Нали въпреки стила си, си караш колата в зимата при температури под О градуса ? Нали не смяташ да сменяш ремъка след 20 хил километра? Ако всичко това ве вярно - значи за да спиш спокойно , и да караш уверено избери други марки.
                    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                    Коментар


                      #25
                      ...Що се отнася и до ролката знам че има части който са по некачествени но в краина сметка ги правят и да се ползват нали ..
                      Правят ги, за да се продават ....Купувач в магазин за дрехи изумен от предлаганите дънки отправя въпрос към търговеца:- Ама, единият крачол е с 10 см по-къс от другия?!- Е..., ми те са за продаване, не за носене... Слагай, каквото искаш, колата си е твоя. Искаше мнения - получи ги. Решението си е за твоя сметка.
                      AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                      AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                      Коментар


                        #26
                        Ремъците Flennor са Gates, просто с опаковка на Flennor. От 4-години карам с такъв ангренаж, не е мръднал. За гарнитурата на главата наистина бягай от тея Glaser. Аз сложих Elring, е вярно беше 3 пъти по-скъпа, но и качеството е много по-добро. За лагери - INA или SNR. Във фиатките фабрично повечето лагери са SNR.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          spark написа:
                          Ремъците Flennor са Gates, просто с опаковка на Flennor. От 4-години карам с такъв ангренаж, не е мръднал. За гарнитурата на главата наистина бягай от тея Glaser. Аз сложих Elring, е вярно беше 3 пъти по-скъпа, но и качеството е много по-добро. За лагери - INA или SNR. Във фиатките фабрично повечето лагери са SNR.
                          ем то човека май вече си ги е взел нещата,така че и да пишем файда няма !

                          Коментар


                            #28
                            благодариа :0

                            пуснал съм темата за да видя какво да взема какво да сменя така че боби има смисал благодаря на всички колеги които споделят опита си с мен
                            Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
                            http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

                            Коментар


                              #29
                              Re: благодариа :0

                              super_s написа:
                              пуснал съм темата за да видя какво да взема какво да сменя така че боби има смисал благодаря на всички колеги които споделят опита си с мен
                              OK !

                              Коментар


                                #30
                                Re: благодариа :0

                                2.0 i.e написа:
                                super_s написа:
                                пуснал съм темата за да видя какво да взема какво да сменя така че боби има смисал благодаря на всички колеги които споделят опита си с мен
                                OK !
                                Колега писането с големи букви се възприема като викане каране.прочети правилата
                                Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
                                http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

                                Коментар

                                Working...
                                X