Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Жило съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Жило съединител

    Здравейте,искам да попитам относно жилото на съединителя в средата му има една метална част приличаща на цилиндър.Каква е нейната функция и какво представлява
    Прикачени файлове

    #2
    Бре, за какъв матор е туй жило?
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    Коментар


      #3
      Фиат Браво 1.4 12v

      Коментар


        #4
        Питам за жилото във връзка с това,че всеки път когато тръгна и колата е студена след 500 метра каране и смяна на скорост педала на съединителя ми остава залепен на дъното и чакам да се отлепи.Прави този номер при смяната на две последователни предавки и след това няма проблем.Моля някой да ми каже от какво може да е това - дискове,жило...

        Коментар


          #5
          Като чуя името жило на съединител и съединител ми се повръща вече! 2 смени на жило имам и един съединител, второ жило го сменях 5 минути след като смених съединитела След като смених съединител го запалих в един шибан баир Това за година и 1/2. Аз ли карам криво не мога да разбера

          Коментар


            #6
            Незнам,но много ме притеснява.Вчера качвам един баир ,сменям на втора предавка и съединителя долу......чаках го около 30 секунди да се дигне.....

            Коментар


              #7
              Това в повечето случаи служи като нещо от сорта на автоматично регулиране. Връзката между двете части на бронята е с тампон/пружина и какво ли още не съм виждал и когато натискаш педала и съединителя започне да отделя и примерно по средата на хода той е отделил на пълно и тогава започва това нещо да се свива и ти можеш да си натиснеш педала до долу. Не мога така от тук да го обясня добре, но проблема не ти е в това, че педала остава долу.

              Коментар


                #8
                А от какво може да е,ще се наложи ли смяна на съединител или жило.

                Коментар


                  #9
                  Колега, аз съм с друг матор, и там жилото е малко по-различно, няма го това чудо по средата.Иначе, при моята кола (1.6.16в, 182а4) има пружина на педала на съединителя и тя всъщност връща жилото. Иначе виж дали ти се връща вилката дето е на скоростната кутия, тя би трявбало да се връща сама от пружините на самия съединител. Ако тя се връща, значи проблемът е в жилото/педала, вече ако и тя не ще да се връща - не знам - ще сменяш наред...Едно жило е двасейтина лв, така че какво му е, смяната е малко ш...а, ама след 3-4 път и вече може и със затворени очи
                  Brava 1.6 EL, '98
                  182A4

                  Коментар


                    #10
                    Когато остане долу виж дали се върнало от скоростите и така назад до педала. Може и жилото да е закъсано и само в едната посока да затяга. Трябва сам да установиш от къде е проблема.ЕДИТ: понеже докато писах и колегата над мен е писал. По принцип при педала на повечето автомобили с жило пружината го натиска надолу с цел да се премахнат луфтовете самият педал се връща от жилото, иначе има вероятност да се откачи жилото от смият педал.

                    Коментар


                      #11
                      С баща ми вчера я гледахме,каза че не вижда нищо нередно по жилото.Смазахме вилката дето е жилото ,но явно проблема е другаде...мерси за отговорите

                      Коментар

                      Working...
                      X