Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

настройки на аксиалния лагер на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    настройки на аксиалния лагер на съединителя

    понеже аксиалния лагер за почна да шуми повече от допустимото, вчера извърших следния експерименткогато колата е на свободен ход се чува как шуми аксиалния лагер, значи леко се въртикато дръпна с ръка педала на съединителя 3 мм назад и шуменето спира изцяломоже ли да се настрои по някакъв начин целия привод, за да отделя още малко лагера от пружините на притискателния дискевентуално вилката на лагера да се завърти, или пружината на педала да се натегнедайте съвет
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    #2
    смени си лагера- това е все едно една обуквка да ти прави пришка, а ти да си я носиш като лекуваш пришката... шума от лагера е сигнал да го смениш, а не да го регулираш, за да млъкне /което между другото няма как да стане- конкретно по въпроса ти/
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      а след смяна на цял комплект и продалжава да има един мъничак незначителен шум който може много трудно да го долавяш пак от лагера какво правим ?
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        Да не би да ти се е вкопал лагера в притискателя?

        Коментар


          #5
          metropolix написа:
          а след смяна на цял комплект и продалжава да има един мъничак незначителен шум който може много трудно да го долавяш пак от лагера какво правим ?
          а как пък разбираш, че е баш от лагера? според мен- караш
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            ако си толкова сигурен че е от лагера.. друг път не купувай боклучави лагери
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              кола

              може и жилото много да е натегнато и за това да свири лагера
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                ами като натиснеш педала свири ли лагера или не? ако не свири значи нее от лагера. ако ще сменяш лагера смени и саединителя! не прави глупости (за едно и също нещо двапати да плащаш (сваляне на ск. кутия))

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги след смяна на к-т съединител на типото ми при натискане на педала се чува лек шум може би от аксиалния лагер, възможно ли е ако педала ми е по-вдигнат, тоест е по натегнато жилото да се получава така, също и в определени случаи като съм натиснал педала максимално при включване на 1ва предавка да се усеща едно предърпване за секунда все едно иска да потегли. Преди да навъртя километри със съединителя имах проблем, че не отделя добре и затова го натегнах, а сега като прочетох темата се замислих дали не съм го пренатегнал или знам ли и аз може и да си въобразявам П.П. Като цяло не усещам да ми преплъзва съединителя, но имам чувсвто че зацепва доста рязко
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    #10
                    И аз от известно време чувам шум - виене, дори и при съвсем леко натиснат съединител... Преди го нямаше този шум...

                    Коментар


                      #11
                      Humppa написа:
                      И аз от известно време чувам шум - виене, дори и при съвсем леко натиснат съединител... Преди го нямаше този шум...
                      в събота ще прегледам целия привод на съединителя, защо като дръпна леко педала нагоре и лагера утихваявно на сегашното си свободно положение леко увлича и върти лагераще намажа захващането на педала, жилото и вилката където се виждато е ясно, че този лагер ми е заминал, но да видя защо и да предпазя следващия като го сменя
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #12
                        S.W.A.T. - съединителя трябва да е нанивото на спирачката или по-ниско, но не и прекалено ниско, да си включваш нормално, особено 1-ва и задна. За Бравата има в ръководството и колко трябва да е хода на педала, не знам за Типото, но не по-високо от спирачката.alvanovo - винаги увлича, няма начин. Всъщност на Самарата руснаците са сложили пружина на вилката при скоростната кутия, която пружина я връща в крайно положение, да опре в кожуха на кутията. Така вилката и съответно лагера са максимално далеч от притискателният диск. Не мисля, че е проблем това въртене на лагера от увличането иначе щеше да има подобно решение и при Фиата.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          ilko-gd написа:
                          S.W.A.T. - съединителя трябва да е нанивото на спирачката или по-ниско, но не и прекалено ниско, да си включваш нормално, особено 1-ва и задна. За Бравата има в ръководството и колко трябва да е хода на педала, не знам за Типото, но не по-високо от спирачката.alvanovo - винаги увлича, няма начин. Всъщност на Самарата руснаците са сложили пружина на вилката при скоростната кутия, която пружина я връща в крайно положение, да опре в кожуха на кутията. Така вилката и съответно лагера са максимално далеч от притискателният диск. Не мисля, че е проблем това въртене на лагера от увличането иначе щеше да има подобно решение и при Фиата.
                          и аз така си мисля, че е заложано конструктивно да се върти постоянно, но ненатоваренмоя понеже се е разбил и шуми, затова го чувамявно трябва да го сменя
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #14
                            Регулирах преди малко нивото на педала, няма шумове при натискане без предавка, но усилието малко се увеличи
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              #15
                              днес намазах с масло осите на спирачния педал и педала на съединителянамазах и жилото на съединителя - където минава през стената ан купетои намазах горната втулка на оста на вилката на съединителяпо-леко започна да се натиска педала на съединителяно остава да сменя целия съединител комплект
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар

                              Working...
                              X