Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на маншон? РЕШЕН !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Аз съвсем съм изостанал от маншоните - обяснете за тези силиконови, какво е по-специално при тях, не се сваля нищо ли ?
    Както казват търговците-ВЕЧНИ СА.На пипане са като много силно присован дунапрен(неупрен) Убеждаваха ме че са много еластични и здрави,нооооо...опита при мен показа друго.Точно два дни по късно беше разпорен и то при нормална експлоатация.След това отново порестата маслоустойчива гума и всичко е мног по добре.Това беше преди 2 години,а колата все още си работи с гумения маншон.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      Благодаря за линка, темата стана хубава - "Смяна на маншон - Сменен", отваряш и гледаш - "Благодаря ви, ходих в сервиз" Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
      то е офертъа предполагам да се сложи на вътрешното каре, еле както е при нас с разни лагери на едния вътрешен маншон. спестява махане на цялат полуоска и външното каре. в общи линии простотии
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        ...Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
        До преди година карах Пежо. При него външното каре е неразглобяемо. За да смениш външния маншон трябва да се демонтира полуоската, после вътрешно каре, после се демонира вътрешен маншон и чак тогава почваш да работиш по външния. След това по обратен ред се събират пак вътршните каре, маншон, нова грес, нови скоби. Мисля, че там е оправдано да се използва силиконов маншон, въпреки, че човек който е правил тази операция се справя за 30-40 мин. от сваляне до качване на гумата.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Всъщност очевидно че това от линка е неприложимо, ако не се разглоби главината. Определено ми се струва около 6 пъти по-лесно да се откачи карето от полуоската, чрез отваряне на зегерката, вместо да се търсят допълнителни инструменти и да се разглобява главина. От там нататък - може да се сложи всякакъв маншон, силиконов, неопренов, дуралуминиев.... въпрос на вкус, казало кучето.
          По принцип си напълно прав. Напоследък, обаче, в Италия има някаква вандалска мода да зачукат карето с големия чук на полуоската потрошавайки зегерката. И всичко си е ОК докато не настъпи момент за последваща смяна на маншон, когато карето вече посмъртно не може да излезе, защото зегерката е строшена между него и полуоската. При това положение единственият избор е силиконов маншон, чийто тесен отвор минава директно през карето с една фуния. Точно такава ситуация вече втори път ми възниква на две различни коли при различни майстори. И на Мареа-та и на 166-ката п един и същ начин Затова съветвам колегите направо да си купят силиконов маншон, защото аз си купих първо гумен, а после и силиконов. Отделно е набутвация със стойността на ремонта.
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар

          Working...
          X