Здравейте колеги,Дойде време да впиша и моята марийка в групата на проблемните. Колата е с мотор 1.6 103коня с обикновена газова уредба на 45 хил. км. Досега с газовата уредба проблеми не съм имал, ако изключим една смяна на изпарителя.От известно време колата гасне на бензин след като я запаля като е студена. При топъл двигател оборотите падат рязко до 200 - 300 и ако не изфорсирам пак тръгва да се дави и гасне. При каране на бензин нямам никаква мощност, просто не може да се кара. Подаването на гориво е с 2-3 секунди закъснение след натискане на педала на газта. На няколк пъти пък усетих, че на бензин колата се държи доста добре, оборотите не шават и се форсира подобаващо.Проблем с карането на газ нямам , ако изключим че на няколко пъти ми се случи оборотите да не са стабилнии и да падат до 500 примерно, но след няколко минутно каране се оправяха. Понякога пък поддържа високи обороти към 1500 при загрял двигател и пак се оправят в последствие. Веднъж (вчера) ми се случи докато чаках на кръстовище колата ми да изгасне, и то така, че след като я запалих веднага забелязах, че часовника и трип километрите бяха занулени. Все едно че съм откачил акумулатора.Изчетох форума, но все си мисля, че нещо в моя случай го различава от стандартните запушени дюзи и замърсени части. Мисля да ида на диагностика, но в софия не знам вече сервиз, на който да имам доверие. Дори и само сервиз да ми кажете, ще ви бъда много благодарен.За пълно обслужване на колата ходих в Ямбол при хит-ко, и съм очарован от всичко което момчетата там направиха по колата. Смених съединител, ремъци, масла и филтри, 4 амортисьора , накладки. Всичко това за няколко часа докато се разходих из града. Изказвам благодарности на хит-ко и на екипа му!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Мареа 1.6 - ОТСТРАНЕН
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колата е е произведена 97’ма, а първата и регистрация е от 98’ма.С метални колектори е, затова е и с обикновена газова уредба.А проблема го има само на бензин. На газ единствено понякога веднага след като е запалена на бензин и съм минал на газ се наблюдават нестабилни обороти, но това се оправя за минута две. На 2 пъти на газ се случи да държи обороти около 1500 без видима причина при загрял двигател.Имам чувството, че след като се запали колата на бензин, а аз винаги я паля на бензин, се регистрира някакъв проблем и дотам. Иначе на бензин колата се форсира и над 3000 оборота на място, при нормални обороти няма тресене, пали от раз и студена и топла.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
KaRaM написа:Колата е е произведена 97’ма, а първата и регистрация е от 98’ма.С метални колектори е, затова е и с обикновена газова уредба.А проблема го има само на бензин. На газ единствено понякога веднага след като е запалена на бензин и съм минал на газ се наблюдават нестабилни обороти, но това се оправя за минута две. На 2 пъти на газ се случи да държи обороти около 1500 без видима причина при загрял двигател.Имам чувството, че след като се запали колата на бензин, а аз винаги я паля на бензин, се регистрира някакъв проблем и дотам. Иначе на бензин колата се форсира и над 3000 оборота на място, при нормални обороти няма тресене, пали от раз и студена и топла.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Това с акумулатора го пробвах, няма ефект, не може да се кара, няма никаква мощност. Май проблемът е по-сериозен. Все си мисля, че от някъде смучи въздух или нещо от сорта. На газ е пушка иначе.Препоръчайте ми сервиз за качествена диагностика в софия, ако може в района слатина/дружба.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
KaRaM написа:Това с акумулатора го пробвах, няма ефект, не може да се кара, няма никаква мощност. Май проблемът е по-сериозен. Все си мисля, че от някъде смучи въздух или нещо от сорта. На газ е пушка иначе.Препоръчайте ми сервиз за качествена диагностика в софия, ако може в района слатина/дружба.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Ами , честно да си кажа само предполагам, или може би ми се иска проблемът да е простичък та да се реши без сериозни интервенции.От 2 дена забелязах, че ако запаля колата на газ след като преди това съм я карал и е загряла, в един момент без видима причина се проявява проблема с високите обороти, поддържа си 1500 оборота на свободна и в момента в който спра плавно падат на 1000, на място не ги поддържа, а само при ниска скорост около 20-30км/ч и на свободна.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
Колеги, проблемът е решен след успешна намеса на автосервиз ЮВЕ.Диагностиката не показа наличието на грешки, но при последователно махане на кабелите от бубината стана ясно, че единият инжектор не работи. След това се замери с мултицет и наистина, съпротивлението бесе 2ома, при норма 16 (поне така казаха). Та последва сваляне на дюзите, чистене и тестване на стенд. Проблемната дюза пълнеше почти 2 пъти повече гориво от другите. За щастие или нещастие, вече не знам, имах една дюза, която ми беше заменена с нова преди година. Тогава обаче проблемът се оказа в релето на газовата, което изключва дюзите при преминаване от бензин на газ, та аз придвидливо си запазих дюзата, и сега тя влезе в употреба. след 2 часа престой на дюзите в ултразвуковата ваничка колата "заспа". Покарах си я на бензин и се радвах на задръстванията :D Прецаканата дюза толкова се е зацапала, че не и се виждат дупчиците дори Изглежда подаването на повече гориво е водело до задавяне и гаснене на колата.Сервизът беше пълен с дизелови автомобили, което ми направи много неприятно впечатление.Изглежда като застудя малко дизелаците взеха да куцат, пък се точех на едно JTD. Лека и безаварийна на всички.Fiat Marea Sedan 98, 1.6 16v, 138K km
Коментар
-
KaRaM написа:Колеги, проблемът е решен след успешна намеса на автосервиз ЮВЕ.Диагностиката не показа наличието на грешки, но при последователно махане на кабелите от бубината стана ясно, че единият инжектор не работи. След това се замери с мултицет и наистина, съпротивлението бесе 2ома, при норма 16 (поне така казаха). Та последва сваляне на дюзите, чистене и тестване на стенд. Проблемната дюза пълнеше почти 2 пъти повече гориво от другите. За щастие или нещастие, вече не знам, имах една дюза, която ми беше заменена с нова преди година. Тогава обаче проблемът се оказа в релето на газовата, което изключва дюзите при преминаване от бензин на газ, та аз придвидливо си запазих дюзата, и сега тя влезе в употреба. след 2 часа престой на дюзите в ултразвуковата ваничка колата "заспа". Покарах си я на бензин и се радвах на задръстванията :D Прецаканата дюза толкова се е зацапала, че не и се виждат дупчиците дори Изглежда подаването на повече гориво е водело до задавяне и гаснене на колата.Сервизът беше пълен с дизелови автомобили, което ми направи много неприятно впечатление.Изглежда като застудя малко дизелаците взеха да куцат, пък се точех на едно JTD. Лека и безаварийна на всички.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар