Колеги, отново проблем, скъсах жило на съединителя. Историята е неприятна, защото ще трябва да злословя по адрес на хит-ко.Преди 2 месеца минах през сервиза му в ямбол и сменихме съединител + жило, 4 амортисьора, накладки, ангренажен ремък и ролки масла и филтри.Та за някои неща си замълчах в темата за проблемната мареа от преди седмица, но сега ще ги споделя, пък вие си правете изводите.Веднага след ремонта на път за софия колата започна да поскърцва, рекох сигурно е от новите амортисьори и на следващия ден се отбих в един сервиз до офиса да видят къде е проблема, оказа се къс носач, смених го, но при смяната ми направи впечатление че под двуцевката на ауспуха зеят 2 дупки, все едно че току що са развити болтове, звъннах му и му казах че нещо липсва и о, изненада, били забравили нещо метално като кора да я сложат, та би трябвало да са ми я пратили в софия да мина и да си я взема. Това хубаво, случва се, но си рекох, я да мине време и тогава да го похваля и какво последва. След време гледам в гаража петна под колата, а до преди ремонта такива признаци нямаше, най-вероятно не са затегнали някоя пробка, но не съм проверил още. След като застуди при първо запалване на колата ремъците вият, което говори за незатегнат ремък. Имам чувството че задните амортисьори вече хлопат, но може да е субектвно.От няколко дена нещо скоростите ми не се превключват добре, и ето ти резултата скъсано жило.Честно да ви кажа в момента вече се притеснявам и за монтажа на ангренажния ремък.Не исках да опиша проблемите, до последно мълчах защото не обичам да злословя, но вчера ми кипна просто, останах с дете насред пътя в софийско задръстване. Моля ви, дайте ми съвет как да го отремонтирам това жило, защото довечера трябва да имам кола в движение. Изчетох що има по тази тема, но ме притеснява проблема с качествените жила, откъде и какво да си купя и как да го монтирам.Благодаря ви за вниманието.Хит-ко, добър човек си, но младежите онзи ден са си оставили ръцете при монтажа.Само за твое сведение, аз съм математика със синята марея с ремонта от 25 август.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен проблем, скъсано жило на съединителя - РАЗРЕШЕН
Collapse
Заключена тема
X
X
-
не мога(или по скоро не искам) да повярвам че имаш проблем след Христо. Няколко пъти съм ходил там и не съм имал проблеми , но явно на теб ти е излязъл лошият късмет. На мен тези неща ми се случват по другите сервизи. Съчувствам ти колега.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
-
Колеги, отстраних проблема собственоръчно на инат.Проблемът е възникнал по-скоро от некачествено жило, и то не точно жилото, а пластмасовия цилиндър (лесно чупещият се), който влиза в гумения пръстен, който уплътнява входа на жилото в купето (уф, май прекалено много прости изречения навързах). Та, този пластмасов цилиндър няма издатък, който да не му позволява да се връща назад към двигателя. На всичкото отгоре стига до 2/3 от дължината на гумения пръстен. Та оттук нататък ви е ясно, цилиндъра изпада и жилото започва да се трие в метала.В сервиза са ми монтирали "дълго" жило, сега монтирах "късо". Да се надяваме, че съм успял, но се старах да направя всичко като по учебник.Благодаря ви за съболезнованията, ще допусна, че него ден момчетата на Христо не са се наспали и ще пия една студена вода. Сега остава да видя защо под скоростната ми кутия капе масло.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
Re: Спешен проблем, скъсано жило на съединителя - РАЗРЕШЕН
KaRaM написа:Колеги, отново проблем, скъсах жило на съединителя. Историята е неприятна, защото ще трябва да злословя по адрес на хит-ко.Преди 2 месеца минах през сервиза му в ямбол и сменихме съединител + жило, 4 амортисьора, накладки, ангренажен ремък и ролки масла и филтри.Та за някои неща си замълчах в темата за проблемната мареа от преди седмица, но сега ще ги споделя, пък вие си правете изводите.Веднага след ремонта на път за софия колата започна да поскърцва, рекох сигурно е от новите амортисьори и на следващия ден се отбих в един сервиз до офиса да видят къде е проблема, оказа се къс носач, смених го, но при смяната ми направи впечатление че под двуцевката на ауспуха зеят 2 дупки, все едно че току що са развити болтове, звъннах му и му казах че нещо липсва и о, изненада, били забравили нещо метално като кора да я сложат, та би трябвало да са ми я пратили в софия да мина и да си я взема. Това хубаво, случва се, но си рекох, я да мине време и тогава да го похваля и какво последва. След време гледам в гаража петна под колата, а до преди ремонта такива признаци нямаше, най-вероятно не са затегнали някоя пробка, но не съм проверил още. След като застуди при първо запалване на колата ремъците вият, което говори за незатегнат ремък. Имам чувството че задните амортисьори вече хлопат, но може да е субектвно.От няколко дена нещо скоростите ми не се превключват добре, и ето ти резултата скъсано жило.Честно да ви кажа в момента вече се притеснявам и за монтажа на ангренажния ремък.Не исках да опиша проблемите, до последно мълчах защото не обичам да злословя, но вчера ми кипна просто, останах с дете насред пътя в софийско задръстване. Моля ви, дайте ми съвет как да го отремонтирам това жило, защото довечера трябва да имам кола в движение. Изчетох що има по тази тема, но ме притеснява проблема с качествените жила, откъде и какво да си купя и как да го монтирам.Благодаря ви за вниманието.Хит-ко, добър човек си, но младежите онзи ден са си оставили ръцете при монтажа.Само за твое сведение, аз съм математика със синята марея с ремонта от 25 август.
Коментар
-
spark написа:Как го монтира това късо жило? И аз съм с дълго, но педала има доста неравномерен ход и въпреки, че сменях жилото и го напълних с грес... пак не е като на рено 19 например.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
В отговор на Христо:Не искам да изпадаме в полемика, приемам, че ако са възникнали проблеми, то това е поради моята неудачност. Само ще посоча:- да, бях ядосан, когато ги написах съобщенията, това си и личи от тона ми - самото жило е скъсано на една педя от пластмасовата част, която се захваща за педала, а не самата пластмаса да е счупена (обяснил съм го подробно). За мен жилото, което сте монтирали конструктивно е недоизмислено, ако искате ще го снимам.- след като скъсах жилото се обадих първо в ямбол, но младежът отсреща не каза и не предложи нищо, обучете го- за маслото, до смяната на съединителя нищо не капеше, но както и да е, може да е станало нещо друго, ще се провери- не съм ви обвнил за късия носач, просто така забелязах липсата на частта и го разказах- виенето на ремъка, може проблема да не е във вас, както сте посочили, времето ще покажеНе съм искал да почерня "картината" и да вредя на имиджа ви, фактът че всички са доволни говори достатъчно. Понякога обаче, посочването на негативната страна е в полза на "оплютия", стига той да се възползва от фактите и да коригира грешките си, ако ги има.Извинявам се на всички, които съм обидил по един или друг начин. Фактът, че Христо взе позиция и доизяснихме проблематиката говори само в негова полза. Желая успехи на AXM и през следващите 20 години.Предлагам на модератора да заключи темата.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар