Здравейте,искам да попитам относно жилото на съединителя в средата му има една метална част приличаща на цилиндър.Каква е нейната функция и какво представлява
Питам за жилото във връзка с това,че всеки път когато тръгна и колата е студена след 500 метра каране и смяна на скорост педала на съединителя ми остава залепен на дъното и чакам да се отлепи.Прави този номер при смяната на две последователни предавки и след това няма проблем.Моля някой да ми каже от какво може да е това - дискове,жило...
Като чуя името жило на съединител и съединител ми се повръща вече! 2 смени на жило имам и един съединител, второ жило го сменях 5 минути след като смених съединитела След като смених съединител го запалих в един шибан баир Това за година и 1/2. Аз ли карам криво не мога да разбера
Това в повечето случаи служи като нещо от сорта на автоматично регулиране. Връзката между двете части на бронята е с тампон/пружина и какво ли още не съм виждал и когато натискаш педала и съединителя започне да отделя и примерно по средата на хода той е отделил на пълно и тогава започва това нещо да се свива и ти можеш да си натиснеш педала до долу. Не мога така от тук да го обясня добре, но проблема не ти е в това, че педала остава долу.
Колега, аз съм с друг матор, и там жилото е малко по-различно, няма го това чудо по средата.Иначе, при моята кола (1.6.16в, 182а4) има пружина на педала на съединителя и тя всъщност връща жилото. Иначе виж дали ти се връща вилката дето е на скоростната кутия, тя би трявбало да се връща сама от пружините на самия съединител. Ако тя се връща, значи проблемът е в жилото/педала, вече ако и тя не ще да се връща - не знам - ще сменяш наред...Едно жило е двасейтина лв, така че какво му е, смяната е малко ш...а, ама след 3-4 път и вече може и със затворени очи
Когато остане долу виж дали се върнало от скоростите и така назад до педала. Може и жилото да е закъсано и само в едната посока да затяга. Трябва сам да установиш от къде е проблема.ЕДИТ: понеже докато писах и колегата над мен е писал. По принцип при педала на повечето автомобили с жило пружината го натиска надолу с цел да се премахнат луфтовете самият педал се връща от жилото, иначе има вероятност да се откачи жилото от смият педал.
Коментар