Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде и каква изпускателна с-ма да си направа...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде и каква изпускателна с-ма да си направа...

    Днеска сутринта към 5 часа през ноща си загубих и последните остатъци от изпускателната с-ма катализатора и средното гърне при 160км/час не ги намерих даже,а не смея да погледна какво мазало е под колата...Преди тва преди 3 месеца и задното гърне падна,ма него си го паза нищо че е за боклука...Та при мене проблема че принципно имам мека връзка и нея е продухвам за 5000км и остава само пружината скелет...Някой правил ли е Пунто без мека връзка,щото оригиналната овалната е от порядъка на 75-80лв А там друга не става Та са мисла си завара една права тръба 68-75мм до края и после като права оптиката да сложа едно карбоново/хромирано гърне дето да се вижда,до тогава като ралиджйика...Некъде ако знаете евтини майстори казвайте,аз се сещам за арабите след орион по посока надежда
    _______________________________________
    0885261834

    #2
    Пич определено имаш интересно предложение
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      Ако приемеш едно мнение от мен - не махай меката връзка. Опитът ми е с Ланча Делта. И аз така ги сменях през няколко хиляди. В период, когато не успях да намеря поредната мека връзка, ми завариха тръба. И се появиха много неприятни вибрации при някои обороти.Всъщност тя нали затова е меката връзка - да гаси вибрациите и да не допуска силовият агрегат да изпада в резонанс. А е логично е да се допусне, че тези вибрации не са много здравословни и за други части на колата...При мен решението беше: дадох почти 2 пъти повече пари за читава мека връзка и с нея карах докато продадох Ланчата.
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        Pecho написа:
        Ако приемеш едно мнение от мен - не махай меката връзка. Опитът ми е с Ланча Делта. И аз така ги сменях през няколко хиляди. В период, когато не успях да намеря поредната мека връзка, ми завариха тръба. И се появиха много неприятни вибрации при някои обороти.Всъщност тя нали затова е меката връзка - да гаси вибрациите и да не допуска силовият агрегат да изпада в резонанс. А е логично е да се допусне, че тези вибрации не са много здравословни и за други части на колата...При мен решението беше: дадох почти 2 пъти повече пари за читава мека връзка и с нея карах докато продадох Ланчата.
        При мен пък подобен много неприятен резонанс при ниски обороти се беше получил от прекалено натягане на болтовете на тази мека връзка - след като ги разхлабих - изчезна.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          Аз съм чувал, че чупиш колектор, като си махнеш връзката/ не го твърдя, но има логика
          Пауър из нотинг уитаут гума
          Cinq 16v , Delta 1 2.0

          Коментар

          Working...
          X