Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Деленията на горивомера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Деленията на горивомера

    На колко литра е равно едно делене, на горивомера, на Мареа комби 1.9TD?
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    #2
    63 литра ти е резервоара... делиш на 2, значи средата ти е 31,5 литра... след това преценяваш, делейки...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Thanks, колега!
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :D
        ___________________
        Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX

        Коментар


          #5
          mnaumov написа:
          В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :D
          Да ти кажа много, ама много се самнявам в това. Няма причина скалата да е нелинейна - в такъв случай за какво ми е въобще. На Бравата всичко си е наред.
          "What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
          Кара любимата червена Brava 1,4 12V

          Коментар


            #6
            killertoon написа:
            mnaumov написа:
            В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :D
            Да ти кажа много, ама много се самнявам в това. Няма причина скалата да е нелинейна - в такъв случай за какво ми е въобще. На Бравата всичко си е наред.
            Не знам за Вашите коли, но на Типото резервоара е с доста неправилна форма и скалата (поне в края и в началото)със сигурност е нелинейна - от лични наблюдения. За да е линейна - би трябвало резервоарът (на която и да било кола) да е с правилна форма (освен пирамида, конус или обърната пирамида).
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              mnaumov написа:
              В идеалния случай е така, но на практика е съвсем различно. По принцип скалата не е толкова линейна. Защото ако е линейна излиза, че най-много харчи между първа и втора чертичка, а най-малко между 3-4 :D
              И аз имам съмнения за линейността на стрелката. До средата, като, че ли по-бавно папа горивото, а след средата става по-бързо. Според мен зависи от формата на ресервоара. На старата кола ресервоара с едната си половина бе по-нисък от другата, но при бравите май е симетричен.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                А да сте се замисляли че съпротивлението на горивомера не е линеен?Той е изчислен по формата на резервоара.Аз единствено на ладите и москвичите съм виждал правоъгълен симетричен резервоар и там е просто ама на нашите коли е малко по-различна историята.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  А да сте се замисляли че съпротивлението на горивомера не е линеен?Той е изчислен по формата на резервоара.Аз единствено на ладите и москвичите съм виждал правоъгълен симетричен резервоар и там е просто ама на нашите коли е малко по-различна историята.
                  Не знам кое как е изчислено и дали изобщо е изчислено (струва ли си да се изчислява чак пък...), но факт е, че на Типото (поне на мойто) стрелката слиза доста по бързо от положение пълно до 3/4 и от 1/4 до празно.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Не мога да споря дали е линеен или не защото не съм го проектирал и правил аз. Затова и предположих , че харчи повече в определени участаци на горивомера
                    ___________________
                    Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX

                    Коментар


                      #11
                      Не мисля, че нелинейността има нещо общо с формата на резервоара (изключвам случая, когато резервоарът е с форма на дисаги и при движение в дълъг завой показанието се променя заради движението на горивото от едната част в другата).По-скоро идва от конктрукцията на горивомера и частност на отчитащия елемент.
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        #12
                        Най-вероятно нелинейноста на датчика за горивото не е изчислен за конкретен модел. А резервоара на отделните модели е рзличен. И от там идва проблема.Но съм игурен, че ако се напъним http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4928 ще решим случая.
                        ___________________
                        Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX

                        Коментар


                          #13
                          Pecho написа:
                          Не мисля, че нелинейността има нещо общо с формата на резервоара (изключвам случая, когато резервоарът е с форма на дисаги и при движение в дълъг завой показанието се променя заради движението на горивото от едната част в другата).По-скоро идва от конктрукцията на горивомера и частност на отчитащия елемент.
                          Когато едните "дисаги" са по-ниски от другите е ясно, че когато горивото намалее остава само в по-ниската част. Би трябвало самите потенциометри на поплавковата система в резервоара да са сметнати спрямо формата на резервоара. Факт е обаче гледайки моят горивомер, че не е съвсем линеен
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Mitko написа:
                            Също е факт, че когато вече нямам никакви показания на уреда и лампата за резерва отдавна е светнала, минавам 150-200км Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                            EEeee я аз да си взема и аз типо и все там ще държа стрелката :D :D :D
                            "What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
                            Кара любимата червена Brava 1,4 12V

                            Коментар

                            Working...
                            X