Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересен проблем с фаровете на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересен проблем с фаровете на Типо

    Имам проблем с фаровете на Типото ми. Ляв преден фар постепенно стопи клемите, закачащи се в крушката и колата ходи на сервиз в София-Ауто (Благоевград). Не го препоръчвам на никого. Взеха ми 22 лв. за смяна на клемите , крушката си беше от мен. Просто нямах време да се занимавам. Такааа, платих си аз като поп, но пуснах жалба до централата на сервиза в София. 22 лв. за нищо работа е подигравка вече. Отгоре на всички тия порове не са оправили фаровете като хората. Сега при включени къси светлини синята лампа за дълги лееекичко свети (вижда се най-вече на тъмно). А преди го нямаше този проблем. А и дясна дълга светлина е слаба работа. Откачих всичко, кабели, крушки, после наново ги сложих, но проблемът е налице. Щом свети лееекичко лампата за дълги при пуснати къси, или някъде нещо окъсява или омасява. Сменях предпазители, не и не. Синята лампа за дълги не свети хич при пуснати къси САМО ако обърна кабелите, демек когато ляв преден е на къси, десният да е на дълги. И обратно, като мина на дълги, преден десен минава на къси, а ляв си е на дълги. А и при това иначе НЕПРАВИЛНО свързване имам най-добри светлини. Като вържа всичко както си му е реда имам нормални къси светлини, но дългите, особвено вдясно са много зле.Примерно като закрия с нещо ляв преден фар и тествам десния категорично си личи, че на десния късата светлина си е къса и свети нормално,а дългата си е дълга, но самото количество светлина на дълги е слабичко. Докато при другия фар всичко е нормално. Някой може да каже, че ми е ремонтиран в сервиза левия фар, а аз се оплаквам от десния. Да, така е, но преди да я карам в сервиз няколко пъти вечер ми се наложи да карам само с десен фар, че левия беше само на габарит. И десния си светеше коректно, не като сега. Идеи?

    #2
    На първо време замери напрежението, което достига до крушките. Проблема е явно в другия край на жиците, около, или в релето. Провери дали и масата е добра.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Колега, и аз съм от Благоевград, но за първи път чувам за сервиз София-Ауто ... карай си колата в сервиза на Фолксваген, просто няма друг такъв сервиз в тоя град ... взимат скъпо, но го правят както трябва ... имат и оборудване и работят добри специалисти там ...

      Коментар


        #4
        Има сервиз на София-Ауто, намира се като минеш прелеза в посока цигарената и след един км вляво. Продават опели и шевролети, то има и автосалон. Къде се намира този сервиз на Фолскваген иначе?Снощи забелязах и друго. Ако при включени къси светлини откача жицата за дълги на ДЕСНИЯ фар слабото присветване на синята лампа изчезва. Значи проблемът може и да е в тази жица, но преди да ми сменят крушката вляво нямах никакви ядове. Забелязах и това, че ако съм на включени къси светлини и само премигвам с дългите без да ги включвам, все едно предупреждавам за полиция наблизо, то тогава ми мигва единствено левия фар. Ако оставя релето да прещракне вече се включва и дясна дълга светлина.

        Коментар


          #5
          провери си масите на фаровете,при мен така като карах на къси и от време на време ми присветаше бледо крушката за дългите-оказа се клемата към фара-масата се беше разхлабила

          Коментар


            #6
            pugsy написа:
            провери си масите на фаровете,при мен акаа като карах на къси и от време на време ми присветаше бледо крушката за дългите-оказа се клемата към фара-масата се беше разхлабила
            Клемите гаранция, че не са хлабави, не са, дори са почистени. Точно поради тази причина се чудя где има нещо, което да окъсява.

            Коментар


              #7
              лоша маса най-вероятно и от там се баркат токовете.Пробвай да пуснеш масата отделно и виж дали ще ти го шрави пак тоя проблем

              Коментар


                #8
                paparac написа:
                Има сервиз на София-Ауто, намира се като минеш прелеза в посока цигарената и след един км вляво. Продават опели и шевролети, то има и автосалон. Къде се намира този сервиз на Фолскваген иначе?
                За единствения сервиз дето се сещам като минеш прелеза по посока цигарената е този оторизирания на Fiat , който наистина за нищо не става ... завива се веднага след прелеза в ляво ...А сервиза на Фолксваген е в дясно преди прелеза за към Грамада (много прелези станаха) ... ако се сещаш има една редица от магазини за авточасти, та сервиза е най-вдясно от тях. А бе който и да питаш там къде се намира точно, ще ти кажат веднага ...

                Коментар


                  #9
                  Колега, преди датръгнеш по сервизи и да даваш грешни пари, просто купи нова крушка и опитаи с нея. Имал съм такъв проблем и си загубих цял ден да проследявам кабели и да разглобявам колата.Много рядко се слу4ва, аз му викам "да заложиш на куц кон", но просто има такива дефектни крушки!

                  Коментар


                    #10
                    max-2 написа:
                    Колега, преди датръгнеш по сервизи и да даваш грешни пари, просто купи нова крушка и опитаи с нея. Имал съм такъв проблем и си загубих цял ден да проследявам кабели и да разглобявам колата.Много рядко се слу4ва, аз му викам "да заложиш на куц кон", но просто има такива дефектни крушки!
                    И на мен ми беше хрумнало нещо такова, та пробвах и с други крушки. Обърнете внимание на това, че като обърна кабелите всичко е ОК според таблото, но при това положение дългите и късите са обърнати - ляв на къси - десен на дълги; ляв на дълги - десен на къси.Как да вържа отделно масата, за да видя какво е положението?

                    Коментар


                      #11
                      Според мен са ти обърнали кабелите на клемата. Аз патих от същото когато си сменях моята клема. Вземи един мултицет и премери на кой извод какво идва като сравняваш с другия фар. Има вариант на погрешно свързване при който и двете светлини светят, но по-слабо.
                      FIAT Tipo 1,4mi - EX
                      Alfa Romeo 146ti - EX
                      Alfa Romeo 156 2,4JTD

                      Коментар


                        #12
                        Оправих положението, след няколко замервания установих, че са сбъркали връзването на десния фар, който преди това си бачкаше чудесно. Бяха сложили масата на мястото на късите, а жицата за късите на мястото на масата. Докато се оправя замина само едно бушонче 10А. Колеги от Благоевград, ЗА БОГА, не ползвайте услугите на София - Ауто (БЛАГОЕВГРАД)!!! Ще ви одрусат као за световно, но няма да ви обслужат качествено!!! ЛИЧЕН ОПИТ!!!

                        Коментар

                        Working...
                        X