Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уплътняване на тръбата за наливане на масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уплътняване на тръбата за наливане на масло?

    Колеги,днес свалих въпросната тръба по която се налива маслото в картера и ми направи впечатление,че там където влиза в блока е омаслено.ПО самата тръба няма някаква добра гума за оплътнение и се чудя как би било редно да се оплътни,така че да не тече масло?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    скоро и аз забелязах това, обаче не помня с кой колега говорих- увери ме, че не може да духа оттам. маслото вероятно се е стекло отгоре като си наливал
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      уплътнението

      Пробвай с тефлонова лента.И наистина нетрябва да духа.
      Fiat BRAVO 18 16V 1995

      Коментар


        #4
        Тук не става въпрос за теч,а за омазняване.Все пак има картерни газове.Факт е ,че има леко омасляване.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          уплътняване на тръба

          Съгласен съм ,че има картерни газове но самият картер трябва да има отдушник.
          Fiat BRAVO 18 16V 1995

          Коментар


            #6
            Ами то от тази тръба отиват картерни газове към въздуховода и влизат за изгаряне.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              според мен ен се занимавай. ако пък го правиш- направи го много добре и сигурно, за да не падне някое парче тефлонова например лента в картера, да залепне на цедката на маслената помпа и стой и гледай
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                уплътняване на тръба

                Всъщност ако се постави нормално и културно тефлоновата лента няма проблеми . Но иначе ако влезе в цедката си е ......м-та и оттам на основен ремонт.А ако духа през отдушкатана картера ме навежда на мисълта за маслени сегменти,но да неправим от мухата слон.
                Fiat BRAVO 18 16V 1995

                Коментар


                  #9
                  Ехееее,то направо от мухата слон стана)Просто ми направи впечатление,че тази тръба не е направена да уплътнява плътно,а в същото време на самата капачка има уплътнение.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    един бърз въпрос:има ли някакъв филтър /или нещо подобо/ на пътя на картерните газове към въздуховода /там където се връщат за изгаряне/.?Може ли да погледнеш преди да си сглобил?Питам защото досега не съм сменял такова нещо а забелязах че ми цапа МПХ и дросела с някаква мазна субстанция и си мисля че би трябвало да има нещо като филтър там.
                    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                    Коментар


                      #11
                      не е филтър, а като телена четка едно- намира се в маркуча закачан на тръбата за наливане на маслото. при мен е все едно е ново, което много ме удиви. не мисля, че се смяна смао теленото, а целия маркуч. предполагам с промивка може да минеш, но основния ти проблем е от картерните газове, а не от това дето ги филтрира
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        не е филтър, а като телена четка едно- намира се в маркуча закачан на тръбата за наливане на маслото. при мен е все едно е ново, което много ме удиви. не мисля, че се смяна смао теленото, а целия маркуч. предполагам с промивка може да минеш, но основния ти проблем е от картерните газове, а не от това дето ги филтрира
                        Може ли малко разсяснения по въпроса? Как проблема е в катрерните газове? в какво се изразява този проблем? има ли начин за диагностика?
                        F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                        F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                        Коментар


                          #13
                          разбирай, че проблема е в износването на двигателя, т.е. количеството картетрни газове е повече от предвиденото и колкото и да чистиш телената история з аотрицателно време пак ще ти зацапва. решението е да откачиш този маркуч и да го изведеш някъде както правеха едно време на жигулите разбира такива сериозни диагнози по форума са много неточни и това е по-скоро предположение. при мен цапаше моторчето за празен ход, но със сухи работи като сажди, след добър реглаж не цапа вече....
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            разбирай, че проблема е в износването на двигателя, т.е. количеството картетрни газове е повече от предвиденото и колкото и да чистиш телената история з аотрицателно време пак ще ти зацапва. решението е да откачиш този маркуч и да го изведеш някъде както правеха едно време на жигулите разбира такива сериозни диагнози по форума са много неточни и това е по-скоро предположение. при мен цапаше моторчето за празен ход, но със сухи работи като сажди, след добър реглаж не цапа вече....
                            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                            Коментар

                            Working...
                            X