Здравейте,Вчера забелязах мазни черни пръски около местото,където се допират и трият въздуховода който е от интеркулера към смукателната тръба и тръбата от охлаждането,която влиза в радиатора от малкият кръг.Почистих и видях,че има цепка 1-2 сантиметра на големия маркуч, точно където се опират двата маркуча.Не знам колко е пробит,защото не съм го свалял още.Оригиналният номер е 46463417 и го има в наличност в Ямбол,но е много скъп-мисля беше 165 лева.Няма ли да може да се побългари малко,като се свали,почисти добре и се навие плътно някаква вулканизираща лента,която отгоре да се стегне със скоба.Честно,не ми се дават 165 лева за 50-60 сантиметров гумен маркуч. Дайте идея какво може да се направи по въпроса.С уважение!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Притрит въздуховод от интеркулера към смукателната тръба
Collapse
X
-
Продават се такива маркучи за разни конверсии и вярвам ,че цената им ще е по-ниска.http://i202.photobucket.com/albums/a...1/DSC00969.jpgFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
По преценка на око към 50 градуса. Маркучът може да се побългари, но ще трябва интервенцията да я правите на има-няма 3 месеца. В железариите се продава пластична заварка на поксипол, която е за гума, дърво, пластмаса и т.н. Лично съм пробвал с нея и ако е "да се закърпи положението" е идеална. Както казах по-горе давам срок 3 месеца! Аз лично си купих маркуч от ударен автомобил за 10 лв , след като 2 пъти побългарявах. Ама омръзва...И все пак ако колегата няма възможност да си закупи нов/2ра ръка, процедурата е следната - сваля се маркуча, почиства се мястото около цепката с обезмаслител, подсушава се и е третира с шкурка. Как да приготвите "заварката" ще прочетете в упътването към нея. Маркучът се стиска, така че да му виждате армировката и нанасяте обилно дебел слой и широк, така че да обхване по-голяма площ. Съхне за 10 минути и после стои мека, все едно е гумена и не се чупи... Абе добра е както казах за "непредвидени ситуации".www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
chaveto написа:Ако маркуча е някакъв обикновен и не е гофриран си мисля, че лепенето е излишно. Продават се почти на всякъде от тези сините с всякакви размери и чупки. А и не мисля, че само с лепило ще издържи след като е скъсан плата вътре.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар