Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам копче, пък не знам за какво е :Р <ТИПО>

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам копче, пък не знам за какво е :Р <ТИПО>

    Здравейте,Имам Типо от миналия април, преди повече от една година, пък не знам копчето до скоростния лост и манипулатора за огледалата за какво е. Сега ми идва на ума, че може да е за включване на този манипулатор, което ще проверя, ама нещо не ми се вярва. Затова пускам две снимки, та ако някой знае за какво е - да пише
    Прикачени файлове

    #2
    Колега, това е допълнително копче, слагано от предния собственик! Няма стандартно такова в Типо! МОже да е за халогени или нещо друго. Единствено с проследяване на връзките можеш да разбереш!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Виждал съм подобни копчета за вдигане на стъклата без контакт но може и да греша.Но колегата да опита и ще разберем
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Или пък е за заключване на задните врати, ако се возят деца! Но гадаем! Дано колегата прочете и даде инфо какво е открил!
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          може и да е за включване/изключване на усилвател (може да е имало едно време) и remote кабела да се е прекъсвал от там.много хора си слагат такива копчета
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #6
            Ами то - халогенните нещо не можах да ги светна (пък и не съм се опитвал много :D ) а стъклата си се свалят дори да не е на контакт - само трябва да има една отворена врата, което е много яко :D Не ми се сваля кожуха, но ако копчето не командва халогените ще го направя.Снощи сложих зимните гуми и забелязах, че имам нацепени тампони, а един е направо сплескан, смазан. Намира се на края към главината на колелото на дълга щанга с маншон откъм двигателя. Както го гледам ще мога и сам да го сменя, както и огледалния на другото колело, но не знам как му викат, че съм се занимавал предимно с дизелови локомотиви Дали може от такъв напукан тампон да "лопа" когато минавам, дори и бавно през ренавности (като път с едър чакъл)? Страната от която го чувам лопането е с напукан тампон, не със сплескан такъв. Когато свалих гумата нямаше никакво свободно движещо се съединение по ходовата част, което да води до тези звуци.А, да замерих и дисковете отпред. По краищата им има големи ръбове и трябваше да наложа трупчета за да замеря реалната им дебелина. оказа се 8 мм. Струва ми се много малко, а и след като карах известно време една Омега и един Ескорт забелязвам, че колата спира по-бавно от тях, а спирачното усилие баше в нормите като мина преглед през февруари колата...
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Сменяй кормилните накрайници, че с това шега не бива! Има някои прецизности при смяна... ако не си запознат с тях ти препоръчвам да не се захващаш, а да идеш в сервиз. Така, или иначе после винаги се налага реглаж на предница. А от другата страна, където ти клопа вероятно е заминал носача.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                това като се замисля не е ли щангата за напречна устойчивост (при вагоните му викат торсионна щанга, за гасене на торсионните колебания)? Ако да - то заради нея би трябвало да ми е поразкрачена колата май...Дали няма вариант само за тампоните, че навътре си е добре щангата, не се клати - стабилна е, даже маншона е като нов...Питам, защото харча май ще е към 100-120 лв. без работата, пък към момента се задават едни дни за маса, че не ми се иска да намалям финансите за запоите

                Коментар


                  #9
                  Не колега, това ти е кормилният накрайник (въшният). Сменяй възможно най-бързо и двата.. Стабилизиращата щанга не се вижда от там, от където си снимал. Пада се зад носача, и е хваната за биалетката (препендикулярната малка щанга свързана с носача с 2 тампона отгоре и от долу).
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Пък щом се е поразкрачила, нищо чудно и шарнири да са заминали, особено ако прихлопва. Иначе приликите между Фиата и локомотивите не са много :D Обаче колегите са прави - ако я караш тази кола, по-добре я оправяй. Щото не е много приятно насреща ти да лети кола с разкачена предница. И вместо да пийнем по някое и друго кило ракийка, родата да хапне житце.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар


                      #11
                      взех си кормилни накрайници за двете колела и чакам да спре дъжда, та да замервам и да ги сменям...

                      Коментар


                        #12
                        И така,днес пробвах да подменя кормилните акрайници, ама нищо не стана. Не можах да сваля сферичния шарнир... Пробвах с груба сила, но ми остана само лопането и тракането Някой има ли идея къде мога да намеря скоба за сваляне на сферични шарнири, че инак не мога да го сваля?

                        Коментар


                          #13
                          бриколаж, срещу 10лв. се сдобиваш с някаква скоба, която при късмет ще издържи няколко смени без да се счупи лично на мен никак не ми вдъхват доверие тези в бриколаж, все имам усещането че вътре са на шупли и ще се счупят, но пък и досега не го е направила - здрава си е (ползвал съм я не по предназначение, и е здрава все още).
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            защо лъжеш колегата сваля се не със скоба ами като лопаш с чука по главината дет минава конуса на шарнира и той излиза

                            Коментар


                              #15
                              lubomm, да ти кажа как пробвах - развих гайката и залопах първо с един ключ 32 а после и с чука, ама не става, понеже кормилния накрайник затягаше в леглото, от опъването на окачването. Затова пробвах един тарикатлък - сложих джантата под диска на спорачката, а между тях една зебела гума и няколко парчета талашит 1мм, да не се врязва толкова диска в гумата и отпуснах крика да легне тежестта на диска. Така обрах окачването и започнах за лопам отдоло нагоре по болта, но пак не стана. Пробвах с прехвърляне тежестта на самия болт, като сложих една тухла и шпертплат дитектно под болта и отново отпуснах окачването, като пробвах с лопане по рамото, възможно най-близо до сферичното съединение, но пак не стана нищо. Междувременно подсигурих колата с първа, ръчна, две тухли на задно колело и джантата под катосерията, максимално близо до калника, че сакатлъците лесно стават Основния роблем при мен е, че е ужасно износено сферияното съединение, както се вижда от снимките по-горе, и сигурно затова запира.Между временно - които сте от В. Търново - не се лъжете да ходите при "майстора" до каменния мост в Асенова махала - преди няма една година ми смени точно този външен кормилен накрайник, който май е взел от някоя трошка, а ми го продаде за нов, докато на другото колело, дето не е бутван е в много по-добро състояние. Също така този "майстор" ми сви повече от 3 литра антифриз концентрат (-60 градуса), смени ми бензинова помпа без да има нужда, накара ме да купя комплект накладки за двете задни и спирачно цилинтърче, които събират прах, понеже просто не е имало нужда от тях), че даже като ми сменя маркучите към изпарителя и ми е разхлабвал връзките към парното, което е пълна идиотия...

                              Коментар

                              Working...
                              X