Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко проблема за Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко проблема за Брава

    Здравейте колеги. Имам няколко проблема с моята Брава 1.6 16V. Ще съм много благодарен ако ме светнете с възможните проблеми. Така значи първият ми проблем е, че на таблото рядко(не мога да хвана кога) ми светва CODE с едно ключе жълто такова. Това предполагам е, защото карам с резервния ключ, но защо свети само в редки случей?? Втория ми въпрос е ако някои може да ми помогне с един мн странен проблем. Когато пусна левия мигач и натисна спирачката (т.е. пусне стоповете) светят и 2та мигача. Ако не съм натиснал спирачката мигача си е ок. С десният мигач нямам проблем... И третия ми проблем е свързан със задната чистачка. Не ми работеше моторчето, смених го даже пробвах 2, та когато рамото е вдигнато моторчето го върти, но си личи, че е мудно. Когато го сваля на стъклото не може изобщо да отцепи, дори когато обилно го намокря. Гурмата на чистачката също е г/д добра, не перфектна, но добра. Според мен токът или ддз му е малко и не може да върти като хората. Та ако някои е имал моите проблеми ще съм много благодарен за съвети.

    #2
    Краткият отговор на въпросите ти е: Ползвай търсачката! :D Но понеже виждам, че си отскоро тук:- Накратко по първия въпрос: червеният (кафявият) ключ служи за обучение (регистриране) на други (сини) ключове. Когато подаваш контакт, всъщност започваш тази процедура и имобилайзерът е в очакване да продължи, което не се случва. Прочети писаното за Фиат код.- По втория въпрос: най-вероятно проблемът е в лоша маса, т.е. лош контакт на съответните минусови кабели към купето (масата). Все пак, най-добре е да се премери.- По третия: премери ли напрежението на клемите на моторчето?
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #3
      по точка 2 няма кво да мериш, проблема е в буксата на единия от стоповете
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        re

        Относно проблема с моторчето мисля, че си затегнал прекалено много винтчето, което регулира луфта. Освободи го поне с един оборот и чистачката трябва да тръгне нормално, но ако не е това проблема, то има вероятност оста да е много ръждясала и ще ти се наложи разглобяване на моторчето и пристъргване с фина шкурка оста и след това мощно грес.

        Коментар


          #5
          Малко повече за "винтчето, което регулира луфта" може ли ? Къде се намира, как се регулира?

          Коментар


            #6
            Да и аз се зачудих колега имаш предвид резбата на която се стяга гайката, което даржи самото рамо ли имаш предвид ?

            Коментар


              #7
              re

              Ето и снимки на винтчето което имах предвид. Това с пластмасовата бяла глава. Извинявам се качеството на снимките, обаче на изкуствена светлина имам проблем с апарата.Когато се стяга винтчето чистачката започва да се движи много по-трудно и бавно, а когато се развие, но не много защото се получава луфт в чистачката се движи по - леко.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                При мен - симптомите бяха същите, но почистих хубаво оста и я гресирах, а този винт не съм пипал изобщо. След сглобяването чистачката се върти мощно и бързо. Струва ми се невъзможно сам да се е самонавил, ако в даден момент е бил наред, и навит на точното място. Но може и само да ми се струва. Ако оста не може да излезе "на ръка", след освобождаване на зегер-шайбата, то проблемът със сигурност е в нея. Ако излезе малко, колкото да се освободи от голямото пластмасово зъбно колело, то въртенето и с ръка в този момент трябва да става с минимално усилие. Ако се усеща съпротивление и се налага усилие за завъртането и - то следва разглобяване.

                Коментар


                  #9
                  re

                  Напълно съм съгласен с написаното от ogi28b , но предположението което дадох е в случай, че при смяната на моторчето някой си е поиграл с този винт. Ако наистина след свалянето на шплента оста се върти трудно и не може да излезе, значи е по- вероятно ръждата по оста да създава проблеми.

                  Коментар


                    #10
                    По първия проблем мога да кажа следното от собствен опит:Когато системата Fiat Code и ECU-то са в изправност и контактуват нормално, можеш на общо основание да си караш с червения ключ без никакъв проблем, па макар и това да не е желателно. При мен наверемето, лампата на Fiat Code светеше при запалване и респективно, колата не палеше (Фиат Пунто, но системата е същата). От време на време светваше след запалване и колата вървеше. Понякога не палеше от първия път. После започна никога да не пали от първия път и в крайна сметка започна да пали само когато времето е топло или колата е затоплена. И това с всички ключове. Гарантирам ти, че с който и ключ да караш, промени няма да има в поведението на колата. Междувременно ме караха да сменям и Fiat Code и ECU-то, а това си е цифра. Най-сетне заведох колата в Ауто Италия, където се оказа, че Fiat Code и ECU-то не контактуват нормално помежду си поради неизправно краче в куплунга между двете. Смениха го за 1.58 лв и нещата се оправиха като с магическа пръчка. После дълги километри пак карах с червения ключ. Не ща да те плаша, но според мен проблемът е по-сериозен от цвета на ключа
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар

                    Working...
                    X