Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти

    За Fiat Brava ... колко е нормално да са оборотите при запалване и колко като загрее след 4-5 мин да кажем ... на празен ход?

    #2
    В първите няколко секунди след запалването е възможно оборотите да са около 2000. След това падат до 1500 и постепенно до загряване на двигателя 800±30
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      Значи на мойта като я паля сутрин оборотите са около 1300-1500 ... след като поработи малко, да кажем след 4-5 мин. падат до под 1-чката на оборотомера, не мога да определя точно, но мисля че са около 850-900 ... при това падане на оборотите има едно много леко клатене на двигателя от време на време ... това нормално ли е? Иначе когато си я пална сутрин при обороти 1300-1500 двигателя просто няма равен ...

      Коментар


        #4
        след като загрее до 90 градуса би трябвало да няма никакви вибрации. Докато е по-студен (40-50-60 градуса) може би и да не ти пали една от свещите... сменял ли си ги? и като загрее да почва да си пали... виж дали не е това...
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Mazgarev написа:
          след като загрее до 90 градуса би трябвало да няма никакви вибрации. Докато е по-студен (40-50-60 градуса) може би и да не ти пали една от свещите... сменял ли си ги? и като загрее да почва да си пали... виж дали не е това...
          Свещите ги сменях миналата седмица ... тя като е студена и като я пална работи перфектно, след като загрее има много леки вибрации ..

          Коментар


            #6
            ако вибрациите са такива че се усещат леко и само ако хванеш лоста за скоростите или волана няма какво да й се притесняваш... въпроса е като загрее не би трябвало да има вибрации...
            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

            Коментар


              #7
              Mazgarev написа:
              ако вибрациите са такива че се усещат леко и само ако хванеш лоста за скоростите или волана няма какво да й се притесняваш... въпроса е като загрее не би трябвало да има вибрации...
              Вибрациите на волана ги усещам само на празен ход, когато колата е загряла, примерно след 4-5 мин. .... когато я пална сутрин, т.е. когато е студена няма такова нещо ... чудя се дали не са и ниски оборотите като загрее и затова да прави така ... щото като загрее тогава падат под 1-чката на оборотомера и почва аномалията ...

              Коментар


                #8
                ако при 90 градуса (нормално работещ автомобил) нямаш такива вибрации значи ти е много добре колата! Оборотите падат, за да може колата все пак да не ти изхарчи бензина още на илизане от паркинга . И мойта е така: като я запаля - по-високи обороти, няма никакви вибрации, след 2-3 минути оборотите плавно падат и започват съвсем леки вибрации, които се усещат само като пипнеш лоста и волана, след още няколко минути като загрее колата не се усеща нищо и ако не гледаш уредите ще си помислиш, че колата не работи П.П.: трябва оборотите да са около 800/мин при загрял автомобил
                FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                Коментар


                  #9
                  Mazgarev написа:
                  ако при 90 градуса (нормално работещ автомобил) нямаш такива вибрации значи ти е много добре колата! Оборотите падат, за да може колата все пак да не ти изхарчи бензина още на илизане от паркинга . И мойта е така: като я запаля - по-високи обороти, няма никакви вибрации, след 2-3 минути оборотите плавно падат и започват съвсем леки вибрации, които се усещат само като пипнеш лоста и волана, след още няколко минути като загрее колата не се усеща нищо и ако не гледаш уредите ще си помислиш, че колата не работи П.П.: трябва оборотите да са около 800/мин при загрял автомобил
                  10x човече, при мен е същата работа ... е затова става дума, проблема е, че при предишното ми возило (Вентото) тези аномалии ги нямаше ... от там се бъркам и се шашкам ... и онова беше дизел, различна возия, съвсем различен подход към колата ... ся докато и свикна на тая се шашкам за какво ли не ...

                  Коментар


                    #10
                    при мен ситуацията е абсолютно същата.като запаля, зависи колко е студено и си е на по-високи обороти.всичко си е ок.обаче като позагрее след 4-5 мин, и започват също едни вибрации и стрелката на оборотомера започва да играе.лекичко с толеранс около 40-50 оборота.но все пак си е доста не приятно.казаха ми че може клапаните да били замърсени, ама искат да отварят целия двигател...ще гледам да дойда на някоя среща на форума та да го погледне някои коъто има познания в това...

                    Коментар


                      #11
                      diyan123 написа:
                      при мен ситуацията е абсолютно същата.като запаля, зависи колко е студено и си е на по-високи обороти.всичко си е ок.обаче като позагрее след 4-5 мин, и започват също едни вибрации и стрелката на оборотомера започва да играе.лекичко с толеранс около 40-50 оборота.но все пак си е доста не приятно.казаха ми че може клапаните да били замърсени, ама искат да отварят целия двигател...ще гледам да дойда на някоя среща на форума та да го погледне някои коъто има познания в това...
                      При мен ги има вибрациите обаче обротомера си държи постоянна стойност като загрее колата ... около 800-900 оборота ...

                      Коментар


                        #12
                        diyan123 написа:
                        при мен ситуацията е абсолютно същата.като запаля, зависи колко е студено и си е на по-високи обороти.всичко си е ок.обаче като позагрее след 4-5 мин, и започват също едни вибрации и стрелката на оборотомера започва да играе.лекичко с толеранс около 40-50 оборота.но все пак си е доста не приятно.казаха ми че може клапаните да били замърсени, ама искат да отварят целия двигател...ще гледам да дойда на някоя среща на форума та да го погледне някои коъто има познания в това...
                        това твойто наистина мяза на някаква дребна повреда... при нас нещата са съвсем малки и незначими... прецени колко са силни вибрациите и ако са слабички няма какво да се притесняваш... но щом чак са ти кавали за проблема значи може би има нещо...и оборотите би трябвало да са стабилни, това играене на стрелката не трябва да го има!
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #13
                          Mazgarev написа:
                          ...и оборотите би трябвало да са стабилни, това играене на стрелката не трябва да го има!
                          Днеска гледах една Мареа 2.4 ТД. Общо взето с мойто НЕпрофесионално око доста ми хареса, и утре мисля да я нося във СуперДизел и ВантоТрейд на диагностика (мисля да я купувам). Но ми направи пречатление едно нещо - колата си беше загряла нормално, но на място стрелката на оборотомера играеше нагоре- надолу м/у 800/850 оборота. Иначе на звук звигателя си работи нормално, нищо не се чува да променя оборотите.Някаква идеа това на какво може да се дължи? Това показателно за някакъв сериозен проблем ли е? И дали изобщо да си правя труда да ходя на сервиз за диагностика (все пак 50-60 лева ще избягат)

                          Коментар


                            #14
                            Re: Обороти

                            wwweb написа:
                            За Fiat Brava ... колко е нормално да са оборотите при запалване и колко като загрее след 4-5 мин да кажем ... на празен ход?
                            Мойта Brava 1,6i 16V е нов внос и още докато бях в германия я закарах на преглед (където ми казаха, че с катализатора влиза в нормата евро 2 за екологичност) ... ще препиша какво пише за оборотити в сертификата и резълтатите от разпечатката на газовия анализ: Motor-Temparatur[`C]:80-130: моита е била на 88 градуса. Свободен ход /700-900/ мойта е поддържала: 864 оборота. На първа скорост /предавка/ на валовете: 853 оборота, Вдигнати обороти си го превеждам /Еrhоhtе/ - /2500-2800/ - тя е била на 2648, ама на практика не знам как са го изкарали това, защото деиствително стрелката на оборотомера е под 1000 като загрее, ама докато е леко студена електронния смукач ми я поддържа малко преди 1500 /можеби на 1380 оборота/ а не толкова на високо колкото пише.
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              Re: Обороти

                              wwweb написа:
                              За Fiat Brava ... колко е нормално да са оборотите при запалване и колко като загрее след 4-5 мин да кажем ... на празен ход?
                              Мойта Brava 1,6i 16V е нов внос и още докато бях в германия я закарах на преглед (където ми казаха, че с катализатора влиза в нормата евро 2 за екологичност) ... ще препиша какво пише за оборотити в сертификата и резълтатите от разпечатката на газовия анализ: Motor-Temparatur[`C]:80-130: моита е била на 88 градуса. Свободен ход /700-900/ мойта е поддържала: 864 оборота. На първа скорост /предавка/ на валовете: 853 оборота, Вдигнати обороти си го превеждам /Еrhоhtе/ - /2500-2800/ - тя е била на 2648, ама на практика не знам как са го изкарали това, защото деиствително стрелката на оборотомера е под 1000 като загрее, ама докато е леко студена електронния смукач ми я поддържа малко преди 1500 /можеби на 1380 оборота/ а не толкова на високо колкото пише.
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар

                              Working...
                              X