понеже аксиалния лагер за почна да шуми повече от допустимото, вчера извърших следния експерименткогато колата е на свободен ход се чува как шуми аксиалния лагер, значи леко се въртикато дръпна с ръка педала на съединителя 3 мм назад и шуменето спира изцяломоже ли да се настрои по някакъв начин целия привод, за да отделя още малко лагера от пружините на притискателния дискевентуално вилката на лагера да се завърти, или пружината на педала да се натегнедайте съвет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
настройки на аксиалния лагер на съединителя
Collapse
X
-
смени си лагера- това е все едно една обуквка да ти прави пришка, а ти да си я носиш като лекуваш пришката... шума от лагера е сигнал да го смениш, а не да го регулираш, за да млъкне /което между другото няма как да стане- конкретно по въпроса ти/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
а след смяна на цял комплект и продалжава да има един мъничак незначителен шум който може много трудно да го долавяш пак от лагера какво правим ?1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
metropolix написа:а след смяна на цял комплект и продалжава да има един мъничак незначителен шум който може много трудно да го долавяш пак от лагера какво правим ?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Здравейте колеги след смяна на к-т съединител на типото ми при натискане на педала се чува лек шум може би от аксиалния лагер, възможно ли е ако педала ми е по-вдигнат, тоест е по натегнато жилото да се получава така, също и в определени случаи като съм натиснал педала максимално при включване на 1ва предавка да се усеща едно предърпване за секунда все едно иска да потегли. Преди да навъртя километри със съединителя имах проблем, че не отделя добре и затова го натегнах, а сега като прочетох темата се замислих дали не съм го пренатегнал или знам ли и аз може и да си въобразявам П.П. Като цяло не усещам да ми преплъзва съединителя, но имам чувсвто че зацепва доста рязко'93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
'97 Coupe 16VT 262WHP+
Коментар
-
Humppa
И аз от известно време чувам шум - виене, дори и при съвсем леко натиснат съединител... Преди го нямаше този шум...
Коментар
-
Humppa написа:И аз от известно време чувам шум - виене, дори и при съвсем леко натиснат съединител... Преди го нямаше този шум...Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
S.W.A.T. - съединителя трябва да е нанивото на спирачката или по-ниско, но не и прекалено ниско, да си включваш нормално, особено 1-ва и задна. За Бравата има в ръководството и колко трябва да е хода на педала, не знам за Типото, но не по-високо от спирачката.alvanovo - винаги увлича, няма начин. Всъщност на Самарата руснаците са сложили пружина на вилката при скоростната кутия, която пружина я връща в крайно положение, да опре в кожуха на кутията. Така вилката и съответно лагера са максимално далеч от притискателният диск. Не мисля, че е проблем това въртене на лагера от увличането иначе щеше да има подобно решение и при Фиата.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:S.W.A.T. - съединителя трябва да е нанивото на спирачката или по-ниско, но не и прекалено ниско, да си включваш нормално, особено 1-ва и задна. За Бравата има в ръководството и колко трябва да е хода на педала, не знам за Типото, но не по-високо от спирачката.alvanovo - винаги увлича, няма начин. Всъщност на Самарата руснаците са сложили пружина на вилката при скоростната кутия, която пружина я връща в крайно положение, да опре в кожуха на кутията. Така вилката и съответно лагера са максимално далеч от притискателният диск. Не мисля, че е проблем това въртене на лагера от увличането иначе щеше да има подобно решение и при Фиата.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
днес намазах с масло осите на спирачния педал и педала на съединителянамазах и жилото на съединителя - където минава през стената ан купетои намазах горната втулка на оста на вилката на съединителяпо-леко започна да се натиска педала на съединителяно остава да сменя целия съединител комплектФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар