Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за болта на главината на фиат браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за болта на главината на фиат браво

    колеги ,от скоро имам фиат браво,имам следния въпрос ,болта на главината на лявото колело не е стенгнат до мястото кадето е била засечката,на друго място е направена друга засечка.колелото се върти сравнително лесно няма луфт.това че не е на засечката дали пречи?
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo SX 1.6 16v 103 hp

    #2
    Тази гайка се стяга до отказ. Преди е била развивана и не може пак да застане на същото място. По принцип при ремонт се сменя с нова, а не се използва старата!Внимателно разтваряш контрата и с хубав ключ и дълго рамо стягаш здраво, след това със по-дебела отверна например чукваш да се подгъне на двете места и това е.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Точно както казва колегата, 2.50лв е една такава гайка. Аз я развих с лула 32 и 2 метра тръба
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Обаче някой трябва да седи вътре в купето и да натиска спирачката Усилието, което се прилага хич не е малко
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Точно както казва колегата, 2.50лв е една такава гайка. Аз я развих с лула 32 и 2 метра тръба
          Аз пък я развих с вложка 36 и 1/2 метър рамо

          Коментар


            #6
            Ако няма луфт в главината моят съвет е да законтриш гайката правилно така, както съм ти нарисувал на снимката. Става с чук и тънък секач така, че парче от метала да се скъса и хлътне по начина по, който съм ти показал. А иначе по мое скромно мнение тези гайки могат да се използват до две, три законтряния. След това е добре да се използват нови. И гайката е 32-ри номер за по-малките мотори и 36-ти за по-големите. За вторите трябва специален накрайник с тънки стени. Когато се разбива не е нужно да се натиска спирачка, а просто първият половин оборот се развива преди колата да се вдигне с крика!
            Прикачени файлове
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Извинявам се обаче колега оправи грешката в заглавието
              Заглавие: въпрос за болта на гравината на фиат браво
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                И само информативно- гайката на главината си има съответния въртящ момент на затягане в Нм които са посочени за съответната кола и се затяга с динамометричен ключ- при липса на такъв се затяга до предишния белег.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  pi4_s_bravo написа:
                  И само информативно- гайката на главината си има съответния въртящ момент на затягане в Нм които са посочени за съответната кола и се затяга с динамометричен ключ- при липса на такъв се затяга до предишния белег.
                  Не си прав. Новата гайка при навиването си се изяжда ако мога така да кажа част от резбата й. Като навиваш стара тя върви много по-леко ако си забелязал. За това ако я затегнеш до старият белег няма да е достатъчно затегната.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Наблюдавал съм завиването на стара гайка и по въртящия момент на завиване (по каталожни данни на Аутодата) белега съвпада точно с този на предното завиване, така че не съм съгласен с това което ти казваш за износването.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар

                    Working...
                    X