Колеги закъсах сега със секретните болтове при смяната за гумите! Превътя ми главата за развиване на болтовете и нямат сваляне джантите! Сега отивам да търся в магазините на лада същите за да досменя останалите две гуми, че така не става да се кара с две различни гуми отпред. Кажете ако знаете начини на сваляне от лети джанти на секретни болтове, ако не успея да намеря такива - сега отивам да търся... Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен проблем за решаване със секретни болтове! - Решен!
Collapse
X
-
на лети или на обикновени джанти си ... ако ви на обикновени ... може по всякакъв начин да ги свалиш ...--запилване на болта с флекс да стане обикновена глава за гаечен ключ-дозаваряване на допълнителна глава отгоре .... върхи сегашната- бормашината ..... както каза колегата - в краен слуай режеш джантата НО ако си с лети .... е проблем щото болтовете се падат навътре и ще е много сложно за заваряване и т.н. други маниполации .... варианта ти е да намериш същия ключ и да ги развиеш ....AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Пробвай с чука да сплескаш малко камъка за развиване. Той по-скоро се разтваря и цъфва отколкото превърта, защото метала от който са изработени е доста мек. И при мен беше така и гумаджиите подлагаха разни ламаринки и какво ли не, докато на един приятел му дойде гениалната мисъл да сплеска малко камъка с чука и болта се разви без проблем. Дано стане с тоя номер.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Както са казали колегите, ако болта стърчи навън е лесно. На стоманени джанти съм развивал от масовите български секрети само с чук, голяма права отврерка и ключ тип "гарга". А иначе потърси стругар, който от триъгълен, или квадтарен профил с дупка в средата може да ти направи ключ.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Успях да ги отвия с набиване на вложка от гедоре здраво с чука докато влезна докрай в главата на болта! След това се развиха без проблеми. Стана по най-елементарния начин - бях се притиснил доста... Доста трябва да се внимава с тези секрети, понеже едва ли с всички може да се прилага този метод! Благодаря на всички за навременната помощ!Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
Е хубаво е, че си успял без много зор! Между другото да предупредя всички, които използват масовите евтини секретни болтове, че трябва да си запишат номера набит на секретната вложка, ако искат дубликат в случай на загуба. На кутията пише също някакъв номер, но той не върши работа. Сблъсквал съм се с такъв проблем, звънях на доставчици и се стигна до този извод. Още по-готино е, че се правят някъде далеч и доставките за София идваха един път в седмицата... Но това бе преди 5 години.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз въобще се учудвам, че измишльотините на ЕТ-то имат някакъв номер...Не помня тук или в MB форума колега твърдеше, че се запънал в някакъв магазин и успял да накара продавача да отвори няколко опаковки."Секретите" били напълно еднакви.Дори и да имат различни ключове ( логично би било да бъде така ), явно сериите са доста ограничени.Ама както са казали хората - за толкоз пари - толкова пък и Горна Оряховица не е на 5мин пътI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:...Ама както са казали хората - за толкоз пари - толкова пък и Горна Оряховица не е на 5мин пътFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар