Здравейте,Имам Типо от миналия април, преди повече от една година, пък не знам копчето до скоростния лост и манипулатора за огледалата за какво е. Сега ми идва на ума, че може да е за включване на този манипулатор, което ще проверя, ама нещо не ми се вярва. Затова пускам две снимки, та ако някой знае за какво е - да пише
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам копче, пък не знам за какво е :Р <ТИПО>
Collapse
X
-
Ами то - халогенните нещо не можах да ги светна (пък и не съм се опитвал много :D ) а стъклата си се свалят дори да не е на контакт - само трябва да има една отворена врата, което е много яко :D Не ми се сваля кожуха, но ако копчето не командва халогените ще го направя.Снощи сложих зимните гуми и забелязах, че имам нацепени тампони, а един е направо сплескан, смазан. Намира се на края към главината на колелото на дълга щанга с маншон откъм двигателя. Както го гледам ще мога и сам да го сменя, както и огледалния на другото колело, но не знам как му викат, че съм се занимавал предимно с дизелови локомотиви Дали може от такъв напукан тампон да "лопа" когато минавам, дори и бавно през ренавности (като път с едър чакъл)? Страната от която го чувам лопането е с напукан тампон, не със сплескан такъв. Когато свалих гумата нямаше никакво свободно движещо се съединение по ходовата част, което да води до тези звуци.А, да замерих и дисковете отпред. По краищата им има големи ръбове и трябваше да наложа трупчета за да замеря реалната им дебелина. оказа се 8 мм. Струва ми се много малко, а и след като карах известно време една Омега и един Ескорт забелязвам, че колата спира по-бавно от тях, а спирачното усилие баше в нормите като мина преглед през февруари колата...
Коментар
-
Сменяй кормилните накрайници, че с това шега не бива! Има някои прецизности при смяна... ако не си запознат с тях ти препоръчвам да не се захващаш, а да идеш в сервиз. Така, или иначе после винаги се налага реглаж на предница. А от другата страна, където ти клопа вероятно е заминал носача.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
това като се замисля не е ли щангата за напречна устойчивост (при вагоните му викат торсионна щанга, за гасене на торсионните колебания)? Ако да - то заради нея би трябвало да ми е поразкрачена колата май...Дали няма вариант само за тампоните, че навътре си е добре щангата, не се клати - стабилна е, даже маншона е като нов...Питам, защото харча май ще е към 100-120 лв. без работата, пък към момента се задават едни дни за маса, че не ми се иска да намалям финансите за запоите
Коментар
-
Не колега, това ти е кормилният накрайник (въшният). Сменяй възможно най-бързо и двата.. Стабилизиращата щанга не се вижда от там, от където си снимал. Пада се зад носача, и е хваната за биалетката (препендикулярната малка щанга свързана с носача с 2 тампона отгоре и от долу)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Пък щом се е поразкрачила, нищо чудно и шарнири да са заминали, особено ако прихлопва. Иначе приликите между Фиата и локомотивите не са много :D Обаче колегите са прави - ако я караш тази кола, по-добре я оправяй. Щото не е много приятно насреща ти да лети кола с разкачена предница. И вместо да пийнем по някое и друго кило ракийка, родата да хапне житце.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
бриколаж, срещу 10лв. се сдобиваш с някаква скоба, която при късмет ще издържи няколко смени без да се счупи лично на мен никак не ми вдъхват доверие тези в бриколаж, все имам усещането че вътре са на шупли и ще се счупят, но пък и досега не го е направила - здрава си е (ползвал съм я не по предназначение, и е здрава все още)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
lubomm, да ти кажа как пробвах - развих гайката и залопах първо с един ключ 32 а после и с чука, ама не става, понеже кормилния накрайник затягаше в леглото, от опъването на окачването. Затова пробвах един тарикатлък - сложих джантата под диска на спорачката, а между тях една зебела гума и няколко парчета талашит 1мм, да не се врязва толкова диска в гумата и отпуснах крика да легне тежестта на диска. Така обрах окачването и започнах за лопам отдоло нагоре по болта, но пак не стана. Пробвах с прехвърляне тежестта на самия болт, като сложих една тухла и шпертплат дитектно под болта и отново отпуснах окачването, като пробвах с лопане по рамото, възможно най-близо до сферичното съединение, но пак не стана нищо. Междувременно подсигурих колата с първа, ръчна, две тухли на задно колело и джантата под катосерията, максимално близо до калника, че сакатлъците лесно стават Основния роблем при мен е, че е ужасно износено сферияното съединение, както се вижда от снимките по-горе, и сигурно затова запира.Между временно - които сте от В. Търново - не се лъжете да ходите при "майстора" до каменния мост в Асенова махала - преди няма една година ми смени точно този външен кормилен накрайник, който май е взел от някоя трошка, а ми го продаде за нов, докато на другото колело, дето не е бутван е в много по-добро състояние. Също така този "майстор" ми сви повече от 3 литра антифриз концентрат (-60 градуса), смени ми бензинова помпа без да има нужда, накара ме да купя комплект накладки за двете задни и спирачно цилинтърче, които събират прах, понеже просто не е имало нужда от тях), че даже като ми сменя маркучите към изпарителя и ми е разхлабвал връзките към парното, което е пълна идиотия...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар