Днес за трети път тази седмица си запалвам колата нормално минавам около 500м и отпускам педала на газта и загасва!!!В продължение на 2-3 мин въртене на стартера колата запалва едвам на 200-300об/ми поддържа и пак изгасва пак стоя, пак въртя около 1 мин. и запалва този път (вотрия опит) качва едвам до към 300-600об/мин и леко полека едвам с голямо тресене на двигатели и известно време стигам до към 1300об/мин и се изфорсира и под 2000об/мин не пускам да падне и потеглям - трудно!След втория път (тази случка-вчера) отидох в александър ауто-то - там вече сме си на здравей!!! и му казвам симптомите и той вика по-добре си смени свещите и ако не се оправи тогава пак ела -НАИЙ-ВРОЯТНО е от свещите-така ми казаха!!!Днес си купих от там много добри свещи(според тяхното твърдение):"Golden LODGE"-били ги правили специално за алфа и фиат!!!Имате ли идея и чувале ли сте за тях(аз поне не съм!)А да и забравих да кажа че вчера дори и едвам изфорсиран двигателя и супер голямо тресене (все едно работи не на 3 а на 2-1 цилиндър) до около 3000об/мин сервото на спирачките го нямаше (ама се едно колата не работи) и след като покарах 100-200м и двигателя си върна нормалната работа и сервото си проработи?!?!? Този симптом на гаснене след като колата е запалила може ли да е от свещите?А отностно сервото не му ли трябва само вакум от засмукването на цилиндъра(какво общо има запалването ако го няма в цилиндъра)?Благодаря ви предварително за изчитането и отговорите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещите?!
Collapse
X
-
Значи за Golden LODGE нямам впечатления Но иначе напълно възможно е да ти е от свещите. Колата ти си пали нормално, но при тия температури като угасне след 500м както пишеш (това с гасненето сигурно е от нещо друго) много бързо се кондензира гориво в цилиндрите и е адски трудно веднага да запалиш отново и да ти зазработят всички свещи. Говоря от личен опит. Последните дни като изкарвам колата от гаража си пали нормално, обаче угася ли я докато затварям, после пали с родилни мъки и то на 2-3 цилиндъра и тресе като дизел. Може и да не съм прав, да е друго нещо. Ако още не си сменил свещите опитай да я държиш в обороти да не гасне поне докато малко позагрее и после пробвай да я угасиш и да запалиш отново. Ако пак ти направи такъв номер сигурно си за смяна.УСПЕХ и дано съм помогнал с нещо.пс Колко струват тия Golden LODGE, че из май съм за смяна?FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
-
Смених си свещите!!!Ако знаете какъв проблем имах докато ги сменя никой нямаше да ми повярва- скъсах 2 ключа за свещи- те май си бяха оригиналните още и не бяха отвинтвани!Добре че един приятел баща му има "гедоре" с доживотна гаранция и странни дълги камъни(за да влезнат) и с рамо се отвъртяха!!!Та днеска ми е първи ден с тях сутринта съвсем малка разлика в запалванетно (ако не си въобразявам)!!!Старите ми свещи си бяха белички(няма признак за неработеща).А незнам дали е от времето че е по-топло ама ми се струва че на газ сега колата върви малко повечко!Ще пиша още ако имам наблюдения!!!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
М/у другото и при мен т’ва с гаража е същото... вътре паля от половин оборот... изкарвам Тъпото и като го угася за да затворя гаража (мамка му - ключовете от гаража са ми на същата връзка), после вече трябва доста да повръткам за да запали отновоAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар