Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ перката на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ перката на радиатора

    Неще да се включва и не мога да охладя двигателя и ми изхвърля всичкия антифриз.

    #2
    Това с изхвърлянето на антифриза ми прилича повече на симптом от издухана гарнитура, или крива глава. Къде се намира стрелката за темперетурата, когато започне да изхвърля антифриза? При тези темперетури навън трябва да зориш словещо колата за да се стигне до включване на перката. Иначе най-често заминава термо-ключа, който определя пускането на перката, по-рядко самия двигател на перката, или релето (при моделите, които го имат).
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      желателно е въобще да не я караш колата и веднага на майстор,за да не стане мнооогггооо зле. В най - добрия сличай ще е само гарнитурата и малко полиране на главата на двигателя, ако не може и до основен ремонт да стигнеш, което е доста скъп ремонт

      Коментар


        #4
        Re: помошт перката на радиатора

        jarulmo написа:
        Неще да се включва и не мога да охладя двигателя и ми изхвърля всичкия антифриз.
        Гледай да не караш колата, защото ако не си изкривил главата, то със сигурност ще я изкривиш, а както казва блонди и до основен ремонт може да се стигне. Може да не е задължително перка или термодатчик. Може да е издухал термостатът и да не отваря. Ти се пак не каза как ти изхвърля антифриз - през капачката на разширителното казанче или през ауспуха? Между другото виж и капачката дали ти е наред, защото много често прави лоши номера и се стига до ремонт на двигател. Реното на сестра ми изведнъж почна да прегрява и се оказа капачката.
        "What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
        Кара любимата червена Brava 1,4 12V

        Коментар


          #5
          Ако си на ГАЗ може и да е от изпарителя!!!
          125s/1600ccm/100ps

          Коментар


            #6
            FIAT 125s написа:
            Ако си на ГАЗ може и да е от изпарителя!!!
            не на бензин съм колата ми е уно 88г то стан докато я паркирвах пред болока изхвърли антифриза през капа4ката

            Коментар


              #7
              Re: помошт перката на радиатора

              jarulmo написа:
              Неще да се включва и не мога да охладя двигателя и ми изхвърля всичкия антифриз
              оправи си перката и няма да ти изхвърля антифриз. обикновенно се прецаква датчика в радиатора. дай накъсо двете жици, които влизат в този датчик и ще разбереш
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Re: помошт перката на радиатора

                pakumba84 написа:
                jarulmo написа:
                Неще да се включва и не мога да охладя двигателя и ми изхвърля всичкия антифриз.
                оправи си перката и няма да ти изхвърля антифриз. обикновенно се прецаква датчика в радиатора. дай накъсо двете жици, които влизат в този датчик и ще разбереш
                снощи давах на късо и пак не иска да се пуска

                Коментар


                  #9
                  Re: помошт перката на радиатора

                  еми може да ти е изгорял мотора, сваля се лесно от 4 болта, сваляй, мери и действай. естествено се сещаш за вероятността някоя жица да се е прекъснала, масата също може да те ебава. мен ако питаш провери тези две неща първо и тогава свали мотора, ако няма да слагаш директно 2 ръка/аз така бих направил/ провери му четките
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    според мен най добре пусни директно ток от акумолатора към моторчето за охлаждане за да го провериш дали работи ако не, търси втора употреба ,от едно загряване е малко вероятно да си издухал гарнитура или да си изкривил главата
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      stef написа:
                      според мен най добре пусни директно ток от акумолатора към моторчето за охлаждане за да го провериш дали работи ако не, търси втора употреба, от едно загряване е малко вероятно да си издухал гарнитура или да си изкривил главата
                      оправих го масата ми се бе разкачила.

                      Коментар


                        #12
                        jarulmo написа:
                        оправих го масата ми се бе разкачила
                        Минал си тънко, браво!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар

                        Working...
                        X