Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от гарнитура на картера.Каква да бъде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от гарнитура на картера.Каква да бъде?

    Колеги,гледам,че ми сълзи леко масло от гарнитурата на картера и се чудя с какво да я сменя?Вариантите са:1.Нова гарнитура (Виктор Райнц)2.В един сервиз ми бяха предложили,да ми направят такава от кингирит(не знам дали се пише така).3.Силикон (ако е възможно и удачно)Какво да избера?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    На Пунто 1.1 ми изчукваха картера (беше леко подбит и счупи смукателя на маслената помпа).Намазаха го с някакъв бял силикон (в сервиз) ,сложиха го и няма никакви проблеми.Попитай за маслоустойчив силикон или гаскет в магазините.Мисля,че това е най-доброто решение.

    Коментар


      #3
      boy123 написа:
      На Пунто 1.1 ми изчукваха картера (беше леко подбит и счупи смукателя на маслената помпа).Намазаха го с някакъв бял силикон (в сервиз) ,сложиха го и няма никакви проблеми.Попитай за маслоустойчив силикон или гаскет в магазините.Мисля,че това е най-доброто решение.
      И аз съм със същия силикон и при мен няма проблеми. Важно е силикона да се нанася тънко и прецизно без излишно количество за да не влезе парче от него в маслената помпа.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        Пратило ми е 2 пъти поста,извинявам се.

        Коментар


          #5
          И моя съвет е Виктор Рейнц. На едно водно съединение правихме гарнитура от клингерит и не изкара и 6 месеца... сега пак тече от там и напролет пак ще правя от клингерит, защото не се продават нови. Но този път ще я намажа и със Виктор Рейнц
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Дали не греша, но при теб е само на силикон, без гарнитура? Я, някой с по будна памет да сподели.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Rokambol написа:
              Дали не греша, но при теб е само на силикон, без гарнитура? Я, някой с по будна памет да сподели.
              Със сигурност е с гарнитура, щом се продава в axm.auto значи е така.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                Гарнитура+силикон от този белия,мисля аз. Така си направих капака на клапаните и не е мръднало досега.Наистина е важно силикона да е тънко и равномерно нанаесен.

                Коментар


                  #9
                  1.6 е с гарнитура (номер 7663366) + силикон/лепило (номер 5882442) или алтернатива.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    1.6 е с гарнитура (номер 7663366) + силикон/лепило (номер 5882442) или алтернатива.
                    Как да разбирам този пост?Трябва гарнитура,която да бъде намазана със силикон или лепило?
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      dudulia написа:
                      Как да разбирам този пост?Трябва гарнитура,която да бъде намазана със силикон или лепило?
                      Ясно е написно ... няма ИЛИ, а И ... силикон/лепило ... демек 2 в 1.Това с което се маже е в тубичка и функцията му е да уплътни и залепи.Това което съм ползвал на цвят е тъмно-кафяво със зеленикав оттенък.
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #12
                        Да, значи плюсът да се чете като И, а не като ИЛИ

                        Коментар

                        Working...
                        X