Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със Съединителя !?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със Съединителя !?!

    Колеги,проблема е следния.Като се прибирах сега от работа изведнъж докато превключвах на втора скорост колата ми се стори че придърпа леко.Дадох на трета и пак същото.Като превкл’ча и отпусна съединителя колата изведнъж дръпне напред за няма и секунда.Естествено няма смисъл да казвам че това досега не го е правила.За съжаление не след това се прибрах и нямах възможност да я покарам още малко за да видя дали ще се оправи.Но докато паркирах пред блока,на мястото на което паркирах точно на мястото на което спрях,преди мен излезе друга кола.След като слязох от моята малко пред предницата ми имаше две големи петна от масло.Личеше си че са от много скоро.Лошото е че няма как да разбера дали е от мен или от колата която излезе преди мен(можех просто да пипна маслото дали е топло,ама от каде толкова акул навреме ).Та за да навържем нещата възможно ли е съединителя ми да си е отишъл и това масло да е изтекло от скоростната кутия или някаде другаде(само че от каде)?Също така ако нещата се насочват натам колко пари взимат в сервиз за смяната му?П.С. Колата е Фиат Браво 1996,103 кс,1,6 !
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    Никой ли не може да даде мнение тук.....
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    Коментар


      #3
      Колега, струва ми се че е демпферна пружина. Т.е. най-малко феродов диск.

      Коментар


        #4
        Деммперна пружина...феродов диск...?Колега говори моля те в пари :D .Колко би ми струвала този ремонт.
        Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

        Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

        Коментар


          #5
          300+
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            Е то това е по-скъпо от смяна на съединител .Сигурен ли си?
            Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

            Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

            Коментар


              #7
              Аз за смяна на съединител ти написах, ако той е проблема. 200+ за съединител комплект и 100+ за работа. И маслото на скоростите се сменя обикновено - още 40 лв.
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #8
                cveteca написа:
                Е то това е по-скъпо от смяна на съединител .Сигурен ли си?
                ами за Търново е около 210-220 за София не знам.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Т.е. това феродов диск и демпферна пружина към смяна съединител ли води
                  Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                  Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                  Коментар


                    #10
                    Един "update" относно този проблем.Сутринта на пък към работа го нямаше това придършване дето говорех по горе.Но пък има нещо друго.Когато съм на свободна на някой светофар и се чува някакво "стържене" отпред.Това само на свободна скорост.До преди го нямаше.Възможно ли е да има някаква връзка със съединителя?
                    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                    Коментар


                      #11
                      Колега, подобни проблеми трудно се диагностират по описание. Ако нямаш намерение сам да си я отваряш , по-добре направо отивай в сервиз. Да я покарат, да чуят... И ще ти кажат бързо какъв може да е проблема.
                      FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                      Коментар


                        #12
                        YAROSHKH честно казано и аз така мисля.МОжете ли да препоръчате добър сервиз който да работи в събота,ама някаде в централната или западната част на София.И ако може да не дерат кожи разбира се :D
                        Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                        Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                        Коментар


                          #13
                          До един ден ще изтрещи съединителя. Отишъл ти е лагера. Тази история я чувам за трети път тази седмица. И двата пъти резултата беше лагер и притискател.

                          Коментар


                            #14
                            И още един ’update’ но този път вече с утежнени последствия.Докато се прибирах преди малко,изведнъж започна да се чува някакво тракане от пред.Помислих че е от друга кола но след малко траканеот се усили и го чувах доста добре въпреки музиката от касетофона.Постепено колата започна да губи мощност,и след около 1 км тотално угасна.Запали отново след това но много тръдно и тракането се чуваше дори в докато колата беше на място.Викнах един приятел и ме отдърпа до един сервиз(Форд дърпаше Фиат ).Та взимайки в предвид всичко до тук:изтеклото масло и тракането на двигателя според вас накаде отива проблема?На мен ми се струва скоростна кутия но не съм специалист в тази част.
                            Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                            Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                            Коментар


                              #15
                              VET написа:
                              До един ден ще изтрещи съединителя. Отишъл ти е лагера. Тази история я чувам за трети път тази седмица. И двата пъти резултата беше лагер и притискател.
                              И ако въпросния съединител се е разпилял и пробил корпуса на предавателната кутия не масло ами и зъбни колела може да потекат.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X