Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решетка на Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Решетка на Stilo

    Някой може ли да ми каже как се демонтира решетката с емблемата на Stilo Рових се доста из документацията която докопах, но нищо не успях да намеря
    Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

    #2
    Аз като свалях бронята, падна с нея. Сваляш бронята и е на щипки.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      На мен основната идея ми е да сложа едно "картонче" пред радиатора за да загрява по-бързо и ако ще се налага да се сваля бронята по-добре до го подпъхна отдолу. На Типото беше лесна процедурата ама на Стилото ще е трудно май.Благодаря ти за отговора GTipo
      Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

      Коментар


        #4
        Защо колега ? Бавно ли ти загрява ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          http://www.fiatforum.com/stilo-guide...lle.htmlАко всеки със стило научи линка ще намира на едно 90 от 100 въпроса, отговор на нещата в картинки. Ако колата ти загрява бавно ... термостат почти сигурно.
          '08 Alfa Romeo 147 Q2
          ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

          Коментар


            #6
            Кашончето го сложих (сгънато) през решетката на самата броня.После го извадих с помоща на ножица А нещата се оправиха с нов термостат.
            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

            Коментар


              #7
              Имоята загрява бавно като стана по-студено. Термостата за мен е скапан само когато спре въобще да стига стрелката до средата.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                GTipo написа:
                Имоята загрява бавно като стана по-студено. Термостата за мен е скапан само когато спре въобще да стига стрелката до средата.
                Не съм на това мнение !Ако е отворен(постоянно) стрелката пак ще стига до средата, но тогава "кел файда" от голям и малък кръг на водата.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Ок, не трябва ли да няма и парно?
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Защо да няма парно ?
                    GTipo написа:
                    Термостата за мен е скапан само когато спре въобще да стига стрелката до средата.
                    Термостата е запецнал отворен, стрелката пак стига до средата, парно ще има, но негативите са налице.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.ПП: До сега четох писанията в темата за термостатите. Излиза че ако пада температурата при движение извънградско, и то драстично, значи термостата е запецнал отворен.
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        GTipo написа:
                        Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.ПП: До сега четох писанията в темата за термостатите. Излиза че ако пада температурата при движение извънградско, и то драстично, значи термостата е запецнал отворен.
                        Точна диагностика .... сутрин рано когато колата ти е напълно студена - отваряш капака и пипаш радиатора и горния маркуч от термостата към входа на радиатора. Те трябва да са студени, палиш колата и караш докато стрелката на температурата не започне да ти отплепя от минимума, спираш, отваряш капака и пипаш същия маркуч заедно с радиатора. При напълно отворен термостат маркуча ще е топъл до горещ както и радиатора, при функциониращ термостат маркуча трябва да е напълно студен както и радиатора. При мен с напълно отворен термостат и прецакан излизах от гаража правех 300 метра и когато пипах маркуча на термостата беше топличък заедно с радиатора, като смених термостата с чисто нов маркуча е лед студен чак докато колата не стигне средата на скалата и не отвори термостата. Ясно е защо това е достатъчно добър метод за диагностика, при студен мотор трябва термостата да е затворил и вода през радиатора да не циркулира съответно той и маркуча към него да са със околната (външна) температура. При отворен термостат дирекция при палене въртиш целия кръг и топлинката на мотора отива по радиатора и съответния маркуч който води към него, затова и незагряваш.btw на студено Стилото с преебан термостат няма да загрее до оптимална температура, лично съм тествал ... на 4-5’C съм карал 30-40 км градско и не съм стигал средата, трябва да бъдат яки газировки та да загрее.GTipo ако има срещи тука около мен в квартала, и аз мога да мина и лесно ще го диагностицираме твоя термостат, пусни едно ПМ кога, къде се събирате.
                        '08 Alfa Romeo 147 Q2
                        ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

                        Коментар


                          #13
                          ок, ще тествам и ще пиша.И моите впечатления са че двигателя не загрява оптимално. Поне при отворен термостат така ставаше на Бравото от подписа.
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            GTipo написа:
                            Ок, отново спам - ...как да разберем че термостата е запецнал отворен?Живо ме интересува за да проверя и моят.
                            А ето и след тези 6км до къде стигна стрелката:Дефакто си стига до средата, но иска доста каране.
                            btw на студено Стилото с преебан термостат няма да загрее до оптимална температура, лично съм тествал ... на 4-5’C съм карал 30-40 км градско и не съм стигал средата, трябва да бъдат яки газировки та да загрее.
                            Именно, затова смятам моя за полуотворен или прекалено рано отварящ.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Такааа, моят работи перектно.На една черта преди средата, десния маркуч беше топъл след 2 километра, след 10 - левия също.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X