Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря ви за мненията. Реших вече такава щи сu вземам

    Коментар


      #17
      Re:

      punto_boy написа:
      bmahob написа:
      punto_boy написа:
      Колега аз имам такова Пунто с такъв двигател 3 врати 2001.Двигателят е страхотен,динамичен и много икономичен.Карал съм доста коли които са по 60 коня но не могат да се сравнят с тази.Колкото му подаваш с толкова върви.Дава ми разход 4.6 на дълго 5.3 градско бензин.Относно дефектите лично при мен няма такива поне за сега.Като цяло за малък градски автомобил се държи доста спортно и не се усеща скоростта в купето.Жалко,че се налага да я продам.Поздрави!!!
      Това си беше чиста оферта :D :D :D
      Не е никаква оферта просто исках да кажа,че когато имаш добър и икономичен автомобил като те прекара живота се налага да се разделиш с него.Случайно да сам написал цена екстри километри.Всеки квото си мисли!!!Този модел на Пунто е доста стилен,красив и няма да останеш незабелязан с него лично препорачвам да е с 4 врати по-функционален е не е кой знай каква разликата в цената от версията с 2 врати.Успех с избора :
      И задължително с 5 врати

      Коментар


        #18
        Да тъпо е стани да седна! И не пропускай поста на клчар внимавай с ЕКУ и СИТИ на волана че са доста срещане болежки на Пунто МК2
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #19
          bmahob написа:
          Да тъпо е стани да седна! И не пропускай поста на клчар внимавай с ЕКУ и СИТИ на волана че са доста срещане болежки на Пунто МК2
          Задължително. Но за сега нищо не ми говорят тези съкращения. Но ще проуча и ще се разровя из форума. Ако съм разбрал правилно... да гледам електрониката и ел. сервото. Или греша...

          Коментар


            #20
            jordan1234 написа:
            bmahob написа:
            Да тъпо е стани да седна! И не пропускай поста на клчар внимавай с ЕКУ и СИТИ на волана че са доста срещане болежки на Пунто МК2
            Задължително. Но за сега нищо не ми говорят тези съкращения. Но ще проуча и ще се разровя из форума. Ако съм разбрал правилно... да гледам електрониката и ел. сервото. Или греша...
            По принцип, да. Но може и да е без серво, моята е такава...въпреки, че са малко моделите без серво след 2000 год... По въпроса с вратите, това вече е до лични предпочитания и избор. Аз например не харесвам 4вратки, по ми харесват 2 вратките като цяло- линия на колата дизайн и тн...това е субективно.

            Коментар


              #21
              А относно JTD какво ще кажете. Разхода му колко е горе долу. Защото гледам има доста приемлива цена като тази на 1.2 е . Някой който кара такова пунто да изкаже мнение. http://fiat.testdrive.bg/modificatio...780Hp.htmlПо уписанието ми звучи добре

              Коментар


                #22
                www.punto.hit.bg
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  bmahob написа:
                  според този сайт разхода на 1.9 JTD е по нисък от 1.2 бензин Май ще се пренасоча към JTD. Тъкмо ще са ми повечко конете

                  Коментар


                    #24
                    Пунто

                    е дойде на моето от първия пост само да е читав двигатела -да не пуши като се кара
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Re: Пунто

                      kluchar написа:
                      е дойде на моето от първия пост само да е читав двигатела -да не пуши като се кара
                      А нещата за сервото и електрониката, за него важът. Нали ?

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
                          Задължително ще мина през сервиз. Ако "не ми дадът" ще търся другаде кадето да "дават". За мен 5000 са доста пари и няма да ги дам ей така. А за другия дизел какво ще кажете колеги.http://fiat.testdrive.bg/modificatio...p.htmlПоне като почна огледите да гледам и за трите възможности.

                          Коментар


                            #28
                            JTD e по добро! а виж разходите на двете
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #29
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
                              А какво е "и прословутия EGR"

                              Коментар


                                #30
                                Честно казано и аз се бях засилил за Punto JTD, но някои неща ме отказаха. Аз не съм специалист, та ако имам грешки, поправете ме. Попрочетох и си направих следните заключения лично за себе си: JTD e Common Rail двигател, който от своя страна е по-капризен, от към масла, обслужване и тн. Българската нафта е кофти и се случва да запуши дюзите, което от своя страна е скъп ремонт... Друго, което лично мен ме отказа е турбото. Турбото за мен е минус...колкото е по-сложна колата и повече неща има, толкова повече неща могат да се строшат, а и от друга страна някои познати се опариха от развалени турбота, затова имам 1 на ум. И може би най-важното нещо, което ме отказа от дизела е цената, която беше доста по-висока и с малко каране трудно се избива от гориво.

                                Коментар

                                Working...
                                X