Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не влизат скоростите на 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не влизат скоростите на 1.6

    Колеги можете ли да ми помогнете?Имам следния проблем:от близо седмица жилото на съединителя почна малко по-малко да се късат нижките и аз отпуснах жилото така че да не са под голямо напрежение и скоростите си влизаха но малко трудно, докато един ден се скъсаха напълно и си купих ново жило(дългото).Смених го, с надеждата всичко да се оправи и да нямам проблеми повече, НО след смяната започнах да си го регулирам но пак дори и с ново жило скоростите не ми влизаха толкова лесно.И се пренудих да отпусна жилото, за да може по-лесно да влизат скоростите.Попринцип харесвам педала да ми отделя ниско доло, а сега отделя горе в небесата.Колата като стои известно време в покой скоростите се включват супер мазно, сами си влизат и малко като я покарам и започват проблемите, а пък да не говорим като и стъпя на педала на газта да я покарам малко по-бързо ...... след това изобщо нещет да влизат.Колеги кажете какво да правя и какъв може да е проблема!!!

    #2
    И моите скорости започнаха да не "влизат" мазно няколко дена преди да се скъса жилото. Предполагам, че е задържало и не се е движело равномерно. Миналата седмица сложих късо жило и за момента съм много доволен. Нещо с тези дълги жила не е наред, но знам ли. Между другото, при смяната дългото жило трябва да се захване за едни пластмасови пръстени от страната на калника, дали си го захванал? Ако не си, то тогава твърде вероятно е да играе цялото жило и да се получава някакъв свободен ход и неправилно обтягане.
    Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km

    Коментар


      #3
      То може ли да се сложи късо жило, след като колата ти е била първо с дългото.Имаше някакви пластмасови държачи ама не съм ги сложил май!Ако сложа късо жило, ще се оправи ли количкатами?Захващането същото ли е като на дългото жило?

      Коментар


        #4
        Надявам се преди да зададеш въпросите си проверил количеството на масло в скоростната кутия , а също си го сменил с масло по предписания вискозитет. Ако не си сменял маслото , смени го
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Маслото е проверено от специалист и има малсо.Преди да се скъса жилото педала на съединитела толкова лесно се натисваше, че дори и неможех да го усещам, че е натиснат, а сега направо крака ме боли от натискане.

          Коментар


            #6
            и моя педал е на същия принцип .... ще ми откъсне крака .... от натискане .... а и скоростите като колата е в покой вкизат като при чуждо ..... а като запаля колата и тръгна на някаде .... все едно не сам натиснал съединителя 1-ва ми влиза отвратително трудно .... възможно ли е и при мен да е от жилата на съединителя или просто сам за нов съединител
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              момчета явно сме за съединител защото аз съм с ново жило и когато ми загрее колата задна си влиза пак със зор а съм регулирал жилото ако го натегна още един оборот ще отделя горе в небесата вече
              1.6 16v Abarth

              Коментар


                #8
                PB 5976 BC написа:
                То може ли да се сложи късо жило, след като колата ти е била първо с дългото.Имаше някакви пластмасови държачи ама не съм ги сложил май!Ако сложа късо жило, ще се оправи ли количкатами?Захващането същото ли е като на дългото жило?
                Колега, в една тема от преди няколко дни съм дал описание на това как аз съм монтирал моето жило. Цитирам го :"Късото жило се монтира без да се извива под формата на U за разлика от дългото. Първо се отделят внимателно черният гумен пръстен и пластамсовият цилиндър, които ще бъдат вкарани един в друг малко по-късно. След това се вкарва в купето краят с държача за педала. Гуменият пръстен се вкарва в дупката (аз малко го смазах и влезе лесно), внимателно без да се смазва се вкарва и белият цилиндър. Вътре в купето жилото се захваща за педала. Захващането отвън го направих по следния начин. Първо в статичния държач на корпуса на скоростите мисля, се застопорява твърдата "чашка", която е преди последното гофрирче за предпазване на жилото. След това дългата шпилка на края на жилото се захваща за подвижното рамо, като за целта аз лично използвах старите пласмаси и гумички. Пластмасовата гайка я законтрих след като изрязах и оставих само главата на старата пластмасова контра. (не мога да го обясня по-ясно, за което се извинявам) Като резултат мога да кажа, че късото жило направи педала по-мек от дългото, дори когато второто беше ново."Просто казано късото жило се монтира и захваща в обратен ред на дългото.Според мен не трябва да остават пластмасови части, иначе рискуваш да имаш проблеми с триене например и в резултат късане на жилото. Трудното натискане на педала може да се дължи точно на такова триене. В резултат на трудно натискане може би не успяваш да отлепиш съединителя достатъчно и оттам да не влизат скоростите. Нов съединител започва да отлепя на първата 1/3’та от хода. След поне 5 часа градско в софия за последните няколко дни с новото късо жило, мога да кажа, че карам друга кола. Само ще спомена, че от предишното проблемно жило и аз усещах сериозно напрежение в левия крак.
                Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km

                Коментар


                  #9
                  Много ти благодаря колега за изчерпателния отговор!Вчера смених жилото с един колега от форума, който има сервиз (за което много му благодаря отново) което бях закупил от Евро 07 и сложихме друго 2-ра ръка жило пак дълго и педала се оправи значително стана по мек, НО ще трябва нов съединител!

                  Коментар

                  Working...
                  X