Имам Фиат Пунто с ангренажен ремък Gates сменихами го като го купих и ми казаха че чак след 50 хиляди километра да го сменя пак но само че аз карам по 2-3 хиляди на година а 50 хиляди ще ги навъртя за около 15-16 г няма ли да настъпи умора на материала и да се скъса На колко години трябва да го сменям в моя случай.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Умора на материала при ангренажен ремък
Collapse
X
-
Re: Умора на материала при ангренажен ремък
Stauffenberg написа:Имам Фиат Пунто с ангренажен ремък Gates сменихами го като го купих и ми казаха че чак след 50 хиляди километра да го сменя пак но само че аз карам по 2-3 хиляди на година а 50 хиляди ще ги навъртя за около 15-16 г няма ли да настъпи умора на материала и да се скъса На колко години трябва да го сменям в моя случай.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Давам ти веднага пример на старият ми Опел ремъка го бях сменил карах около 5000км и го спрях колата седя на паркинга близо 4 месеца като я палех веднъж в месеца ако се сетя.В момента в който я подкарах минах точно 5 метра и ремъка се скъса за мен е умора на материала.Аlfa Romeo 145 1.6 BOXER 103hp
Коментар
-
LuckyMan написа:Давам ти веднага пример на старият ми Опел ремъка го бях сменил карах около 5000км и го спрях колата седя на паркинга близо 4 месеца като я палех веднъж в месеца ако се сетя.В момента в който я подкарах минах точно 5 метра и ремъка се скъса за мен е умора на материала.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Koga se smenia remak
На адреса на онзи британски сайт: http://www.bravo-guide.co.uk/run-a-bravo.htm пише две неща - преведени и преизчислени от мили в км - смяна (според препоръчваното от Фиат) - на 115 000 км; ... и: смяна (според съветите на форума им) - на всеки 65 000 км. Прочетете "Service Schedule- General Advice" и по спициално: "Replace Timing Belt(Fiat Advice)/(Forum Advice) - 72000/40000 miles". Аз лично сега съм на 81900 км и мисля на 85000 да го сменя защото ако ке скъса съм чувал - ставало голяма беля и се стигало до ремонт на клапани и бутала.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар