Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

    Здравейте!Преди месец си купих ФИАТ УЛИС 2.0JTD и сагата започна(без дори да се порадвам на придобивката) .......Проблемен ли е модела или.....Бих се радвал някой да сподели впечтления и опит.Благодаря

    #2
    Такъв 2,0jtd май няма. Отделно кажи какви са проблемите и току виж някой може да то помогне
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    Коментар


      #3
      Може би не си случил на добър автомобил....при Фиат е така,има много коли които не са били потдържани от предишните собственици Или пък както каза колегата проблемите ти са лесно решими- Сподели! А двигателя действително е 2.0 JTD 109hp
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Както казах купих си мини ван(хареса ми комфорта и вътрешното пространство) от познат,та смених маслото(ремъка е сменян преди 20хил.) в един сервиз на ФИАТ (на Искърско шосе),покарах 300-400км. и всичко тръгна назад.На тратия ден отказа да запали - отивам в сервиза....Два дена не можаха да намерят причината......След тридневен престой ми обясниха,че помпата в резервоара се е сдухала и ще я сменят.Обясниха ми,че старата помпа не давала достатъчно гориво.....Минах 400метра и угасна - отивам в сервиза.....Взех си колата,но светна чек-а на джигателя.....Минах 4км. и пак угасна.....На другия ден я запалих да поработи малко и след 5мин,появи се лек син пушек от отдушника и я загасих....Сега си намерих и стружки в маслото......

        Коментар


          #5
          Приятел си взе такъв,но бензинов преди година,за сега е доволен,няма газова
          Marea HLX 147ps

          Коментар


            #6
            Датчика на коляновият вал е консуматив при италинаските (казват го хора от сервизи) по принцип се сдухва на топло. На студен двигател няма проблем но щом загрее и двигателя гасне и не пали докато не изстине. Не казвам, че при теб е точно това но ако при диагностика не излиза друг проблем най вероятно ще е той виновника защото в много голям процент не се записва като грешка.

            Коментар


              #7
              мъка

              Аз имам притеснение и относно сервиза.....Някои ходил ли е там и дали има други наблюдения....ул.’’Искърско шосе’’ - пътя към кв.Д.Миленков

              Коментар


                #8
                А какво масло му сипа, че с тия стружки звучи страшно?
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

                  От сервиза ми казаха,че са сложили СЕЛЕНИА 10/40

                  Коментар


                    #10
                    дали е било за дизел маслото или няма значение.аз на моята слагам такова ’’СЕЛЕНИЯ ГОЛД’’(10/40)

                    Коментар


                      #11
                      А как така намираш стружки в маслото? Свалил си картера или масления филтър? Тази кола според мен е била излекувана за да се продаде. Както виждаш проблемът не е бил в помпата, а проблемът може да се крие в нещо малко. Най-добре да я закараш в сервиз където работят с италиански автомобили, а не в пътвият срещнат.
                      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                      Powered by Total & Fobos LPG

                      Коментар


                        #12
                        Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

                        Сервиза се води ФИАТ,намира се на ул.Исрърско шосе пк25 и за това питах дали някпй е ходил там.Днес смених маслото отново и пак има стружки,но не са метални.Майстора,който е поддържал колата преди остана много изненадан от сагата ми и каза,че маслото било твърде черно за 600км. - и тогава се изненадах аз.Незнам дали бих могъл да тествам маслото някъде!?

                        Коментар


                          #13
                          Бла бла бла........Един не даде поне малко верен отговор.Колега ПЪРВО смени СЕРВИЗА тъи както те слушам тия пичове маи ремонтират само с големия чук.Автомобила ти е с двигател на Пежо Ем тъи е я. Заради това се води 2,0 ЖТД( такъв матор няма Фятски )Тук няма намериш инфо земи се регистрираи във форума на Пежо там колегите чат пак поназнаиват дребните детаили.Има и мануал на англииски за твоя модел.http://peugeotclub.info/forum/viewforum.php?f=60Тука може да почетеш.

                          Коментар


                            #14
                            Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

                            Сервиза го смених...и всъщност много добре знам,че двигателя е на ПЕЖО.Просто се надявах се тук да намеря хора,които биха ми помгнали по един или друг начин.

                            Коментар


                              #15
                              Re: Проблем:купих си ФИАТ УЛИС 2.0 JTD 16V 2000г.

                              tako_96 написа:
                              Сервиза го смених...и всъщност много добре знам,че двигателя е на ПЕЖО.Просто се надявах се тук да намеря хора,които биха ми помгнали по един или друг начин.
                              Трудна раота братле.Повечето са мноо върли фенове но само на КЛАВИАТУРАТА.

                              Коментар

                              Working...
                              X