Когато се движи колата /Фиат Мареа седан - дизел /на бавна скорост /20-30кмч/ все по-често започна да се чува едно изразително виене /не постоянно звучащо, а на прекъсване/, което не мога да разбера от какво е. Чува се вътре от купето доста ясно. Мислех си дали сондата на резервоара би могла да издава такъв звук, но спра ли колата, спира виенето, въпреки че си работи двигателя, което ме навежда на мисълта, че е друга причината. Има го само при движение и то с малка скорост. Някакви предположения? Пипах и спирачните дискове отзад, да не би да задържат автоматите, но не бяха топли. При скорост след 40-50кмч не се чува нищо. Странно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно вие на бавна скорост...
Collapse
X
-
maskarata написа:При включена скорост ли вие или на свободна. Щото и при мен вие ама само на скорост.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
manot24 написа:maskarata написа:При включена скорост ли вие или на свободна. Щото и при мен вие ама само на скорост.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:manot24 написа:maskarata написа:При включена скорост ли вие или на свободна. Щото и при мен вие ама само на скорост.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Колега, можеш да направиш няколко елментарни теста . И ако не ти помогнат , вече остава в сервиз да погледнат.Та, ако е лагер на съединител, то би трябвало в спряло състояние да се чува, и при натискане на съединителя да изчезва.Ако е лагер главина, опитай следното. Намираш един прав и широк път. Засилваш колата около 100 км. Или 120. Повече няма нужда, т.к. шумовете от купето стават големи и нищо няма да разбереш. Изключваш от предавка за да изчистиш шума от двигателя. И започваш няколкократно да сменяш посоката на движение чрез продължително леко завиване ту наляво, ту надясно. Ако звука в едната посока изчезва а в другата се услива - буди уверен че е лагер. По принцип - ако се усилва при завой надясно -значи е ляв лагер. И обратно. Но това е по принцип. Имал съм и обратни случаи. Ако е от кутия, би трябвало да се усилва непрекъснато с увеличаване на скороста. Или при превключване на предавка да се появява и после изчезва....FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
По принцип при скоростните кутии първи си заминават лагерите на 5-та скорост.. много странно на 1-ва и 2-ра да тръгнат току така. Скоро сменях лагерите на диференциала и при мен виенето се чуваше само на включена скорост. Изключа ли от скорост или натисна съединиделя виенето спираше.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
YAROSHKH написа:Колега, можеш да направиш няколко елментарни теста . И ако не ти помогнат , вече остава в сервиз да погледнат.Та, ако е лагер на съединител, то би трябвало в спряло състояние да се чува, и при натискане на съединителя да изчезва.Ако е лагер главина, опитай следното. Намираш един прав и широк път. Засилваш колата около 100 км. Или 120. Повече няма нужда, т.к. шумовете от купето стават големи и нищо няма да разбереш. Изключваш от предавка за да изчистиш шума от двигателя. И започваш няколкократно да сменяш посоката на движение чрез продължително леко завиване ту наляво, ту надясно. Ако звука в едната посока изчезва а в другата се услива - буди уверен че е лагер. По принцип - ако се усилва при завой надясно -значи е ляв лагер. И обратно. Но това е по принцип. Имал съм и обратни случаи. Ако е от кутия, би трябвало да се усилва непрекъснато с увеличаване на скороста. Или при превключване на предавка да се появява и после изчезва....Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар