Продават ли се някъде нови пръскалки за предния капак и лесно ли се сменят? Моите или се запушват, или пък не пръскат под правилния ъгъл, та се е налагало няколко пъти да въртя пластмасовите винтчета, за да ги регулирам (все още не мога да се помиря, че на някой тъпак му е хрумнало да са пластмасови ) и те станаха на нищо. На пръв поглед дребен и смешен проблем, но искам да го оправя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с пръскалките на Браво
Collapse
X
-
бе ше проверяват, те за 50 км над ограничението не им праска, пръскалки ще проверяват.... продават с енови в ауто ит по 6-7 лв са ама не са като оргиналните- оригинала струите почват отдолу и всяка е все по нагоре... а на тези всичко на едно място пръска.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Щом се запушват пръскалките, значи има боклук в казанчето с водата, следователно то трябва да се източи и измие. Пръскалките са си много хубави и аз не знам някой немски, френски и т.н. автомобили да имат по-хубави, тези са 4-ри струйни и къпят навсякъде, ако не се ръчка в тях с топлийка или игла са много издържливи.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Проблем с пръскалките на Браво
dikanio написа:Продават ли се някъде нови пръскалки за предния капак и лесно ли се сменят? Моите или се запушват, или пък не пръскат под правилния ъгъл, та се е налагало няколко пъти да въртя пластмасовите винтчета, за да ги регулирам (все още не мога да се помиря, че на някой тъпак му е хрумнало да са пластмасови ) и те станаха на нищо. На пръв поглед дребен и смешен проблем, но искам да го оправя.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Сори за предния off topic, а за по темата: и аз имах същия проблем, понеже сменях целия преден капак.Миналата събота, въоражен с отверка и доста карфички (щото се кривят много лесно), около 2 часа се опитвах да ги оправя, едната пръскаше на криво, а другата въобще не щеше.На няколко пъти бях готов да се откажа...След доста мъки и около 5 литра изпръскана вода успях най-накрая.Просто решението или много мъки или нови.
Коментар
-
Как с карфици бе, вие какви хора сте.... Има си винт за регуллиране. Просто се прави от двдама души. Колата се спира на ИДЕАЛНО РАВНО, пали се двигателя, и при работещ двигател единият започва да пръска, другият през това време завърта регулиращия винт колкото трябва. От огромно знаачение е колата да е на съвсем равно, да не тръгва сама когато не е на ръчна, и също да работи двигателя. Защото като го правиш, (може би повечето така правят) и колата не работи, напрежението в/у помпата е съвсем различно, по-малко е, и като ги направиш да са добре, после като запалиш, нищо чудно да прехвърлят колата. Пръскалките май са Валео, виждал съм ги на няколко модела на Пежо.И да добавя - свалете ги и ги накиснете в концентриран разтвор ЦИФ крем+ обезмаслител меглио. Отпушването е гарантирано.
Коментар
-
Струват нови, около 9 лева едната. Миналия месец си купих, имах нужда.Има в AXM ауто. Виг къде е най близкия ти магазин, а може и да си поръчаш он-лайн.Връзка тук, някъде във форума.Сменят се по следния начин:Намираш си отнякъде едни клещи, тип "керпеден", не знам дали навсякъде така им казват. Ей такъв вид, (_)Внимателно с тях махаш пластмасовите тапи да ги наречем, крепящи кечето от долната страна на предния ти капак. Не всички, а само колкото е нужно.Желателно е да си купиш нови, предварително, аз така направих, има ги навсякъде, ако е нужно ще дам размер. За Brava, преполагам и на Bravo са същите.След като повдигнеш кечето, махаш маркучетата и внимателно, с пръсти стисваш пръскалките в основата. На щипки са, виждат се.Вадиш ги с избутване навън.Слагаш новите, натискаш ги в отвора, докато щракнат.Слагаш маркучите, след това кечето и закрепяш с новите или старите тапи..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар