Колеги какво ли не изчетох във форума за загряването, какво ли не пробвах - смяна термостат, смяна датчик, обезвъздушване - няма оправия. Цяла зима при минусови температури мина ли 15 км стрелката на температурата минава средата и включва перката. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. Някои казват че това е нормално защото бил малък двигателя и щом перката успявала да свали температурата колата била добре - други пък казват не не е нормално перката би трябвало да включва само през лятото и то в натоварен трафик. Та незнам вече на кого да вярвам - за това моля за съвет какво да правя. Притеснява ме да не я пригрея. Инъче съм решил да пробвам добавките за радиатори - ако някой ги е ползвал да сподели опита си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
имат ли ефект добавките за радиатор
Collapse
X
-
Re: имат ли ефект добавките за радиатор
Punto SX написа:Колеги какво ли не изчетох във форума за загряването, какво ли не пробвах - смяна термостат, смяна датчик, обезвъздушване - няма оправия. Цяла зима при минусови температури мина ли 15 км стрелката на температурата минава средата и включва перката. Става въпрос за Пунто 1.1 94 г. Някои казват че това е нормално защото бил малък двигателя и щом перката успявала да свали температурата колата била добре - други пък казват не не е нормално перката би трябвало да включва само през лятото и то в натоварен трафик. Та незнам вече на кого да вярвам - за това моля за съвет какво да правя. Притеснява ме да не я пригрея. Инъче съм решил да пробвам добавките за радиатори - ако някой ги е ползвал да сподели опита сиАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
-
Значи веднага изключвам маслото - добро е и е в нормата като количество.Относно перката в движение рядко включва извън градско инъче градско включва и в движение и включи ли се успява да свали температурата до 90 градуса. Но нормално ли е да включва при минусови температури Относно добавките става въпрос за добавките за промиване. А инъче стрелката стои постоянно малко над 90-те градуса - това ме притеснява. Под 90 пада само след продължително спускане и то с висока скорост когато и циркулацията на въздух е по добра.Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Има нещо гнило в Дания Така както го описваш - със сигурност, но щом температурата е в границите няма проблем - може да се кара и така. Чудя се как е лятото? Seek and Destroy - че лятото лошо.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: имат ли ефект добавките за радиатор
може и да има ефектно може и да ти се появи теч някъде от радиаторадосега цепнатината да е била пълна с мръсотия, но след почистването да протечещом си сменил всичко трябва друга да е причинатаима вероятност и някоя от новите части да не е читава и пак да имаш същия проблема да си мислиш, че е нещо другоако решм, че всичко е наред може и да няма топлообменно слагай добавка само ако си сигурен че всичко вруго е окпърво може да разкачиш тръбопроводите и да видиш дали са проходимии след това да слагаш добавка
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Има нещо гнило в Дания Така както го описваш - със сигурност, но щом температурата е в границите няма проблем - може да се кара и така. Чудя се как е лятото? Seek and Destroy - че лятото лошо.Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Колега силно ми прилича на дефектирал температурен датчик за вентилатора - просто включва на по-ниска температура. Можеш да го смениш профилактично, струва 15-тина лева, за смяната ти трябва само да сложиш един леген от долу за да събереш изтеклия антифриз, който после наливаш обратно в казанчето.Не ти пречи и така да караш, но лятото перката ще е нон-стоп включена и действително ще ти разбие лагерите на вентилатора.Иначе за смяна на перката - перфектно става от Типо, струва 20-тина лева при Италианеца.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар