Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам копче, пък не знам за какво е :Р <ТИПО>

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    което не става с малкия чук става с по голям и силно лопаш не го жалиш ако искаш подпри болта леко нагоре ама ако не лопаш силно няма да излезе

    Коментар


      #17
      а ако сложи скобата, и просто навие болта и май ще станен доста по-лесно, отклкото "лопаш докато излезе"
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        колега ако си го правил давай идей ама ако не си замълчи .Никой сервиз не ги махат със скоба защото скобата се чупи накрая и болта ти се смее :D (И не лопаш по болта а по желязото дет е наврян конуса странично )

        Коментар


          #19
          Някъде из форума имаше тема как се сменят шарнири и накрайниции и там мисля че беше показано на снимка къде трябва да се удря с чука

          Коментар


            #20
            То няма много места за удряне - странично на болта! Вкарваш една щанга между накрайника и полуоската например и напъваш нагоре. Както си напънал с един удар по шенкела и си готов! Ако не стане с един - пробвай втрои път. Препоръчвам чук от 500 до 1 килограм!
            Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

            Коментар


              #21
              аз па не мога да разбера за шарнира ли говорите или за накрайника. ако е за шарнира мога да ви го изкарам без чук, само едн аотверка и шанга. ако е за кормилния накрайник пък, там даже нямам нужда и от отврка и щанга. колегата е казал шарнир, ама като му гледам писанията без да се обижда нямам му много вяра кое как нарича
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Колегата има предвид външния накрайник на кормилната рейка! Нали и там е вид шарнир - ябълковиден болт се казваше по социалистическо! :D
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #23
                  баш така се казваше. вдигаш на крик, подлагаш едно трупче под шенкела и почваш да сваляш крика- болта опира в трупчето и почва да го натиска цялата тежест на колата- гарантирам, че излиза за 5 мин
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    абе целият накрайник не е ли на резба???
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар

                    Working...
                    X