Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителя ми отделя твърде ниско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединителя ми отделя твърде ниско

    От няколко дни забезяхвам, че съединителя ми отделя твърде ниско... на какво може да се дължи това?Ако е изтъркан не трябва ли да отделя много високо?В моя случай момента на зацепване и респективно преплъзване е доста рано (ниско)Регулира ли се някак си и евентуално от къде може да идва проблема?Благодаря

    #2
    х

    ако е износен отделя горе

    Коментар


      #3
      Re: х

      batkoty написа:
      ако е износен отделя горе
      Да и аз зная, че ако е износе отделя горе високо...Разрових се из интернет, но нищо не намерих.Намерих за мазда 6, че имало някаква помпа която била в основата на проблема, но за съжаление не карам мазда 6 а мареа 1.6 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

      Коментар


        #4
        под акумулатора се вижда жилото на съединителя от там се развива гайката която служи за контра и след това натягаш пластмасата - педала ще почне да отделя по-високо с натягането
        1.6 16v Abarth

        Коментар


          #5
          Жилото, особено ако е сменяно в БГ, има "навика" след време да се отпуска. Натегни гайката както каза xtry и ако пак се отпусне тичай до магазина и си вземи ново, че това е пред късане
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #6
            gamma написа:
            Жилото, особено ако е сменяно в БГ, има "навика" след време да се отпуска. Натегни гайката както каза xtry и ако пак се отпусне тичай до магазина и си вземи ново, че това е пред късане
            Благодаря за съвета, жалко че не мога да намеря време за тази проста интервенция.Да се надяваме, че проблема е от отпуснато жило... че ако дефекта е другаде... става дълга и широка...

            Коментар


              #7
              Интервенцията става точно за една минута Повдигаш педала на съединителя, за да не е жилото под напрежение, бъркаш с ръка между стойката на акумулатора (в задната част) и въздуховода и натягаш гайката.
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                gamma написа:
                Повдигаш педала на съединителя, за да не е жилото под напрежение, бъркаш с ръка между стойката на акумулатора (в задната част) и въздуховода и натягаш гайката.
                Колега,обратния вариант важи ли за Пунто 1.1 ? Т.е. ,педала отделя високо и би трябвало да развия въпросната гайка?

                Коментар


                  #9
                  Целта на регулирането е да си нагласиш педала да отделя максимално ниско, но без това да води до затруднено включване на скоростите.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар

                  Working...
                  X