Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за тампон двигател на Coupe

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за тампон двигател на Coupe

    Колеги на фиата ми има един тампон-успокоител на двигатела, който се е разкъсал тотално. Намира се в горният ляв ъгъл, до тампона на амортисьота(като си срещу двигатела; на снимката). В У-образната част седи друг по-голям тампон, който се слага на едно "рамо" към двигатела. Проблема е там, че гумената част е заминала, а металната ос е останала на рамото. Дайте идеи с какво да го махна и да набия новият тампон. По принцип е малко тегава работата заради теснотията, та да питам дали може да се свали без да се сваля двигатела? Ако някой го е правил в сервиз, колко пара са му взели? Сега съм без щангата с тампоните и вибрациите в купето са усезаеми, и ако не го сменя, би ли имало лоши последствия от някаква друга амортизация?
    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

    Къде отиваш ти, може би?

    #2
    Аз съм го сменял този тампон на място, но са необходими точни дорници. Ако заблъскаш с чука - има голяма вероятност да счупиш алуминиевото ухо и тогава ставаааа... Принципно смяната е лесна със специализираните инструменти и в сервиз е към 20 лева. Въпроса е да ги имат.Ако ти се занимава сам - стругар едва ли ще ти вземе повече от тази сума за изработване на инструмента.Иначе смяната е за 10 минути.

    Коментар


      #3
      Става и с худравличен крик в рамката на някой прозорец на мазе, стига да е бетон или нещо по здраво. Аз съм набивал така тампоните на носачите.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Joro написа:
        Става и с худравличен крик в рамката на някой прозорец на мазе, стига да е бетон или нещо по здраво. Аз съм набивал така тампоните на носачите.
        То ако се раглобяваше лесно стойката от двигателя и на преса за 5 лева става, ама е кошмар да се разглоби от там.

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Joro написа:
          Става и с худравличен крик в рамката на някой прозорец на мазе, стига да е бетон или нещо по здраво. Аз съм набивал така тампоните на носачите.
          То ако се раглобяваше лесно стойката от двигателя и на преса за 5 лева става, ама е кошмар да се разглоби от там.
          Що бре? Моята си я свалям точно за 5 мин, барабар с конзолата от бомбето на амортисьора.П.С. Опс... сега видях че тази е различна - на моята и двата тампона остават във тази щангичка, Ако трябва да се сваля лапата, наистина е голям к.р, както явно е в случая.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Точно така!

            Коментар


              #7
              Без малко и аз щях да питам как така не излиза тая щанга,ма накрая обърнах внимание че става въпрос за 2.0 20.На 2.0 16 излиза без проблем.На един приятел и неговия тампон се беше разпаднал,та голям зор видя докато го смени.Май нещо тез 5-ци много събарят тез тампони
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                ivanko_rs написа:
                ........Май нещо тез 5-ци много събарят тез тампони
                Те щот мноу силни, не моат се удържат Ся сериозно, сменях го този тампон на мойта и то на място, понеже толкоз ми е акъла, не го смених докато маторя беше долу щот забрайх и после си е..х душицата докато го сменя. С един по остър нож срязах гумата на тампона, после със секач и чук първо скъсах гривната и после го избих, новият тампон го вкарах със скоба направена от подръчни материали, само внимавай като го избиваш да не счупиш алуминиевото рамо щот после голям х.й
                Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

                Коментар


                  #9
                  sacrum написа:
                  ivanko_rs написа:
                  ........Май нещо тез 5-ци много събарят тез тампони
                  Те щот мноу силни, не моат се удържат
                  Аи стига спами уе,помогни колегата чи ща запозная с Прокопи отблизо Yellow_Flash_Colorz_PDT_38
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    То тази щанга съм я свалил, проблема е че на голямият тампон в рамото е останал металният пръстен от тампона. Ако се опитам да го прережа с ножовка ще стане ли? За какви "дорници" говиш колега "/////"? А какво ще стане ако го оте*а? Колега "sacrum" за каква скоба говориш и за какво ще ми потрябва? Новият тампон неможе ли да му го на*бем с чука? От днеска съм безработен, така че от утре ще му отделя нужното внимание на тампона Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
                    Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                    Къде отиваш ти, може би?

                    Коментар


                      #11
                      Става с ножовка, няма проблем, просто внимавай като доближиш алуминия. И да го драснеш малко без да искаш - не е проблем.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #12
                        В домашни условия, наистина - една ножовка и прерязваш външната металната набивка, без да засягаш алуминия. Няма много място и е трудоемко.А за набиването - с две големи шайби, болт и гайка.Избягвай чука и секача, че ако се счупи алуминиевата отливка ставаааа....

                        Коментар


                          #13
                          Евалата ви правим за съветите! Много бира ще се лее, ако се видим някаде
                          Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                          Къде отиваш ти, може би?

                          Коментар

                          Working...
                          X