Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Хидравлика към Механична кормИлна сИстема

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От Хидравлика към Механична кормИлна сИстема

    Хидравличната сИстема губИ отнякъде губИ за 1 мИн всИчкото масло .Ако махна ремъка на Хидравличната помпа ще мИ върше лИ работа като :D механИчната кормИлна сИстема ? Hякой дa знае нещо по въпроса?
    Fiat Tempra 1.6 sxac
    AR 164 super V6 2.0 TB

    #2
    Re: От Хидравлика към Механична кормИлна сИстема

    alex1969 написа:
    Хидравличната сИстема губИ отнякъде губИ за 1 мИн всИчкото масло .Ако махна ремъка на Хидравличната помпа ще мИ върше лИ работа като :D механИчната кормИлна сИстема ? Hякой дa знае нещо по въпроса?
    На практика оставаш почти без кормилно управление!!Волана става адски тежък !!По-добре не прави такива експерименти, а открий откъде е теча...Системата не е толкова сложна,че да не се открие откъде тече...Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      открИх от къде тече

      Нямам друг Избор трябвя да карам без хИдравлИкана някой да му се е случИло да тъй кара ?
      Прикачени файлове
      Fiat Tempra 1.6 sxac
      AR 164 super V6 2.0 TB

      Коментар


        #4
        Не е същото като кола без хидравлика... волана е много по-тежък.
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Няма проблем ако може да изолираш помпата.Преди време когато карах Вектра ми се случи да ми блокира хидравличната помпа.Извадих я и я занесох на майстор да ми смени лагерите.Карах без хидравлика цяла седмица.Не беше толкова зле въпреки че гумите ми бяха 185/65/14.Даже двигателя работеше по-добре.Но там хидравличната помпа е на отделен ремък а на Фиатката незнам как е.
          COUPE 1.8 16V
          Volvo XC90 T6

          Коментар


            #6
            NPD написа:
            Няма проблем ако може да изолираш помпата.Преди време когато карах Вектра ми се случи да ми блокира хидравличната помпа.Извадих я и я занесох на майстор да ми смени лагерите.Карах без хидравлика цяла седмица.Не беше толкова зле въпреки че гумите ми бяха 185/65/14.Даже двигателя работеше по-добре.Но там хидравличната помпа е на отделен ремък а на Фиатката незнам как е.
            :D Благодаря за ИнформацИята И прИ Фиатката хидравличната помпа е на отделен ремък ще махна ремъка окей.гумите ми са 185/55/15 .
            Fiat Tempra 1.6 sxac
            AR 164 super V6 2.0 TB

            Коментар


              #7
              Не се излагаи требва да има6 ебати здравите раце за да се справя6 с карането.Аз сам си пражил експеримент да гася джигателя в дВижение и знам как се варти волана.Има опасност да испусне6 некои завои ако влезне6 малко по барзи4ко в него.Направо те изфарля завоя наванка,Това е положението 4е си като камикадзе

              Коментар


                #8
                Re: открИх от къде тече

                alex1969 написа:
                Нямам друг Избор трябвя да карам без хИдравлИкана някой да му се е случИло да тъй кара ?
                Рейката с този проблем не е и за заваряне, ще направи топлинно изкривяване!Можеш да караш само аварийно, но иначе е за смяна и то втора употреба!

                Коментар


                  #9
                  Е, по-неразумна идея не миже да се измисли. Ако проблема е в спукания корпус, залепи го. Има подходящи лепила. Заварка мисля, че точно там не става, заради семеринг, който ще се повреди. Не се отчайвай, можеш и сам да си го направиш. Каква е точно колата.
                  Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

                  Коментар

                  Working...
                  X