Изпреварвам го.А и се предполага, че чистачките са ми пуснати. Щом хвърля на моето стъкло значи навън вали. Стъклото ми е мокро и без да пръскам.Пръскам, като го изпреваря.И "кал" е малко пресилено мисля.Някъде видя ли да съм написал как ми харесва на мен или пък още повече да давам акъл на някого?Написах, защо мисля че е по добре [според мен] за предното ми стъкло и какви вероятно са били мотивите на конструкторите да премахнат тази екстра.Както написах, на дъртото ми Типо беше така, а на по новата Брава не е.На Subaru Trebeca също не е. Там си има дачик за включване на чистачките, но само ако е мокро стъклото.Пък който иска да си сменя стъклата, не на два, а всеки сезон. Аз предпочитам да си мърдам по-често пръста и да изям и изпия стотина лева повече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степени на чистачките
Collapse
X
-
Malone написа:...Написах, защо мисля че е по добре [според мен] за предното ми стъкло и какви вероятно са били мотивите на конструкторите да премахнат тази екстра....
Коментар
-
Аз досега на всичките автомобили които съм имал винаги е било пръскане и след това тръгва. На всяка обаче е по различен начин, на ланчия та най ме кефи защото пръска след 2-3 сек тръгват чистачките, след това спират и след време пак тръгват. Задната чистачка е по същият начин, даже при включване на задна ако са пуснати чистачките отпред тръгва и задната докато се движиш назад. Всичките тези неща са екстри и нищо не пречи да ги има, сложени са за наше облекчение. А относно колегата @Malone не знам къде живееш, но в София масово излизат от калта и нали се сещаш какво става по пътя.
Коментар
-
Ако не млъкнете с глупостите, ще ви спра интернета! И аз едно време исках да си направя чистачките да тръгват, когато пръскам. После установих че много повече ми допада аз да решавам кога да тръгнат , и колко да бършат. Ако си купя някой ден друга кола, едно от първите неща, ще бъде да потърся начин да изключа автоматичното тръгване на чистачките. Като цяло не обичам да се случва нещо, без аз да го изкомандвам. Например тъпо ще ми бъде ако включвам задна - да ми се мести огледалото. Освен ако нямам настройка колко и накъде да се придвижи, или да го изключвам когато ми скимне. Airfan - ти в колата не правиш челна стойка, а само побутваш пръстите леко нагоре, докато си дръпнал към теб. Ти така го изкара това допълнително движение, че едва ли не в/у теб пада камион и движението с пръстите те е разсеяло. Добре, че още никой не е казал "На мен ми тръгва с пръскането, И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН". Любимите ми думи напоследък.Колега stormi - за да се получи така, както е в мареа - ттрябва да имаш конзола с лостове от мареа, моторче за чистачки от мареа, и да видиш кои кабели липсват, за да ги "пуснеш". Може би си заслужава, но само ако намериш всичко за под 50 лева. Или другият вариант - ако ти се прецака някога тази конзола, и ще я сменяш - направо с такава от мареа, но задължително от морга, за да можеш първо да пробваш дали всичко останало е съвместимо.
Коментар
-
chaveto написа:И другият вариант е както аз предложих. Прави се една елементарна схема, слага се потенциометър с който плавно да регулираш интервала а не на степени както е фабрично и се кефи. Защото това е много по голяма екстра от кога да пръска и как да пръска..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
ogi28b написа:Колега stormi - за да се получи така, както е в мареа - ттрябва да имаш конзола с лостове от мареа, моторче за чистачки от мареа, и да видиш кои кабели липсват, за да ги "пуснеш". Може би си заслужава, но само ако намериш всичко за под 50 лева. Или другият вариант - ако ти се прецака някога тази конзола, и ще я сменяш - направо с такава от мареа, но задължително от морга, за да можеш първо да пробваш дали всичко останало е съвместимо.
Коментар
-
Колеги някой ще ми помогне ли ако си взема такова лостче и моторчето при прокарването на кабели ако се налага?В смисъл по интернет, че сега да ходя до София за 2-3 кабела .Кажете за да знам дали въобще да се захващам да ги купувам частите?!?!Колеги, моля придържайте се към тематаБез излишни странични коментариМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Tipo i много други
:D Здравейте, На снимката дето видях част от лосчето (дето не се вижда хубаво) ми се струва че това лосче е доста универсално и "архаично". Имам си го в Типото, виждал съм го в Браво мисля, меракландисал се бях да купувам една Дедра и тя беше със същите лосчета като Типото но иначе с много повече екстри и лукс. Та на въпросното лосче (89г.) Има 2 степени на паузите и са много добре настроени, рядко използвам бързите паузи. Отделно като го бутна нагоре има и еднократно преминаване на чистачките. Не зная как на Брава/Браво да е осакатено това реле за време - очудвам се искрено! 80 % от времето чистачките си ги ползвам на бавна пауза ... Мисля че е възможен вариянт в таблото да има ПОВРЕДЕНО реле, особенно че колиги казват: На моята кола имам ...Fiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
-
Колеги, при мен има случаи когато си пускам задната чистачка и един път много бързо се мести и трябва да завъртя обратно лостчето. Друг път пък прави оборо( нормално бързо) и спре и така докато не го завъртя обратно лосчето.I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар