Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен проблем за решаване със секретни болтове! - Решен!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен проблем за решаване със секретни болтове! - Решен!

    Колеги закъсах сега със секретните болтове при смяната за гумите! Превътя ми главата за развиване на болтовете и нямат сваляне джантите! Сега отивам да търся в магазините на лада същите за да досменя останалите две гуми, че така не става да се кара с две различни гуми отпред. Кажете ако знаете начини на сваляне от лети джанти на секретни болтове, ако не успея да намеря такива - сега отивам да търся... Благодаря предварително!
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    Заварка на друг болт върху секретния, от опитен заварчик.

    Коментар


      #3
      бормашина няма ли да помогне (в съвсем краен случай) ?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        на лети или на обикновени джанти си ... ако ви на обикновени ... може по всякакъв начин да ги свалиш ...--запилване на болта с флекс да стане обикновена глава за гаечен ключ-дозаваряване на допълнителна глава отгоре .... върхи сегашната- бормашината ..... както каза колегата - в краен слуай режеш джантата НО ако си с лети .... е проблем щото болтовете се падат навътре и ще е много сложно за заваряване и т.н. други маниполации .... варианта ти е да намериш същия ключ и да ги развиеш ....
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Започваш с малък номер свредло и стигаш до голям. Зора ти е да падне джантата - нататък е лесно!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Току що се върнах от магазините и ми казаха че няма да намеря такива болтове....Хрумна ми да набия глава звезда с един размера по-малка и да развъртя с нея! Какво мислите?!
            Fiat Punto 1.7 TD

            Коментар


              #7
              Цъкни поне снимка за да се ориентираме какъв е конкретния случай...Или са били ментаци или си ги пренатегнал - тези болтове не се завиват с пневматика а само ръчно.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Най-чистия начин според мен е с бормашината и после с обратен метчик. Има едни такива, които са точно за вадене на болтове. Или другият начин е, както ти е писал колега по-горе - с бормашината да изядеш главата на болта - но според мен ще е голяма играчка.

                Коментар


                  #9
                  е той като разпробие главата болта ще падне на ръка няма да има нужда да разпробива в резбата
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Пробвай с чука да сплескаш малко камъка за развиване. Той по-скоро се разтваря и цъфва отколкото превърта, защото метала от който са изработени е доста мек. И при мен беше така и гумаджиите подлагаха разни ламаринки и какво ли не, докато на един приятел му дойде гениалната мисъл да сплеска малко камъка с чука и болта се разви без проблем. Дано стане с тоя номер.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Както са казали колегите, ако болта стърчи навън е лесно. На стоманени джанти съм развивал от масовите български секрети само с чук, голяма права отврерка и ключ тип "гарга". А иначе потърси стругар, който от триъгълен, или квадтарен профил с дупка в средата може да ти направи ключ.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Успях да ги отвия с набиване на вложка от гедоре здраво с чука докато влезна докрай в главата на болта! След това се развиха без проблеми. Стана по най-елементарния начин - бях се притиснил доста... Доста трябва да се внимава с тези секрети, понеже едва ли с всички може да се прилага този метод! Благодаря на всички за навременната помощ!
                        Fiat Punto 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Е хубаво е, че си успял без много зор! Между другото да предупредя всички, които използват масовите евтини секретни болтове, че трябва да си запишат номера набит на секретната вложка, ако искат дубликат в случай на загуба. На кутията пише също някакъв номер, но той не върши работа. Сблъсквал съм се с такъв проблем, звънях на доставчици и се стигна до този извод. Още по-готино е, че се правят някъде далеч и доставките за София идваха един път в седмицата... Но това бе преди 5 години.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Аз въобще се учудвам, че измишльотините на ЕТ-то имат някакъв номер...Не помня тук или в MB форума колега твърдеше, че се запънал в някакъв магазин и успял да накара продавача да отвори няколко опаковки."Секретите" били напълно еднакви.Дори и да имат различни ключове ( логично би било да бъде така ), явно сериите са доста ограничени.Ама както са казали хората - за толкоз пари - толкова пък и Горна Оряховица не е на 5мин път
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              #15
                              Esper написа:
                              ...Ама както са казали хората - за толкоз пари - толкова пък и Горна Оряховица не е на 5мин път
                              Точно така! Затова никога повече не бих си купил секретни болтове, които струват, колкото три големи шоколада! :D Във всека тема за откраднати джанти съветвам колегите да си купят хубави секретни болтове, но нали българите гледаме все да минем метър... В крайна сметка евтиното отново излиза скъпо.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X