JTD105 има до 05-06,2000г.JTD100 от 2001г.За няколко месеца под въпрос ли ще го правим ?Казвам го от гледна точка на частите за JTD100, по-скъпи са.Ако човека не намери читаво JTD100, преспокойно може да избере и JTD105.Греша ли ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на фиат с дизелов мотор
Collapse
X
-
Дебитомер JTD105 - 135 лв, JTD100 - 400+ лв (по спомен), а това е нещо, което 95% от случаите е заминало или бързо след покупката си заминава.Аз лично не мисля, че трябва да се ограничиш до 100, а да купиш първия читав 100 или 105, което ти падне по-напред. Дори в карането няма осезаема разлика. Всъщност не трябва да изключваме и JTD110, който се слага на Мареа и също е приличен мотор. Аз лично исках JTD110, но по онова време дори JTD105 се намираше трудно. Задължително си вземи кола с по-висок клас оборудване - HLX за Мареа, защото усещането вътре е по-приятно от ELX дори. Също така обърни внимание на съединителя и маховика - ако тресе при потегляне, имай едно на ум, че може да ти се наложи ремонт между 300 и 1000 лв за този възел. Също така виене от турбото е недопустимо, там ремонта пак е от 300 до 1000+ лв.
Коментар
-
Мислех че говорим за запазена кола, при която на първо време ще се смени само ремъка? Сега изведнъж - дебитомер, съединител, частите.... Ами то на 1.6 са още по-евтини частите, може и къъм него да се погледне. JTD 105 има до октомври 2000, а JTD 100 е от октомври нататък. Мисля, че в преднишния си пост използвах думата "СРЕДНО". Каталожната цена на термостат за ЖТД 100 е по-ниска от тази на термостат за ЖТД 105.Моето мнение е, че ако човека не намери читаво ЖТД 100, преспокойно може да продължи да търси.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар