Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Air Bag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Air Bag

    Колеги появи се проблем с еърбега на Бравото! Днес като го запалих индикатора на еърбега не загасна. Загасих колата, запалих отново но пак не загасна. Досега не ми се бе6е случвало. Имате ли идея от какжо може да е?
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

    #2
    Можеш да махнеш ’’+’’ на акумулатора за 20тина минути поне, ако има грешка се изтрива от Еку-то, или по-добрия вариант(който ти препоръчвам)отиди на диагностика, да прочетат грешката. Аз доколкото знам се прави ресет на еърбега там на някакви километри(50к ), профилактично, препоръка от производителя.Ама най-добре на диагностика, в зависимост от модела(не съм сигурен дали и на Браво е така)може обаче и да не могат да ресетнат еърбега от диагностичния апарат. А ако го ресетнат и пак светне, тогава имаш проблем. Ама първо направи това и после ако има проблем пиши! Да ти е падал акумулатора скоро?

    Коментар


      #3
      Air Bag

      Акумолатора е чисто нов. Ще пробвам с + и ако не стане ще отида на диагностика. Къде да отида? В Ауто Италия или Вантотрейд?
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

      Коментар


        #4
        Tочно за това те питам за акумулатора, тези коли са малко капризни по отношение на ниско напрежение,може да е отчетена грешка преди да си го сменил,ако е така, махането на + за 20 мин. оправя в повечето случаи работата! Диагностика във ’’Вантотрейд’’. Пиши резултата

        Коментар


          #5
          Air Bag

          OK мерси
          Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

          Коментар


            #6
            При Браво/Брава махането на + не опрравя нещата. Във Вантотрейд така ми казха. Аз ти препоръчвам там да идеш за диагностиката.

            Коментар


              #7
              Да, наистина като ресетнеш ЕКУ-то махайки акумулатора, не се ресетва еърбега на Браво, но ако грешката е натрупана поради ниско напрежение или друг страничен фактор,без такъв реално да съществува махането на + просто ще изтрие грешката. Ако има обаче повреда/проблем това няма да стане. Може и да греша. Затова в крайна сметка си има цивилизовани измервателни/диагностични уреди.

              Коментар

              Working...
              X