Колега аз имам такова Пунто с такъв двигател 3 врати 2001.Двигателят е страхотен,динамичен и много икономичен.Карал съм доста коли които са по 60 коня но не могат да се сравнят с тази.Колкото му подаваш с толкова върви.Дава ми разход 4.6 на дълго 5.3 градско бензин.Относно дефектите лично при мен няма такива поне за сега.Като цяло за малък градски автомобил се държи доста спортно и не се усеща скоростта в купето.Жалко,че се налага да я продам.Поздрави!!!
Това си беше чиста оферта :D :D :D
Не е никаква оферта просто исках да кажа,че когато имаш добър и икономичен автомобил като те прекара живота се налага да се разделиш с него.Случайно да сам написал цена екстри километри.Всеки квото си мисли!!!Този модел на Пунто е доста стилен,красив и няма да останеш незабелязан с него лично препорачвам да е с 4 врати по-функционален е не е кой знай каква разликата в цената от версията с 2 врати.Успех с избора :
Да тъпо е стани да седна! И не пропускай поста на клчар внимавай с ЕКУ и СИТИ на волана че са доста срещане болежки на Пунто МК2
Задължително. Но за сега нищо не ми говорят тези съкращения. Но ще проуча и ще се разровя из форума. Ако съм разбрал правилно... да гледам електрониката и ел. сервото. Или греша...
Да тъпо е стани да седна! И не пропускай поста на клчар внимавай с ЕКУ и СИТИ на волана че са доста срещане болежки на Пунто МК2
Задължително. Но за сега нищо не ми говорят тези съкращения. Но ще проуча и ще се разровя из форума. Ако съм разбрал правилно... да гледам електрониката и ел. сервото. Или греша...
По принцип, да. Но може и да е без серво, моята е такава...въпреки, че са малко моделите без серво след 2000 год... По въпроса с вратите, това вече е до лични предпочитания и избор. Аз например не харесвам 4вратки, по ми харесват 2 вратките като цяло- линия на колата дизайн и тн...това е субективно.
А относно JTD какво ще кажете. Разхода му колко е горе долу. Защото гледам има доста приемлива цена като тази на 1.2 е . Някой който кара такова пунто да изкаже мнение. http://fiat.testdrive.bg/modificatio...780Hp.htmlПо уписанието ми звучи добре
за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
Задължително ще мина през сервиз. Ако "не ми дадът" ще търся другаде кадето да "дават". За мен 5000 са доста пари и няма да ги дам ей така. А за другия дизел какво ще кажете колеги.http://fiat.testdrive.bg/modificatio...p.htmlПоне като почна огледите да гледам и за трите възможности.
за волана да при дизела е помпата ако има турбо и прословутия EGR хубаво е като попаднеш на кола/ видимо ти хареса и на вървене е добре /да е закараш до сервиз да е прегледат та дори и до Ауто Италия - стига да ти позволят де може да дадеш 30-40 лв ама да си сигурен че колата си заслужава
Честно казано и аз се бях засилил за Punto JTD, но някои неща ме отказаха. Аз не съм специалист, та ако имам грешки, поправете ме. Попрочетох и си направих следните заключения лично за себе си: JTD e Common Rail двигател, който от своя страна е по-капризен, от към масла, обслужване и тн. Българската нафта е кофти и се случва да запуши дюзите, което от своя страна е скъп ремонт... Друго, което лично мен ме отказа е турбото. Турбото за мен е минус...колкото е по-сложна колата и повече неща има, толкова повече неща могат да се строшат, а и от друга страна някои познати се опариха от развалени турбота, затова имам 1 на ум. И може би най-важното нещо, което ме отказа от дизела е цената, която беше доста по-висока и с малко каране трудно се избива от гориво.
Коментар