Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Проблем с паленето

    Позитивната написа:
    Здравейте, имам голям проблем за който не мога да намеря никакво решение. Фиата ми пали много трудно или воабще не пали, все едно няма ток в колата и е съвсем умряла. Сменяни са и кабели и стартер, акумулатора е наред. Мерси предварително за съветите.
    Много хубава иконка използвате всички. Айде и аз: Залагам на датчик... кой датчик... датчика за жабката. 17 лева е. Колежке, свали клемите на акумулатора, на ръка, без инструменти. Ако успееш - пиши тук, за да ти кажа следващата стъпка.

    Коментар


      #17
      Re: Проблем с паленето

      ogi28b написа:
      Позитивната написа:
      Здравейте, имам голям проблем за който не мога да намеря никакво решение. Фиата ми пали много трудно или воабще не пали, все едно няма ток в колата и е съвсем умряла. Сменяни са и кабели и стартер, акумулатора е наред. Мерси предварително за съветите.
      Много хубава иконка използвате всички. Айде и аз: Залагам на датчик... кой датчик... датчика за жабката. 17 лева е. Колежке, свали клемите на акумулатора, на ръка, без инструменти. Ако успееш - пиши тук, за да ти кажа следващата стъпка.
      Колега, нищо от това, което написа не разбрах За какви датчици и жабки говориш само ти си знаеш
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        Еми то тука всеки пише без да чете, викам дай и аз да напиша нещо безсмислено, и измислих датчик жабка. А това с клемите на акумулатора е напълно сериозно ! Нека колежката пробва да ги свали без инструменти, току виж успяла.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Еми то тука всеки пише без да чете, викам дай и аз да напиша нещо безсмислено, и измислих датчик жабка. А това с клемите на акумулатора е напълно сериозно ! Нека колежката пробва да ги свали без инструменти, току виж успяла.
          Оги направо къртиш фаянс брат Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Аз на Типо-то имам датчик седалка
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Позитивната написа:
            Когато е студен двигателя, колата пали от първия път. След като загрее и я изгася не иска да запали. Изстине ли и пали. Когато се бута, също пали. Акумулатора е добре/проверяван/.
            Аз също залагам на проблем в стартера, втулки,бендикс,шалтер тези неща могат да правят проблем когато се нагреят.

            Коментар


              #21
              Здравейте, малко закъснях с отговорите, но..стартера е сменен- целия с всичко. Клемите на акумолатора са стегнати, не мога да ги махна на ръка. Наистина, стартера върти много трудно, до почти никакво въртене когато е загряла колата и не пали. Може все пак да е от него чудя се вече на кой майстор да я водя, а според вас удачно ли е да я закарам на елкон?
              Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

              Коментар


                #22
                на елкон не но на майстор дет разбира да, има такъв във вашия квартал

                Коментар


                  #23
                  А къде по-точно е? Защото от моята тераса, се виждат гаражи в които работят няколко майстора, даже единият е с фиат купе. Тъкмо се появи проблема и рещих да я водя при него - по комщийски и един следобед докато простирах, видях че въпросният пусна кепенците и се качи в Купето, но и то не можа да запали и се отказах..
                  Fiat Brava 1.6 16V 103к.с.

                  Коментар


                    #24
                    ///// написа:
                    Пак ли бе Любке?
                    Ето- при този майстор. Даже е от Варна
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #25
                      Re: Проблем с паленето

                      ogi28b написа:
                      Позитивната написа:
                      Здравейте, имам голям проблем за който не мога да намеря никакво решение. Фиата ми пали много трудно или воабще не пали, все едно няма ток в колата и е съвсем умряла. Сменяни са и кабели и стартер, акумулатора е наред. Мерси предварително за съветите.
                      Много хубава иконка използвате всички. Айде и аз: Залагам на датчик... кой датчик... датчика за жабката. 17 лева е. Колежке, свали клемите на акумулатора, на ръка, без инструменти. Ако успееш - пиши тук, за да ти кажа следващата стъпка.
                      на мен от първият пост точно така ми звучи, че колата не пали на топъл двигател, но стартера върти. ако съм обидил някой с картинката, моля за извинение. Не съм искал да прозвучи грубо.
                      F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                      F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                      Коментар


                        #26
                        Стартера е със сигурност.Доколкото разбрах е сменен,но не е нов,което значи че е ремонтиран/наред със всичко друго са сменени и втулките/.точно от тези втулки идва проблема-бронзови са и когато не са напасвани добре при загряване се разширяват и стягат оста,от което идва и невъзможността да се завърти.Патил съм го няколко пъти.За това,колежке сваляй стартера и пасване на втулките.Успех!
                        PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                        Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                        Коментар


                          #27
                          То така на сляпо без да се види е трудно да се намери косура ама да ти замерят някъде дали ти зарежда добре динамото (генератора) че ако не зарежда добре като покараш акумулатора се изтощава и след това не може да завърти, а като постои известно време и се възстановява. Просто да изразя едно различно мнение от останалите колеги аи съм имал такъв случаи с една лада

                          Коментар


                            #28
                            Колежке закарай колата на човек който ремонтира стартери и знае какво прави. На лагуната ми от това, че един от болтовете на стартера е на лошо място и човека който го сваля и после го носи на друг да го ремонтира не беше завил въпросният болт и когато загрее двигателя стартера заклинваше и не искаше да върти. Затова си закарай колата направо при човек който се занимава само с това или при някой на който му имаш доверие и знаеш, че разбира.

                            Коментар

                            Working...
                            X